Volvo Trucks America de Nord a livrat primele camioane electrice de transport regional – clasa 8 – cu baterii electrice pentru distributia de bere in Manhattan. Cinci camioane Volvo VNR Electric cu emisii zero se alătură flotei de peste 400 de camioane a Manhattan Beer Distributors pentru livrarea berii și băuturilor in New York pentru a deservi clienții din New York, Long Island și orasele din jur.
Pentru a sprijini încărcarea parcului său de baterii electrice, Manhattan Beer Distributors a instalat in Bronx trei încărcătoare rapide de nivel 3 DC care pot reîncărca complet camioanele electrice Volvo VNR Electric până la 80% în 70 de minute. Camioanele electrice cu baterii ale distribuitorilor de bere din Manhattan au fost primele modele Volvo VNR Electric care au intrat în serie completă la fabrica Volvo Trucks New River Valley din Dublin, Virginia, care asamblează toate camioanele Volvo vândute în America de Nord.
„Fiind unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi din SUA, Manhattan Beer Distributors recunoaște impactul pe termen lung pe care îl putem produce prin eliminarea emisiilor de țevi de eșapament ale flotei noastre”, a declarat Simon Bergson, fondator, președinte și CEO al Manhattan Beer Distributors. „Volvo Trucks ne-a susținut mult timp obiectivele de sustenabilitate și a demonstrat că gama lor de camioane cu emisii reduse și zero oferă siguranța, performanța și fiabilitatea la care ne-am așteptat.”
Marea Britanie vrea să interzică vânzarea camioanelor diesel și benzină până cel târziu în 2040. Măsura face parte dintr-un proiect guvernamental de reducere semnificativă a emisiilor din trafic. Scopul este de a atinge zero emisii până în 2050. În acest scop, vânzarea de vehicule cu o greutate de 3,5 până la 26 t urmează să fie interzisă din 2035 și vânzarea camioanelor mai grele până în 2040 cel târziu, așa cum a anunțat miercuri Ministerul Transporturilor la Londra. Primul ministru, Boris Johnson, anunțase deja în noiembrie 2020 interzicerea vânzării de mașini clasice diesel și pe benzină din 2030.
Decarbonizarea nu este doar un proces tehnocratic, a declarat ministrul Transporturilor Grant Shapps. Mai degrabă, este vorba despre contribuția la calitatea vieții și la o economie modernă. „Vom continua să zburăm în vacanță, dar cu aeronave mai eficiente și cu combustibil durabil. Vom continua să conducem, dar din ce în ce mai mult în mașinile cu emisii zero.”
Companiile de transport au acum „încredere și claritate în ceea ce privește pașii pe care trebuie să-i facă pe drumul către zero net”, declară liderul asociației de transport Logistics UK. Pe de altă parte, Asociația Royal Haulage a fost critică, purtătorul de cuvânt declarând că „aceste camioane alternative nu există încă. Nu știm când vor fi pe piață și nu este clar cum va arăta tranziția de la diesel la electric”. Multe companii se tem de costuri ridicate pentru vehiculele noi, în timp ce valoarea de revânzare a camioanelor actuale se prăbușește.
Marea Britanie găzduiește conferința mondială privind clima COP26 în noiembrie la Glasgow, Scoția. Reuniunea este văzută ca o etapă importantă în atingerea acordurilor privind punerea în aplicare concretă a Acordului de la Paris.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit