Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Elflein Spedition&Transport GmbH, cu sediul in Bamberg si filiale in Leipzig, Oelsnitz, Hermsdorf, Bor si Nyrany (ultimele doua in Cehia), care face transport de marfuri generale, depozitare si logistica, are peste 1.400 de angajati si efectueaza 1.450 de transporturi pe zi, a achizitionat 88 de semiremorci Mega de la Kögel, din generatia Novum, pe care le va folosi pentru clienti din automotive si industria tipografica si a hartiei.

Semiremorcile de mare volum cu doua axe, optimizate pentru transporturile in industria auto, sunt echipate cu un cadru sasiu ranforsat, fabricat pentru 10 t pe axa, si aduc ca principale avantaje o greutate proprie scazuta, o functionare mai lina datorita distantei mai mari dintre axe, de 1.810 mm, precum si costuri de operare si combustibil scazute. Incarcarea si descarcarea cutiilor cu gratii asezate pe trei randuri se realizeaza cu usurinta datorita inaltimii interioare de 3 m si acoperisului liftabil mecanic-hidraulic din dotarea standard, care mareste inaltimea de incarcare laterala in partea si din spate cu 600 mm, pana la 3 m.
Pe langa bine-cunoscutele avantaje ale generatiei Novum – noua consola de ventilatie si iluminat de pe peretele frontal, care transfera fortele prin intermediul elementelor longitudinale catre cadru, noul cadru exterior ce sporeste semnificativ accesibilitatea punctelor de fixare Vario Fix si buzunarele variabile ale barelor – semiremorcile Mega de la Kögel au dotari standard bogate, printre care 13 perechi de suporturi de ancorare prevazute cu carlige de prindere laterale pentru o manipulare mai usoara, care au o sarcina de tractiune de 2.500 kg. Vehiculele sunt certificate conform DIN EN 12642 Code XL si pentru utilizarea in industria auto, impreuna cu dotarile individuale necesare, cum ar fi un opritor de paleti si un perete frontal dublu, ele respecta cerintele directivei Daimler 9.5.
La solicitarea Elflein semiremorcile au fost echipate cu caroserie Kögel Strong & Go ce consta din caroseria inovativa a generatiei Novum in combinatie cu prelata-plafon integrala Kögel ranforsata cu intarituri de chinga, o solutie care face ca scandurile de suport sa nu mai fie necesare pentru respectarea cerintelor DIN EN 12642 Code XL si directivei Daimler 9.5 pentru transportul cutiilor cu gratii si a incarcaturii etajate. Alte dotari individuale includ un sistem de ridicare pentru cea de-a doua axa, cutii de scule, lampi LED contur, lampi LED de pozitie multicamera, lagar pentru depozitarea a 32 scanduri de suport s.a.

Acestea vor fi folosite pentru clienti din automotive, hartie si tiparituri, dar si din alte industrii, si vor permite reducerea poluarii. De exemplu, Euro Trailer Mega Rails, din care au fost cumparate 10 unitati, ofera un spatiu util de 37 de europaleti, adica are cu patru locuri pentru paleti mai mult decat un mega standard, astfel ca permite scaderea cu 10% a consumului de carburant, deci si a emisiilor de CO2, si, la un grad de utilizare de 80%, se poate elimina fiecare a zecea cursa. Legislatia din Germania permite folosirea acestor semiremorci alungite si in transport combinat.
 

In ceea ce priveste semiremorcile mega cu doua axe livrate catre Elflein, acestea se preteaza mai ales la transport de componente auto, au sasiu ranforsat pentru 10 t si greutate proprie redusa si ofera un confort sporit la drum datorita distantei mai mari dintre axe, de 1.810 mm, costuri de operare mai mici si posibilitati de a incarca/ descarca mai usor marfa datorita inaltimii utile de 3 m si acoperisului liftabil mecanic-hidraulic din dotarea standard.