Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flanco, cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, își extinde oferta disponibilă cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât și pe cea a bunurilor de folosință îndelungată pentru magazinul său online, flanco.ro.

Gama de produse include anvelope, cosmetice și make-up, produse de fitness și de ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, precum și produse de casă și decorațiuni. Proiectul presupune dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping cu o investiție estimată de peste 600.000 de euro.

„Flanco este un brand românesc cu o istorie bogată, care a urmărit întotdeauna să optimizeze mixul de produse și gama de servicii pentru a oferi clienților săi soluții complete, pe măsura necesităților lor. Clientul de azi urmărește să își eficientizeze timpul petrecut cu cumpărăturile, alegând soluția online pentru achiziția unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât și de folosință îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT.”,

a precizat Radu Bercea, Director Canale Digitale Flanco, într-un comunicat de presă.

În prezent, retailerul a introdus deja peste 1.500 de oferte pentru modelele de anvelope, categorie care vine în completarea electronicelor și accesoriilor auto. Cât și noile produse de îngrijire corporală și a tenului, cosmetice și make-up care întregesc oferta produselor electronice de îngrijire personală. Compania a adăugat și echipamentele de fitness și ciclism în ofertele de vehicule electrice, așa cum trotinete, biciclete, hoverboard sau produse pentru activități sportive, tot mai căutate de cei preocupați de un stil de viață sănătos. Gama este completată de detergenți și produse de curățenie pentru casă, cafea, puericultură și jucării, papetărie și birotică, bricolaj și grădină, produse menaj, sanitare etc.

„În construcția noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ținem cont de interesul actual al clienților noștri, de capacitatea acestora de a atrage noi clienți, respectiv de potențialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum”,

a adăugat Radu Bercea.

De asemenea, compania menționează că și noile produse listate vor beneficia de prețuri competitive la fel ca și produsele deja cunoscute din oferta Flanco. Astfel, clienții au la dispoziție și posibilitatea de cumpărare folosind cea mai variată paletă de servicii de finanțare, precum cumpărăturile cu până la 40 de rate fără dobândă prin card de credit, în rate fixe printr-un credit obținut pe loc ori în 3 sau 4 rate direct cu cardul de salariu, totodată cu livrarea prin curier sau ridicarea personală din cele peste 3.700 de locații de tip easybox.

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, a primit statutul de Sustainability Lighthouse, drept recunoaștere a performanțelor sale în domeniu. Fabrica de mașini de spălat rufe Arctic din Ulmi a fost desemnată de Forumul Economic Mondial (WEF) printre cele mai sustenabile unități de producție Industry 4.0 din lume.

Fabrica din Ulmi participă la World Economic Forum Global Lighthouse Network din 2019, o platformă ce adună unitățile de producție care au adoptat cu succes tehnologiile Industry 4.0. Începând cu anul trecut a fost inclusă în rețea și fabrica Arçelik din Eskişehir, Turcia.

Forumul Economic Mondial a introdus în 2021 o nouă categorie, Sustainability Lighthouse, care scoate în evidență producătorii ce aplică inovații Industry 4.0, nu doar pentru a stimula productivitatea, cât și pentru a proteja mediul. Pe 13 octombrie, Arctic s-a calificat printre primele zece unități de producție desemnate ca Sustainability Lighthouse, dintr-un total în Global Lighthouse Network de peste 100.

„Suntem mândri să fim recunoscuți ca deschizători de drum în domeniul sustenabilității de către Forumul Economic Mondial. Avem obiective ambițioase de mediu și credem că inovația este esențială pentru realizarea lor. Ne propunem să atingem net zero în toate operațiunile până în 2050 prin investiții în energie regenerabilă, precum și prin eficiență energetică atât în producție, cât și la nivelul produselor. Fabrica noastră din Ulmi reprezintă un model pentru întregul ecosistem Arçelik. Ne-am propus să construim o unitate Industry 4.0 care să reflecte angajamentul nostru de a contribui la un viitor mai bun, desemnarea ca Sustainability Lighthouse venind ca urmare a investițiilor făcute în tehnologii de ultimă oră și metode de producție sustenabilă. Sunt mândru de toți colegii mei care au muncit și muncesc cu entuziasm la acest proiect,”

a declarat Hakan Bulgurlu, Chief Executive Officer Arçelik.

„Suntem onorați să ne aflăm pe lista celor mai sustenabile unități de producție Industry 4.0 din lume. Fabrica Arctic din Ulmi, cea mai importantă investiție Arçelik din România, a fost recunoscută din nou pentru inovație și pentru performanțele impresionante în materie de producție ecologică. Suntem mândri să fim un exemplu și să demonstrăm că sustenabilitatea și competitivitatea nu sunt doar compatibile, ci și interconectate. Nu în ultimul rând, această distincție plasează România pe harta mondială a sustenabilității și constituie încă o confirmare a potențialului său de lider regional”,

a precizat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

Fabrica Arctic din Ulmi a fost inaugurată la sfârșitul anului 2019, deține o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an, odată cu finalizarea din martie 2022 a celei de-a doua linii. Astfel, investițiile totale au depășit 160 de milioane de euro. De asemenea, printre performanțele sale se pot enumera:

• certificarea LEED Platinum pe care o deține unitatea de producție, fiind prima și singura din România

• electricitate verde folosită 100% și sistemele de energie regenerabilă pentru încălzire și răcire, cu panouri solare fotovoltaice pe acoperiș (930 kWp), precum și energia solară concentrată (700 kWth)

• modelul „digital twin” al fabricii ce ajustează automat iluminatul și optimizează sistemele de răcire și încălzire

• sistemul de iluminat cu un consum de 62,9% mai puțină energie electrică decât un sistem neautomatizat, iar pentru obținerea de apă caldă menajeră scade cu 34,5% nevoia de a recurge la cazane alimentate cu gaz natural

• apa utilizată în procesul de producție, reciclată și refolosită în proporție de 68%, datorită unei stații de epurare de ultimă generație care tratează întreaga cantitate de apă folosită în fabrică

• consumul de energie per produs care a scăzut cu 17% în medie pe an, cu 25% cel de apă, iar cu 22% emisiile de gaze cu efect de seră Domeniul 1 și 2, în linie cu obiectivele de mediu ale grupului Arçelik

• emisiile de CO2 reduse cu 684 de tone în faza de producție.