Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul rutier este domeniul prioritar pentru reducerea emisiilor de CO2, potrivit principalelor companii de comerț electronic și de producție din Europa. Un nou raport realizat de Ipsos și Volvo Trucks arată că firmele sunt dispuse să plătească mai mult furnizorilor de transport cu emisii mai reduse de CO2.

Compania de cercetare Ipsos a intervievat, în numele Volvo Trucks, 100 de mari companii de comerț electronic și de producție din 8 țări europene cu privire la cererea lor pentru transporturi fără combustibili fosili în cadrul achizițiilor viitoare.

Marea majoritate a acestor companii și-au stabilit obiective de reducere a amprentei lor climatice. 78% dintre cei intervievați au declarat că sunt dispuși să plătească mai mult pentru un furnizor de transport cu emisii de CO2 reduse sau inexistente, iar 85% sunt pregătiți să schimbe furnizorii de transport dacă aceștia nu le îndeplinesc cerințele.

Cercetarea arată, de asemenea, o legătură clară între viitoarele lor oportunități de afaceri și opțiunile de transport fără combustibili fosili. 60% dintre companii consideră că riscă să piardă clienți în următorii 3 ani dacă nu pot satisface cererea consumatorilor lor de livrări cu emisii de CO2 reduse sau zero.

„Vedem, într-un mod pozitiv, acest mare impuls pentru transporturile cu camioane fără combustibili fosili. Înseamnă că vom asista la o schimbare masivă în industrie în următorii ani. Credem că electrificarea va fi motorul cheie către transporturile rutiere cu emisii zero și suntem mândri să oferim deja alternative de camioane complet electrice pentru majoritatea misiunilor. Trecerea la electricitate înseamnă mai multe oportunități de afaceri”, a declarat Roger Alm, președintele Volvo Trucks.

Volvo Trucks a stabilit ca obiectiv global ca, în 2030, 50% din toate camioanele noi vândute să fie electrice cu baterii sau pile de combustie. Tranziția către electricitate este condusă de Europa și America de Nord, unde țintele sunt chiar mai mari. De exemplu, în Europa, ambiția se situează în prezent la aproximativ 70% pentru toate camioanele noi vândute în 2030.