Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Asteptat sa iasa la rampa anul trecut, noul camion greu de la MAN a fost lansat la mijlocul lui februarie la Bilbao, insotit si de modele noi pentru gama medie. Astfel, MAN a prezentat presei si clientilor o gama completa de camioane noi, cu focus pe confort si functionalitate, apreciate de soferi, dar si pe performanta si economie, fara de care afacerile transportatorilor nu se pot dezvolta. Chiar daca designul exterior ramane cel familiar posesorilor de MAN, schimbarile sunt importante la interiorul cabinei, reproiectata pentru a creste confortul la bord si a usura activitatile zilnice ale soferului, inclusiv comunicarea cu dispeceratul. Noua arhitectura electronica a camioanelor MAN, dezvoltata in mare parte in-house, este adaptata pentru trecerea la camioane electrice si conectate, acesta fiind viitorul si in industria camioanelor. In plus, proprietarii de flote se pot bucura de o reducere de pana la 8% a consumului de combustibil, atat din modificarile de aerodinamica ale cabinei, cat si datorita trecerii la motorizarea Euro 6 Step D, noii versiuni Efficient Cruise si introducerii unei noi axe spate cu un raport de transmisie de 2.3.
Lansarea noii generatii de camioane MAN reprezinta pentru compania din München o incununare a eforturilor sale de transformare, incepute in urma cu cinci ani, cand a pornit pe un drum nou, nu numai cu o noua conducere, ci si intr-o alianta (cea care a devenit acum doi ani Traton) cu Scania si Volkswagen, in care s-a decis utilizarea masiva a sinergiilor pentru cercetare-dezvoltare, achizitia de materie prima si de piese si componente, finantare.
Pentru ca cel mai important model al oricarui producator de camioane este cel „greu”, pe TGX ne-am focusat si noi atentia la evenimentul de lansare. MAN a optat pentru un design „evolutionar” la exterior si unul „revolutionar” la interior. Astfel, silueta la exterior este aproape identica, evidentiata de luminile de la noua gama de autocare Lion’s Coach. Capota este mai inaltata, bara de protectie si spoilerele de pe lateral fiind redesenate cu scopul de a creste aerodinamicitatea. Usile sunt nou proiectate, tot cu scopul de a avea linii mai fluide, iar manerele de la portiera sunt protejate impotriva murdaririi, aspect important pentru sofer.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).