Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Elefant.ro își extinde rețeaua de puncte de livrare cu 628 de oficii poștale la nivel național printr-un recent parteneriat cu Poșta Română. Acordul a intrat în vigoare începând de astăzi, 7 decembrie.

„Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților elefant.ro acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienților și, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătățirea experienței acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, explică Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.

Astfel, rețeaua disponibilă pentru cei peste 2,5 milioane de clienți ai elefant.ro se extinde cu 628 de oficii poștale, aflate pe întreg teritoriul țării.

„Contractul cu elefant.ro este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.

Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat și cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național. Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o rețea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.

La nivel de logistică, elefant.ro deține un centru de fullfilment în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține în prezent peste 8000 mp de spații logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut și echipa alocată operațiunilor logistice, aceasta depășind în prezent o pondere de 30% la nivel de companie.

elefant.ro și Sameday anunță intrarea în parteneriat și pun la dispoziția clienților rețeaua de peste 800 de lockere la nivel național, comenzile putând fi astfel livrate la cel mai apropiat punct self-service easybox.

Din totalul celor peste 800 de puncte de livrare de tip locker, circa 250 de astfel de puncte sunt în București și Ilfov, restul fiind disponibile în alte județe din țară.

Experiența cumpărătorului din momentul în care accesează prima pagină și până la final, când intră în posesia produselor preferate, trebuie să fie fără cusur. În ultimii ani, întreaga echipă a lucrat mult la îmbunătățirea acestei experiențe și, împreună cu partenerii noștri, reușim să oferim celor peste două milioane de clienți servicii tot mai performante și mai aproape de nevoile lor”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Clienții sunt anunțați prin email și SMS imediat ce comanda plasată pe elefant.ro ajunge la lockerul easybox selectat. Accesul se realizează pe baza unui cod trimis de companie tot prin SMS. Plata se poate face cu cardul online în momentul plasării comenzii sau la ridicarea comenzii de la easybox, cu cardul sau telefonul mobil.

Sameday și-a propus să reinventeze experiența de livrare, iar ritmul de adopție a serviciului easybox și dezvoltarea accelerată a rețelei este o confirmare în acest sens. Operăm în acest moment cu o rețea de aproximativ 800 de lockere la nivel național, însă ne propunem ca până la finalul anului viitor să ajungem la 2000. 

Credem că acesta devine un nou standard de livrare in curierat, pentru că oferim flexibilitate clientului final, predictibilitate și încredere partenerilor din e-commerce. Suntem siguri că și experiența clienților elefant.ro va fi una foarte bună, iar odată plasată o comandă cu ridicare din easybox, vor urma multe altele”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.