Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, a înregistrat o creștere constantă în ultimii 5 ani de la lansarea serviciului Home Delivery, efectuând aproximativ 650.000 de transporturi în acest interval. În plus, anul trecut, compania a demarat un proiect cu impact social și de mediu semnificativ, prin livrarea cu vehicule electrice pentru un client important din portofoliu.

Serviciul Home Delivery a fost introdus pe piața din România în 2018 pentru a satisface cererea de livrare a bunurilor voluminoase la domiciliul consumatorului final, cu o greutate individuală minimă de 25 kg. De la lansare, acest serviciu a atras clienți din industriile de bricolaj (DIY) și mobilier, precum și din sectorul bunurilor albe (en. white goods) – electrocasnice, servind în prezent o gamă diversificată de clienți.

Rețeaua de hub-uri logistice a companiei, amplasate strategic în întreaga țară, asigură avantajul de a oferi un serviciu eficient de livrare la domiciliu în orice zonă a țării. Mai mult decât atât, oferirea livrării la locul de utilizare/domiciliu cu doi livratori, serviciile de livrare expres (24/48 de ore) și în zilele de sâmbătă, împreună cu gestionarea eficientă a retururilor, au avut un impact benefic în dezvoltarea și consolidarea serviciului Home Delivery.

Volumele livrate direct la domiciliu au crescut cu peste 4% în 2023

În ultimul an, serviciul Home Delivery a efectuat aproape 130.000 de transporturi, înregistrând o ușoară creștere de 1,14% față de anul precedent. În același timp, tonajul total al mărfurilor transportate a înregistrat o creștere de peste 4%, atingând aproximativ 36.000 de tone, majoritatea volumelor provenind din industria de mobilier/Home&Deco.

În 2023 Gebrüder Weiss și-a consolidat serviciul de livrare la domiciliu, urmând trendul impus de sectoarele pe care le deservește, și a înregistrat volume comparabile cu cele din anul precedent. Totuși, în acest an s-a observat o creștere a vizibilității în rândul clienților și s-a atras un număr semnificativ de noi parteneri.

Zonele metropolitane ale celor mai mari orașe din țară au continuat să manifeste un apetit crescut pentru serviciul Home Delivery, iar aproximativ 70% din volumul total de mărfuri transportate au fost distribuite în zona central-vestică a țării.

Un alt aspect important al evoluției serviciului Home Delivery a fost introducerea a șapte camioane electrice în fluxul de livrări începând cu finalul lui 2023. Aceste vehicule sunt folosite pentru livrările în zonele metropolitane din Cluj, Sibiu, Brașov, Craiova, Constanța și Iași, realizând peste 2.000 de livrări în ultimele trei luni ale acelui an. Mișcarea strategică nu numai că contribuie activ la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, dar aduce și beneficii adiționale, așa cum reducerea poluării fonice.

„Desigur, suntem încă în perioada de acomodare și învățare, însă feedback-ul primit atât din partea livratorilor care folosesc aceste mașini și sunt încântați să fie în contact direct cu tehnologia de ultimă generație, cât și din partea destinatarilor, care apreciază grija noastră față de mediu, ne motivează să continuăm și să dezvoltăm acest proiect și în 2024”,

a declarat Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România.

Inovare și adaptare la cerințele pieței

Gebrüder Weiss România își propune să-și extindă flota de vehicule electrice pentru clientul cu care a demarat proiectul până la finalul lui 2024, conform declarațiilor sale. În plus, perspectivele companiei pentru acest an vizează optimizarea eficienței operaționale prin implementarea notificărilor automate pentru clienți și automatizarea supravegherii procesului de ambalare.

„Contextul economic și politic la nivel național și internațional și puterea de cumpărare în declin, ar putea influența performanțele serviciului de livrare la domiciliu în 2024. Cu toate acestea, ne-am propus să compensăm acest aspect prin extinderea portofoliului de clienți, concentrându-ne pe consolidarea relațiilor cu partenerii existenți și atragerea unor noi parteneriate pe acest segment de servicii.”,

a adăugat Viorel Leca.

Arctic, liderul pieței locale de electrocasnice, a aniversat Ziua Națională a României cu un mesaj pe unul dintre cele mai cunoscute panouri publicitare din Times Square, New York. Prin acest proiect, Arctic, un brand cu o istorie de peste 50 de ani, și-a propus să fie alături de români, oriunde ar fi ei.

Astfel, în centrul metropolei, pe ecranul Nasdaq, cu o înălțime de 37 m și o suprafață totală de aproximativ 1.000 mp, a rulat în decursul zilei de 1 Decembrie un mesaj pentru românii de pretutindeni, completat de culorile steagului românesc.

Suntem mândri să sărbătorim Ziua Națională a României alături de cei din țară, dar și de milioanele de români aflați peste hotare. Prin prezența în Times Square de 1 Decembrie, ne-am propus să le fim alături celor care sunt departe de casă, dar și să dăm Zilei Naționale a României importanța pe care o merită. Iubesc România și îmi doresc să facem tot mai cunoscut numele ei la nivel global. Cred din toată inima în potențialul economic și tehnologic al țării și în capacitatea sa de a deveni un hub regional. Nu în ultimul rând, sunt convins că producția de electrocasnice poate deveni nu doar un motor de creștere, ci și un brand de țară”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

Prezența Arctic în Times Square face parte din inițiativa 365 Days of Romania in Times Square, care are drept scop promovarea identității și culturii românești la nivel global Prin participarea la acest proiect, brandul își propune să aducă în prim-plan relația specială pe care a construit-o cu românii și să devină un ambasador al valorilor autohtone.   

Suntem atenți la nevoile românilor, astfel că brandul Arctic a evoluat odată cu ei și, astăzi, înseamnă modalități inovatoare de producție, dezvoltarea de produse sustenabile și încurajarea unui stil de viață care respectă Planeta. Le mulțumim pentru încredere și le suntem recunoscători pentru onoarea de a ne situa pe primul loc în preferințele lor. Prin prezența în Times Square, am vrut să onorăm această relație specială pe care o avem cu românii aducând tricolorul mai aproape de sufletul celor aflați dincolo de hotare”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic

În 2023, Arctic și-a menținut poziția de lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ. Totodată, Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit studiului Euromonitor Consumer Appliances ediția 2023. „În calitate de cel mai puternic brand autohton, ne bucurăm să transmitem un mesaj din inimă de Ziua Națională a României. Știm că este greu să fii departe de casă și să ai România în suflet, motiv pentru care am vrut să le transmitem românilor din diaspora că le suntem aproape. Este o mare bucurie pentru noi ca, prin acest proiect, să susținem promovarea unei imagini pozitive despre țară și să celebrăm talentul românesc, oriunde s-ar afla el”, a menționat Daniela Costi, Senior Brand Manager Arctic.