Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Wolt, compania finlandeză de livrare deținută de gigantul american DoorDash, a finalizat achiziția Tazz, principala platformă de comerț local din România, de la eMAG. Astfel, Wolt intră pe piața din România, pregătită să îmbunătățească în continuare experiența de comerț local pentru consumatorii, comercianții și curierii din regiune.
„România este o piață mare și dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, cu relații puternice”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International. “Suntem încântați să ne asociem cu Tazz pentru a valorifica punctele noastre forte, pentru a construi o experiență mai bună pentru clienții, comercianții și curierii din România. Așteptăm cu nerăbdare această colaborare, să introducem brandul Wolt în România.”
Ofertele actuale ale Tazz, inclusiv opțiunile de restaurante, magazine alimentare și retail, vor continua ca de obicei, la fel ca participarea Tazz la programul de abonament eMAG Genius. După cum s-a comunicat anterior, Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat pe termen lung care va permite clienților Tazz să continue să se bucure de serviciile premium ale Genius.
„Suntem încântați să lucrăm cu Wolt pentru a duce Tazz la următorul nivel”, a declarat Alin Șerban, CEO al Tazz. “Wolt este specializat în tehnologie de clasă mondială, experiența clienților și servicii locale excepționale, iar acest parteneriat deschide ușa către inovație și extinderea produselor. La Tazz, suntem mândri de ceea ce a realizat echipa noastră și entuziasmați de oportunitățile cu care ne confruntăm ca parte a Wolt.”
În urma achiziției, Alin Șerban va continua să conducă operațiunile Wolt în România. Potrivit anunțului, toate restaurantele și magazinele vor fi disponibile și pe aplicația Wolt, oferind livrări mai rapide, oferte exclusive și multe alte beneficii.
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România și parte a grupului eMAG, a anunțat încheierea unui contract de achiziție a părților sale sociale de către Wolt, o platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări. Tranzacția va fi finalizată în următoarele luni, după îndeplinirea condițiilor obișnuite și obținerea aprobărilor legale din partea autorităților. Compania Wolt are peste 12.000 de angajați și face parte din compania americană DoorDash.
„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere și îndrăgită în România, cunoscută pentru experiența sa locală și relațiile solide cu clienții și partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International. „Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează.”
După finalizarea tranzacției, Tazz va fi integrată sub brandul și platforma Wolt. Cele două companii se angajează să asigure o tranziție ușoară pentru clienții, angajații și partenerii actuali ai companiei Tazz.
„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară.”, a declarat Alin Șerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experiența de top oferită clienților, dar și pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăți serviciile și putem oferi o valoare și mai mare atât clienților, cât și partenerilor cu care lucrăm. Așteptăm cu nerăbdare acest nou capitol de dezvoltare accelerată și suntem foarte mândri de povestea frumoasă pe care am spus-o cu Tazz în România.”
Tazz operează în peste 35 de orașe din România, având o echipă de 260 de persoane. În ultimii ani, a cunoscut o creștere rapidă, oferind o gamă largă de restaurante, supermarketuri, retaileri și comercianți locali. De asemenea, Tazz face parte din programul eMAG Genius, care oferă beneficii clienților oferind atât livrare gratuită, cât și acces la oferte exclusive.
„În 2019, eMAG intra în acționariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timișoara, cu ambiția de a o dezvolta și transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potențialul acestui business și dorința mare a echipei de a crește într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune și livrare gratuită de la restaurante și supermarket.”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG Group.
„România este o piață cu mare potențial și suntem dornici să cunoaștem mai bine comunitățile locale – și bucătăria românească. Suntem aici să creăm noi oportunități pentru parteneri și agențiile de livrare și să le oferim tuturor serviciul excepțional pentru care Wolt este cunoscut în întreaga lume.”, a precizat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționare...
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).