Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scan Global Logistics (SGL) deschide primul său birou în București, oraș care devine un centru logistic cheie pentru Europa de Est. Noua locație strategică face parte din planul ambițios de dezvoltare a operatorului global de transport de mărfuri și va contribui la consolidarea poziției în Peninsula Balcanică, prin valorificarea locațiilor existente din Ungaria și Republica Cehă. În biroul din București vor activa profesioniști și manageri cu vastă experiență în domeniu.

Prin extinderea în România, Scan Global Logistics (SGL) își consolidează poziția în Europa de Est. Acesta este primul anunț al companiei după sosirea noului acționar majoritar, CVC, care va contribui la accelerarea dezvoltării internaționale SGL.

Lars Syberg, CEO pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), explică de ce extinderea în Peninsula Balcanică reprezintă o investiție importantă pentru SGL, în această perioadă: „România se dezvoltă rapid, devenind un centru logistic pentru Europa de Est, în special pentru Bulgaria și Moldova. În ansamblu, întreaga regiune a Europei Centrale și de Est are potențial comercial și strategic considerabil. Inaugurarea biroului din București este un pas important pentru adresarea de noi oportunități de business, consolidarea poziției și oferirea de sinergii globale notabile pentru clienții noștri”.

Biroul din România va fi condus de Adrian Pali, director general, și va număra pentru început 20 de profesioniști atent selecționați, din domeniul logisticii, pregătiți să ofere clienților servicii de transport aerian și maritim, cu o abordare flexibilă, personală, orientată spre soluții, pentru care compania este recunoscută.

Flux de marfă optimizat pentru clienți

Modelul de afaceri al SGL, cu număr redus de active, oferă clienților soluții flexibile, modulare, adaptate nevoilor și cerințelor fiecăruia. Abordarea orientată spre client și obținerea celor mai bune rezultate este ideală pentru valorificarea infrastructurii din România și optimizarea fluxului de marfă, import și export, al clienților.

„În parteneriatele cu clienții ne axăm pe identificarea soluțiilor potrivite și dezvoltarea afacerilor acestora în regiunea Balcanilor și în afara ei. Infrastructura României include Portul Constanța, cel mai mare port maritim și de containere de la Marea Neagră, care face legătura cu Aeroportul București printr-o rețea rutieră și feroviară eficientă. În curând, vom deschide în fiecare locație centre pentru formalități vamale, oferind clienților locali și globali soluții logistice complete și eficiente”, explică Adrian Pali, director general, România

În plus, birourile din România și Ungaria vor colabora îndeaproape, aeroportul din Budapesta fiind un important hub aerian pentru vestul României.

Cu soluții FCL (Full Container Load – transportul unui container plin, de la portul de origine la portul de destinație) și LCL (Less than Container Load – transportul unei cantități de marfă care nu umple un container) pentru țările adiacente, din Europa Centrală și de Est, clienții vor avea acces la o bază locală solidă și o rețea și expertiză globală.

Extinderea acoperirii globale

SGL oferă servicii vaste pentru multe industrii. În România, compania se va concentra pe industriile cu potențial ridicat, cum este industria auto, tehnologia, industria farmaceutică, petrolul și gazele naturale, precum și asistența și ajutorul umanitar. Detaliile financiare ale acțiunii de extindere nu au fost dezvăluite. Inaugurarea sediului din România contribuie la extinderea prezenței globale SGL la 46 de țări. „Curând, vom inaugura global mai multe locații, continuând strategia ambițioasă de dezvoltare prin achiziții și proiecte greenfield”, precizează Lars Syberg.

Continental își realiniază strategic sectorul grupului ContiTech cu scopul de a crește eficacitatea și eficiența, precum și proximitatea față de clienți și de piață. În acest scop, sectorul grupului, specializat în soluții bazate pe materiale, se va concentra și mai mult pe extinderea activității sale industriale. ContiTech își consolidează, de asemenea, activitatea din sectorul auto pentru a crea sinergii. Modificările vor intra în vigoare la începutul lunii mai 2023.

Prin realinierea sa, ContiTech pune bazele tranziției sale de la un furnizor tradițional de produse la un furnizor de soluții integrate. În plus, sectorul grupului își propune să răspundă într-un mod mai integrat la cerințele în continuă schimbare ale clienților săi de pe diferite piețe și industrii.

„Ne îmbunătățim profilul și devenim mai eficienți prin consolidarea activităților noastre. Acest lucru ne va spori competitivitatea și va crea o bază solidă pentru succesul nostru viitor în ceea ce privește câștigurile și creșterea”, a declarat Philip Nelles, membru al Consiliului Executiv Continental și director general al sectorului de grup ContiTech, explicând scopul realinierii. Ambiția este clară: „În industriile și piețele noastre, dorim să fim un lider tehnologic pentru soluții bazate pe materiale.” ContiTech deservește diverse piețe pe șosele și în afara acestora, pe șine, în aer, sub și deasupra solului, în medii industriale, în sectorul alimentar și în industria mobilei.

Realinierea are două priorități strategice: „Dorim să ne dezvoltăm în continuare activitatea industrială și să creăm sinergii pentru activitățile noastre din domeniul auto”, continuă Nelles.

Această parte a activității ContiTech se confruntă cu provocări deosebite din cauza transformărilor actuale din industria auto. Prin urmare, accentul se pune, de asemenea, pe creșterea vitezei și a eficienței, de exemplu prin accelerarea proceselor decizionale, eficientizarea funcțiilor centrale și reducerea nivelurilor ierarhice. Reorganizarea sectorului grupului este orientată către cea mai bună abordare posibilă a clienților pe diferitele sale piețe.

În conformitate cu structura de clienți existentă, activitatea industrială va fi împărțită în trei domenii de activitate cu un accent regional: Industrial Solutions Americas, Industrial Solutions APAC (Asia și Pacific) și Industrial Solutions EMEA (Europa și Orientul Mijlociu).

Cea mai mare parte a activităților ContiTech din domeniul auto va fi consolidată în domeniul de afaceri Original Equipment Solutions, care va funcționa la nivel global în conformitate cu structura de clienți.

Domeniul de activitate Surface Solutions își va păstra structura actuală datorită naturii propriului portofoliu și a bazei sale de clienți, precum și datorită gradului ridicat de conectivitate între segmentele sale în ceea ce privește dezvoltarea de produse. Segmentul Automotive Interior va deservi furnizorii din industria auto, în timp ce LivTec se va concentra pe consumatorii privați.

În cadrul funcțiilor centrale ale ContiTech, noua poziție de Chief Technology Officer va conduce la extinderea expertizei sale în domeniul materialelor. Acest lucru va fi realizat prin activități de cercetare cuprinzătoare și interfuncționale, precum și prin dezvoltarea de soluții bazate pe materiale, creatoare de valoare și durabile pentru clienți.