Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

evoMAG extinde opțiunile de livrare rapidă și le oferă clienților, în parteneriat cu Bookurier, companie românească de curierat, o nouă opțiune de livrare a comenzilor în aceeași zi, în București, și în 24 de ore, oriunde în România. 

Serviciul de livrare în aceeași zi în București este disponibil pentru categoriile de produse aflate în stocul evoMAG, cu o greutate de până la 10 kg. Pentru comenzile plasate în intervalul 00:00 – 14:30, livrarea se face în aceeași zi, în intervalul 11:00 – 21:00. 

Livrarea produselor în 24 de ore de la plasarea comenzilor prin Bookurier vizează produsele aflate în stoc cu o greutate de până la 35 kg. 

Costul noului serviciu de livrare a produselor cumpărate de pe evoMAG este de 29,9 lei (TVA inclusă) și este afișat în coșul de cumpărături după selectarea modalității de livrare. 

„Am căutat mereu noi opțiuni de livrare pentru a fi acolo unde clientul are nevoie. De aici și activarea acestui serviciu, în parteneriat cu Bookurier. Vedem o cerință mare pentru livrări rapide, diversificarea opțiunilor de livrare fiind unul dintre obiectivele noastre pentru acest an. Iar faptul că suntem magazinul de tehnologie din România cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă a produselor arată clar dorința noastră de a le facilita clienților accesul cât mai rapid la produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. 

„De 15 ani, încă de la înființarea companiei, Bookurier a creat continuu soluții pentru cei 2.000 de parteneri, fiind permanent conectați la nevoile acestora. Împreună cu evoMAG, la cererea tot mai mare a clienților, am dezvoltat Bookurier Today, serviciul de livrare în aceeași zi, permițând, astfel, clienților, să intre în posesia produselor comandate în câteva ore de la finalizarea comenzilor. În prezent, serviciul Bookurier Today este disponibil pe raza municipiului București, urmând ca, de la jumătatea anului viitor, sa fie disponibil și în județul Ilfov”, spune Gheorghe Sava, Director General, Bookurier Logistics. evoMAG a încheiat în ultimii doi ani parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România. Astfel, produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo, Tazz  compania estimând că vor fi livrate peste 55.000 de comenzi prin toate cele 3 aplicații partenere de livrare rapidă, iar peste 100.000 de comenzi vor fi livrate în lockerele easybox, în contextul în care peste 90% dintre comenzi ajung la clienți în 24 de ore.

evoMAG, unul dintre pionierii pieței românești de retail online, a atras o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din țară. Aceasta este prima investiție de anvergură pe care evoMAG o primește de la lansarea sa, în urmă cu mai bine de 17 ani.

Compania, care se așteaptă la o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro pentru acest an, va folosi fondurile pentru a se extinde pe piața online din România și la nivel internațional, accelerând dezvoltarea în offline prin inaugurarea a două showroom-uri.

„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”,

a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Totodată, investiția va fi folosită pentru a asigura accesul la cât mai multe platforme marketplace relevante. Astfel, evoMAG va permite inaugurarea a două noi showroom-uri în următorii doi ani. Compania intenționează să își dubleze portofoliul de produse în următorii 3 ani, cu noi categorii, extinderea spațiului de depozitare și procese operaționale complexe.

„Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei”,

a mărturisit Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.

Anul trecut, evoMAG a marcat vânzări de 34 milioane de euro, în creștere comparativ cu 2020, când compania a înregistrat un avans de 46% – cea mai mare din ultimii ani. Retailerul a avut o creștere anuală medie de 25% în ultimii doi ani.

evoMAG va investi în diminuarea duratei de livrare a produselor

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 milioane de euro, cu vârfuri de vânzări pe segmentele de telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Pentru a îmbunătăți majorarea vânzărilor, evoMAG va investi în reducerea timpilor de livrare a produselor. În prezent, 90% din comenzi sunt livrate în cel mult 24 de ore. Potrivit comunicatului, până la sfârșitul anului, se dorește ca această cifră să se ridice la 95%, astfel toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, iar restul în maximum 48 de ore. Extinderea evoMAG va necesita noi angajări, astfel că până la finalul anului, compania își propune să recruteze noi colegi, să mărească echipa cu peste 100 de angajați.