Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG organizează cea de-a opta ediție a evenimentului Sellers’ Day, dedicat antreprenorilor care își dezvoltă afacerile prin intermediul eMAG Marketplace. Compania invită mii de selleri locali și internaționali să participe atât fizic, cât și online. Locurile sunt limitate, însă, pentru prima dată, pot participa și antreprenorii din ecommerce care nu sunt încă înregistrați pe eMAG, cu condiția să își creeze un cont pe platformă până la data de 20 septembrie.

În ultimii 14 ani, comunitatea eMAG Marketplace s-a dezvoltat constant, ajungă să depășească în prezent peste 64.000 de selleri activi. Pentru antreprenori, eMAG Marketplace oferă o soluție simplă pentru lansarea vânzărilor online, servind în același timp ca poartă de acces pentru extinderea bazei regionale de clienți. Această creștere duce la venituri mai mari, peste 60% din produsele vândute pe eMAG provenind din oferta lor.

Inițiativa integrează expertiza strategică, tehnologia și know-how aplicat în zona de ecommerce scalabil:

•    În premieră vor avea acces la îmbunătățiri tech în platformă bazate pe inteligență artificială și automatizare

•    Programe dedicate accelerării creșterii, inclusiv Cross-border, Fulfilment by eMAG (FBE), Genius, eMAG Ads și eMAG Campaigns

•    Oportunități de finanțare pentru selleri, care includ noi soluții de creditare pentru întreprinderile aflate în fază de creștere

•    Programe dedicate producătorilor locali prin noua viziune „Deschide România”

„Sellerii sunt nucleul eMAG Marketplace, iar investițiile noastre merg în programe de creștere bazate pe inteligența artificială. La Sellers’ Day vom demonstra cum folosim AI pentru îmbunătățirea listărilor și a conversiilor, optimizarea campaniilor în eMAG Ads, prognoze de cerere și gestionarea stocurilor, precum și livrarea prin FBE și accesul la clienți prin Genius. În felul acesta, antreprenorii pot identifica rapid care sunt instrumentele potrivite de creștere pentru afacerile lor, mai ales într-un context macroeconomic mai complicat, ca cel pe care-l navigăm.”,

a subliniat Stejara Pircan, Senior VP eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria.

Evenimentul va avea loc la ora 9:00, în data de 23 septembrie 2025, la Face Convention Center (Piața Presei Libere 3–5, București). Participarea este gratuită, iar sellerii activi și antreprenorii care își finalizează înregistrarea contului până la data de 20 septembrie sunt bineveniți să participe, în limita locurilor disponibile.

În premieră, eMAG îl aduce pe Tibi Ușeriu pe scena Sellers’ Days. Renumit pentru performanțele sale de anduranță, ultramaratonistul va susține o sesiune inspirațională despre reziliență, disciplină și depășirea limitelor. Totodată, va oferi antreprenorilor îndrumări concrete: cum să-și stabilească obiectivele, să construiască echipe de suport, să facă față eșecurilor și să mențină un ritm susținut pe termen lung. Discursul său va completa agenda evenimentului cu un mesaj puternic despre mindset și perseverență în business.

Mai multe detalii despre eveniment și modul de participare, pot fi găsite accesând link-ul: eMAG Seller Day 2025.

Ecolet, brandul grupului Alsendo dedicat segmentului B2C, a achiziționat operațiunile comerciale ale platformei Curier Online din România. Prin această achiziție, Ecolet își va consolida prezența grupului pe piața locală de logistică pentru e-commerce și își va îmbunătăți baza de clienți activi B2C și C2X cu cea a Curier Online. Achiziția face din Ecolet un partener cheie pentru afacerile mici și mijlocii, permițând clienților să beneficieze de o platformă mai avansată, cu opțiuni extinse de livrare și eficiență operațională sporită.

„România este o piață cheie pentru Ecolet și Alsendo. Achiziția operațiunilor comerciale ale Curier Online ne ajută să ne consolidăm prezența în regiune, construind în același timp o experiență logistică fără fricțiuni, scalabilă și condusă de tehnologie pentru clienții noștri. Această tranzacție reflectă și angajamentul nostru de a crea valoare rapid – prin integrarea portofoliilor de clienți activi, îmbunătățirea platformei și creșterea eficienței. Ca parte a grupului Alsendo, Ecolet este ideal poziționat pentru a conduce inovația în logistica e-commerce, atât local, cât și transfrontalier.”, precizează  Oana Mandicescu, General Manager Ecolet.

Ca urmare a integrării, fluxurile operaționale și tehnologice vor fi optimizate, iar clienții vor beneficia de o platformă modernă și de o gamă mai largă de curieri. În plus, Courier Online nu va mai funcționa independent, iar clienții vor trece treptat către platforma Ecolet, care va deveni punctul unic de contact și furnizorul de servicii pentru clienți.

„Suntem mândri de ceea ce am construit de la lansarea din 2021. Această tranziție către Ecolet este un pas firesc pentru a oferi clienților noștri acces la mai multe resurse și la o platformă mai robustă. Suntem încrezători că această schimbare aduce beneficii tuturor părților implicate.”, menționează Conrad Arva, co-owner Innovative Francize (Curier Online).

Alsendo, consolidare pe piața europeană

Recenta achiziție a operațiunilor comerciale ale Curier Online de către Ecolet susține obiectivul strategic al grupului Alsendo de a deveni lider în domeniul soluțiilor tehnologice pentru livrări regionale prin creșterea organică și achizițiile specifice. Obiectivul Alsendo este de a crea un ecosistem logistic digital unificat pentru e-commerce prin dezvoltarea de instrumente SaaS dedicate retailerilor și de a extinde infrastructura de livrare în întreaga regiune, cu accent pe automatizare, scalabilitate și transparență.

Ca platformă tehnologică de ultimă generație, Alsendo sprijină companiile în gestionarea proceselor lor de livrare și se află în prezent într-o etapă activă de expansiune pan-europeană. În urma unor achiziții semnificative în Europa Centrală și de Vest, inclusiv în Italia și Lituania, grupul își continuă strategia de tip „buy-and-build”, care vizează unificarea pieței logistice fragmentate și crearea unui ecosistem digital de livrare scalabil și transfrontalier. În ultimii trei ani, Alsendo a finalizat o serie de achiziții în regiunea Europei Centrale și de Est, inclusiv Siusk24 și Cargobooking din Lituania, Zaslat din Cehia și Innoship și Ecolet din România. Recent, Alsendo a finalizat prima sa achiziție în Europa de Vest, adăugând la portofoliul său două dintre cele mai importante platforme de curierat din Italia, Spedire.com și SpedirePRO.

„Ambiția noastră este să devenim principala platformă de gestionare a livrărilor și expedierilor din Europa. Cu experiența acumulată pe piețele competitive din Europa Centrală și de Est, suntem pregătiți să ne extindem modelul în Europa de Vest. Intrarea pe noi piețe confirmă eficiența acestei strategii și marchează începutul călătoriei noastre pan-europene.”, a completat Magdalena Magnuszewska, CEO Alsendo.