Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG organizează cea de-a opta ediție a evenimentului Sellers’ Day, dedicat antreprenorilor care își dezvoltă afacerile prin intermediul eMAG Marketplace. Compania invită mii de selleri locali și internaționali să participe atât fizic, cât și online. Locurile sunt limitate, însă, pentru prima dată, pot participa și antreprenorii din ecommerce care nu sunt încă înregistrați pe eMAG, cu condiția să își creeze un cont pe platformă până la data de 20 septembrie.

În ultimii 14 ani, comunitatea eMAG Marketplace s-a dezvoltat constant, ajungă să depășească în prezent peste 64.000 de selleri activi. Pentru antreprenori, eMAG Marketplace oferă o soluție simplă pentru lansarea vânzărilor online, servind în același timp ca poartă de acces pentru extinderea bazei regionale de clienți. Această creștere duce la venituri mai mari, peste 60% din produsele vândute pe eMAG provenind din oferta lor.

Inițiativa integrează expertiza strategică, tehnologia și know-how aplicat în zona de ecommerce scalabil:

•    În premieră vor avea acces la îmbunătățiri tech în platformă bazate pe inteligență artificială și automatizare

•    Programe dedicate accelerării creșterii, inclusiv Cross-border, Fulfilment by eMAG (FBE), Genius, eMAG Ads și eMAG Campaigns

•    Oportunități de finanțare pentru selleri, care includ noi soluții de creditare pentru întreprinderile aflate în fază de creștere

•    Programe dedicate producătorilor locali prin noua viziune „Deschide România”

„Sellerii sunt nucleul eMAG Marketplace, iar investițiile noastre merg în programe de creștere bazate pe inteligența artificială. La Sellers’ Day vom demonstra cum folosim AI pentru îmbunătățirea listărilor și a conversiilor, optimizarea campaniilor în eMAG Ads, prognoze de cerere și gestionarea stocurilor, precum și livrarea prin FBE și accesul la clienți prin Genius. În felul acesta, antreprenorii pot identifica rapid care sunt instrumentele potrivite de creștere pentru afacerile lor, mai ales într-un context macroeconomic mai complicat, ca cel pe care-l navigăm.”,

a subliniat Stejara Pircan, Senior VP eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria.

Evenimentul va avea loc la ora 9:00, în data de 23 septembrie 2025, la Face Convention Center (Piața Presei Libere 3–5, București). Participarea este gratuită, iar sellerii activi și antreprenorii care își finalizează înregistrarea contului până la data de 20 septembrie sunt bineveniți să participe, în limita locurilor disponibile.

În premieră, eMAG îl aduce pe Tibi Ușeriu pe scena Sellers’ Days. Renumit pentru performanțele sale de anduranță, ultramaratonistul va susține o sesiune inspirațională despre reziliență, disciplină și depășirea limitelor. Totodată, va oferi antreprenorilor îndrumări concrete: cum să-și stabilească obiectivele, să construiască echipe de suport, să facă față eșecurilor și să mențină un ritm susținut pe termen lung. Discursul său va completa agenda evenimentului cu un mesaj puternic despre mindset și perseverență în business.

Mai multe detalii despre eveniment și modul de participare, pot fi găsite accesând link-ul: eMAG Seller Day 2025.

Cei 56.000 de selleri care vând pe Marketplace-ul regional eMAG în România, Bulgaria și Ungaria au înregistrat anul trecut cu 23% mai multe comenzi față de anul precedent. Această creștere a fost susținută de programele pe care eMAG le-a dezvoltat în ultimii trei ani, marcați de investiții care s-au ridicat la 251 de milioane de lei pentru susținerea antreprenoriatului. Doar în ultimul an ponderea produselor vândute de către selleri pe platforma eMAG a ajuns la peste 60% în toate cele trei țări.

Datele au fost prezentate în cadrul Sellers’ Day 2024, eveniment regional hibrid dedicat antreprenorilor care vând pe eMAG Marketplace, la care au luat parte peste 1.300 de selleri din Sud-Estul Europei.

“De oriunde ar activa, toți sellerii de pe platforma eMAG Marketplace beneficiază de același pachet menit să le asigure o creștere sustenabilă: programul cross-border, Fulfilment by eMAG, Genius – lansat de curând în Bulgaria și Ungaria – sau programul Ads. Prin intermediul acestor programe ușor de accesat ei pot ajunge la clienții din cele trei țări mai ușor, fără a fi nevoiți să facă investițiile pe care deschiderea de teritorii noi o presupune”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Sellerii de pe eMAG Marketplace care au vândut anul trecut într-o altă țară decât cea de origine prin intermediul programului cross-border au înregistrat vânzări suplimentare de 37% și au adus pe platformă peste 10,1 milioane de oferte, dublu față de anul precedent. 

Programul Fulfilment by eMAG a atras în ultimul an 3.500 de selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria, iar volumul de produse pe care l-au vândut prin program a fost cu 71% mai mare față de anul precedent.

Lansat de curând în Bulgaria și Ungaria, Genius, programul cu livrare gratuită și oferte exclusive, reprezintă un vector de creștere pentru selleri care îl folosesc. Astfel, aceștia au atras anul trecut o conversie de două ori mai mare pentru produsele listate în Genius.

eMAG Ads, programul prin care sellerii își cresc numărul vizitelor pe pagina de produs și, implicit, conversia, a atras anul trecut de 2,5 mai multe produse față de 2022. Totodată traficul pentru produsele promovate prin Ads a fost cu 39% mai mare.

Cu ocazia evenimentului Sellers’ Day, eMAG a oferit premii sellerilor care au înregistrat performanțe notabile în ultimul an, constând în Ads, stocare gratuită în hubul logistic eMAG prin Fulfilment și sesiuni de mentorat, astfel: