Freshful aniversează trei ani de activitate, timp în care a devenit un partener de încredere pentru planificarea cumpărăturilor zilnice. În această perioadă, a livrat peste 2,2 milioane de comenzi direct la ușile clienților, ajutându-i să economisească un total de 509 ani. Cel mai fidel client a realizat 780 de comenzi, economisind echivalentul a 65 de zile de mers la cumpărături și aproximativ 28.000 de lei, datorită abonamentului Genius cu livrare gratuită și campanii promoționale.
De la lansare, Freshful și-a propus să ușureze procesul cumpărăturilor pentru clienți, investind constant în tehnologie și diversificarea produselor disponibile pe platformă. În prezent, Freshful livrează alimente proaspete în 47 de localități din Ilfov, București și Ploiești. Totodată, numărul mediu de comenzi plasate de clienți a crescut la aproape 3 pe lună.
„Timpul liber trebuie împărțit foarte atent între activitățile de recreere, familie și micile proiecte personale care aduc bucurii, dar realitatea este că există și o serie de activități care nu aduc neapărat nicio satisfacție, dar care trebuie rezolvate tot în acel interval, cum sunt și cumpărăturile. Mai ales pe măsură ce familia crește, timpul pare că se contractă, iar noi, la Freshful ne-am asumat misiunea de prelua corvoada cumpărăturilor, ajutându-ne clienții să câștige timp și să economisească și bani. De la an la an, numărul de comenzi pe care le-am livrat a crescut cu peste 60%, iar încrederea clienților ne onorează și ne motivează să continuăm să inovăm pentru a le fi de ajutor. Totodată, acum lucrăm intens la un proiect dedicat colectării de sticle prin SGR, pe care mizăm pentru a oferi și mai multă flexibilitate clienților.”,
a precizat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful.
În trei ani, Freshful a livrat aproape 18 milioane de litri de apă, cantitate suficientă pentru a umple 7,56 bazine olimpice, și peste 5.500 de tone de fructe și legume. Mașinile din flota Freshful, cu trei zone de temperatură controlată pentru a livra produsele direct la domiciliul clienților, au parcurs o distanță suficientă pentru a face ocolul Pământului de 384 de ori. Printre cele mai populare produse comandate se numără specialitățile internaționale, iaurtul simplu, mezelurile de porc feliate și fructele exotice. De asemenea, Freshful a livrat peste 2.500 de tone de fructe și 3.000 de tone de legume.
Cea mai grea comandă plasată pe Freshful a fost de 1.212 kg. Odată cu creșterea popularității cumpărăturilor online de alimente proaspete, clienții plasează în medie 2,5 comenzi pe lună, cu o valoare de aproximativ 350 lei. Cele mai multe comenzi provin din sectoarele 1, 3 și 6 din București, iar pe lângă alimente proaspete, sunt foarte căutate detergenții, produsele pentru îngrijirea casei și produsele cosmetice. Cea mai mare comandă valorică din ultimul an a fost de 11.000 lei și a inclus produse din peste 12 categorii, precum detergenți, scutece, zahăr, ulei.
Evoluția Freshful a fost marcată de câteva momente cheie:
Freshful a introdus o inițiativă pentru reducerea risipei alimentare, permițând clienților să cumpere produse aproape de termenul de expirare la prețuri reduse. Până acum, clienții au salvat 330 de tone de alimente, economisind în medie 81 de lei pe comandă, beneficiind de o reducere de circa 30% pentru produsele din această categorie.
Pentru a ajuta clienții să găsească inspirația pentru mesele lor, Freshful a adăugat o secțiune cu peste 500 de rețete, multe dintre ele oferite de bucătari apreciați, precum chef Radu Dumitrescu. Printre cele mai comandate rețete se numără Fajitas de pui, Toast cu avocado și brânză feta, Toast cu avocado și somon, Somon cu legume la cuptor și Spaghete carbonara.
Un concept lansat de Freshful a adus produse locale de la peste 1.200 de mici producători, facilitând accesul la produse autentice și de calitate. Printre cele mai populare produse se numără Zacusca Răzvan Idicel, Ouă Eggcellent, Legume din Grădina Angelei și Tomahawk de la Carne și Sare.
În săptămâna aniversară, Freshful a pregătit o selecție specială de oferte care acoperă o gamă largă de produse cu reduceri, valabile până pe 27 octombrie.
Gigantul comerțului online din România, eMAG s-a alăturat Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române, „Oamenii ajută oameni”, pentru a sprijini persoanele afectate de viituri din județele Vaslui și Galați. Începând de astăzi, clienții eMAG pot face donații direct din procesul de checkout, alegând să contribuie cu sume de 10, 50, 100 sau 500 de lei. Fondurile colectate vor fi direcționate către Crucea Roșie Română pentru a le va utiliza în activități de ajutorare și reconstrucție în mod transparent și eficient.
De asemenea, oamenii afectați de inundații au nevoie urgentă de apă, alimente, haine și încălțăminte noi, produse de igienă, pături, saci de dormit, precum și de lemne sau sobe pentru încălzire. Pe lângă acestea, sunt necesare mobilier, materiale de construcții, saltele, lenjerii de pat, perne, electrocasnice (frigidere, mașini de spălat, sobe) și pompe pentru decolmatarea fântânilor, scurgerilor și canalizărilor.
eMAG a donat ghiozdane echipate pentru 267 de preșcolari și elevi din localitățile Pechea și Cudalbi, județul Galați, ca un prim pas pentru a sprijini continuarea educației în zonele afectate de inundații.
„Suntem alături de oamenii greu încercați de forțele naturii și deschidem, așa cum am mai făcut-o și în alte momente critice, platforma pentru donații, urmând apelului inițiat de Crucea Roșie Română. Iarna este aproape și ne dorim să le dăm o mână de ajutor celor care au nevoie de speranță. Invităm cât mai mulți oameni să ni se alăture și să contribuim împreună la achiziția celor necesare.”,
a precizat Tudor Manea, Group CEO eMAG.
„Crucea Roșie Română vă adresează rugămintea de a susține Apelul Umanitar #OameniiAjutăOameni pentru ajutorarea persoanelor afectate de inundații în județele Galați și Vaslui, să putem asigura resursele financiare și materiale necesare sprijinirii persoanelor afectate de inundații, să fim solidari cu cei ce au pierdut aproape tot și se consideră fără speranță.”,
a declarat Adrian Halpert, Director General, Crucea Roșie Română.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit