Arctic, liderul pieței locale de electrocasnice, a aniversat Ziua Națională a României cu un mesaj pe unul dintre cele mai cunoscute panouri publicitare din Times Square, New York. Prin acest proiect, Arctic, un brand cu o istorie de peste 50 de ani, și-a propus să fie alături de români, oriunde ar fi ei.
Astfel, în centrul metropolei, pe ecranul Nasdaq, cu o înălțime de 37 m și o suprafață totală de aproximativ 1.000 mp, a rulat în decursul zilei de 1 Decembrie un mesaj pentru românii de pretutindeni, completat de culorile steagului românesc.
„Suntem mândri să sărbătorim Ziua Națională a României alături de cei din țară, dar și de milioanele de români aflați peste hotare. Prin prezența în Times Square de 1 Decembrie, ne-am propus să le fim alături celor care sunt departe de casă, dar și să dăm Zilei Naționale a României importanța pe care o merită. Iubesc România și îmi doresc să facem tot mai cunoscut numele ei la nivel global. Cred din toată inima în potențialul economic și tehnologic al țării și în capacitatea sa de a deveni un hub regional. Nu în ultimul rând, sunt convins că producția de electrocasnice poate deveni nu doar un motor de creștere, ci și un brand de țară”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.
Prezența Arctic în Times Square face parte din inițiativa 365 Days of Romania in Times Square, care are drept scop promovarea identității și culturii românești la nivel global Prin participarea la acest proiect, brandul își propune să aducă în prim-plan relația specială pe care a construit-o cu românii și să devină un ambasador al valorilor autohtone.
„Suntem atenți la nevoile românilor, astfel că brandul Arctic a evoluat odată cu ei și, astăzi, înseamnă modalități inovatoare de producție, dezvoltarea de produse sustenabile și încurajarea unui stil de viață care respectă Planeta. Le mulțumim pentru încredere și le suntem recunoscători pentru onoarea de a ne situa pe primul loc în preferințele lor. Prin prezența în Times Square, am vrut să onorăm această relație specială pe care o avem cu românii aducând tricolorul mai aproape de sufletul celor aflați dincolo de hotare”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.
În 2023, Arctic și-a menținut poziția de lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ. Totodată, Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit studiului Euromonitor Consumer Appliances ediția 2023. „În calitate de cel mai puternic brand autohton, ne bucurăm să transmitem un mesaj din inimă de Ziua Națională a României. Știm că este greu să fii departe de casă și să ai România în suflet, motiv pentru care am vrut să le transmitem românilor din diaspora că le suntem aproape. Este o mare bucurie pentru noi ca, prin acest proiect, să susținem promovarea unei imagini pozitive despre țară și să celebrăm talentul românesc, oriunde s-ar afla el”, a menționat Daniela Costi, Senior Brand Manager Arctic.

Flanco, cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, își extinde oferta disponibilă cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât și pe cea a bunurilor de folosință îndelungată pentru magazinul său online, flanco.ro.
Gama de produse include anvelope, cosmetice și make-up, produse de fitness și de ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, precum și produse de casă și decorațiuni. Proiectul presupune dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping cu o investiție estimată de peste 600.000 de euro.
„Flanco este un brand românesc cu o istorie bogată, care a urmărit întotdeauna să optimizeze mixul de produse și gama de servicii pentru a oferi clienților săi soluții complete, pe măsura necesităților lor. Clientul de azi urmărește să își eficientizeze timpul petrecut cu cumpărăturile, alegând soluția online pentru achiziția unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât și de folosință îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT.”,
a precizat Radu Bercea, Director Canale Digitale Flanco, într-un comunicat de presă.
În prezent, retailerul a introdus deja peste 1.500 de oferte pentru modelele de anvelope, categorie care vine în completarea electronicelor și accesoriilor auto. Cât și noile produse de îngrijire corporală și a tenului, cosmetice și make-up care întregesc oferta produselor electronice de îngrijire personală. Compania a adăugat și echipamentele de fitness și ciclism în ofertele de vehicule electrice, așa cum trotinete, biciclete, hoverboard sau produse pentru activități sportive, tot mai căutate de cei preocupați de un stil de viață sănătos. Gama este completată de detergenți și produse de curățenie pentru casă, cafea, puericultură și jucării, papetărie și birotică, bricolaj și grădină, produse menaj, sanitare etc.
„În construcția noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ținem cont de interesul actual al clienților noștri, de capacitatea acestora de a atrage noi clienți, respectiv de potențialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum”,
a adăugat Radu Bercea.
De asemenea, compania menționează că și noile produse listate vor beneficia de prețuri competitive la fel ca și produsele deja cunoscute din oferta Flanco. Astfel, clienții au la dispoziție și posibilitatea de cumpărare folosind cea mai variată paletă de servicii de finanțare, precum cumpărăturile cu până la 40 de rate fără dobândă prin card de credit, în rate fixe printr-un credit obținut pe loc ori în 3 sau 4 rate direct cu cardul de salariu, totodată cu livrarea prin curier sau ridicarea personală din cele peste 3.700 de locații de tip easybox.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit