Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Reprezentanții companiei elvețiene SunPro și directorul Zonei Libere Galați au semnat pe 6 februarie contractul de concesiune, în prezența primarului municipiului Galați, Ionuț Pucheanu, pentru o nouă fabrică de ulei.

Compania va investi aproximativ 20 de milioane de euro și va crea aproape 200 de noi locuri de muncă.

„Orașul nostru este atractiv pentru investitori. Astăzi a fost semnat un contract pentru o fabrică de ulei în Zona Liberă Galați. Vorbim de o investiție a companiei elvețiene SunPro care se ridică la peste 20 de milioane de euro și va genera aproximativ 200 de noi locuri de muncă. Este încă o dovadă că Galațiul oferă oportunități foarte bune pentru investiții.”, a precizat primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu pe pagina sa de socializare.

SunPro deține un sediu central în Montreux, Elveția, fiind un jucător cheie în siguranța alimentară. De asemenea, asigură livrarea la timp în 11 țări la nivel mondial. Potrivit site-ului SunPro, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 120 de milioane de dolari pe an, având o capacitate de procesare de 1.200 de tone de semințe pe zi.

Din 2017, compania franco-elvețiană GreenGT a dezvoltat în liniște un camion cu remorcă pentru 2 consorții, Cathyopé pentru Franța și GoH pentru Elveția. Les Routiers prezintă în întregime testele care au avut loc de la sfârșitul lunii martie pe circuite private. Unul dintre jurnaliștii săi a reușit astfel să descopere acest camion misterios în culorile Transports Chabas (84), destinat să livreze magazinelor Carrefour din centrele orașelor din sudul Franței.

Astăzi, un model identic a fost autorizat pentru teste pe șosea în Elveția, în zona Greater Geneva, pentru a fi livrat în magazinele Migros. Green GT a primit subvenții pentru cele 2 vehicule ale sale de la guvernele francez și elvețian.

Până în prezent, Hyundai a vândut în Elveția aproape 100 de camioane de 26 de tone alimentate cu hidrogen. Dar GreenGT adaugă o remorcă, ceea ce înseamnă o greutate totală maximă de 40 de tone. Iar autonomia acestui autocamion de mare tonaj alimentat cu hidrogen (cu pile de combustie) este de peste 500 km. „Aceasta este o premieră mondială pentru un camion pe hidrogen de asemenea dimensiuni”, a declarat Antonio Hodgers, președintele Greater Geneva.

În Franța, „Cathoypé” va fi supus fazei de omologare în toamnă. După cum se arată în numărul din mai al revistei Les Routiers, a fost dezvăluit numele constructorului de camioane care a vândut aceste prime 2 șasiuri 6×2.