Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Increderea in comertul online a crescut, iar procentul de clienti care platesc cu cardul pe platforma online elafant.ro sare acum de 50%, potrivit lui Dan Sturza, Vice President of Business Development al companiei.
Daca pana la criza, clientii elefant.ro plateau cu cardul in proportie de 15%, procentul sare acum de 50%, dupa cum a declarat Dan Sturza in cadrul videoconferintei „The Plan B through and beyond the Pandemic”, organizata de revista Progresiv. 
„Cam 30-40% din cei care cumpara acum sunt clienti noi, speram ca macar partial sa ramana in online si dupa ce trece perioada aceasta”. In conditiile in care nu putine sunt companiile care apeleaza sau sunt nevoite sa amane diverse plati la furnizori, elefant.ro a decis sa isi plateasca mai rapid furnizorii, in special editurile mici, pentru a putea sa ii ajute sa treaca mai usor peste aceasta perioada, a mai spus Dan Sturza. 
„Multi dintre furnizorii nostri mai mici, in special edituri, nu sunt intr-o situatie tocmai buna acum, asta pentru ca retele mari de offline, precum Diverta, Carturesti si-au inchis cumva operatiunile, plus punctele offline de vanzare ale unor edituri, asa cum este Litera, iar noi fiind acum pentru ei printre putinele canale de vanzare am decis sa fim chiar mai rapizi cu platile comparativ cu termenii de plata agreati, pentru ca depindem de ei la editarea noutatilor, spre exemplu, pentru ca multi vor pune pe piata acum mai putine titluri”, a explicat Dan Sturza. Oficialul elefant.ro a mai punctat faptul ca a simtit in piata un tip de solidaritate mixta, unii parteneri de business acordand anumite reduceri, in timp ce altii nu. „De exemplu, dezvoltatorul imobiliar unde noi suntem locati cu chirie, nu numai ca nu vrea sa ofere o reducere de 10%, dar nici nu ia in considerare o deviere de plata de o luna de zile, in conditiile in care toata cladirea a venit cu o petitie colectiva. Deci solidaritatea in piata este mixta”.

Magazinul online elefant.ro a decis sa lanseze solutia Marketplace, instrumentul prin care atat micile firme cu profil comercial, cat si retailerii mai mari, se pot alatura ca parteneri pentru a vinde online si pentru a avea acces la serviciile de logistica ale platformei online.

Desi cocheta cu ideea de mai mult timp, managementul companiei si-a dorit sa lanseze solutia in contextul actual pentru a oferi un sprijin celorlalte afaceri din mediul offline. „Avem in prezent aproximativ 500 de aplicatii care vor sa adere la Marketplace. La inceput vor trece printr-o triere manuala, circa 100 de comercianti au primit deja ghidurile privind inrolarea in platforma si pot incepe procesul de listare. Unul dintre motive pentru acest proces manual de selectie este legat de pastrarea catalogului de produse pentru publicul relevant, unul preponderent feminin. Din acest motiv acordam mai multa prioritate categoriilor precum Home&Deco, Nutritie, Cosmetice, iar cumva acest lucru se reflecta si in aplicatiile primite – 18% sunt de la comercianti Home&Deco, 15% din fashion”, a spus Dan Sturza, Vice President of Business Development elefant.ro, in cadrul videoconferintei „The Plan B through and beyond the Pandemic”, organizata de revista Progresiv.