Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producatorul roman de cosmetice, Farmec, a incheiat 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane de lei (50,8 milioane de euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de 2017.
Cresterea businessului a fost sustinuta de vanzarile din cadrul retelei magazinelor de brand (+ 40,35%), precum si de vanzarile din magazinul online (+19,14%), comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. De asemenea, strategia de expansiune pe piata externa, ca noul parteneriat cu China, initiat in 2018, a contribuit la evolutia cifrei de afaceri, inregistrandu-se un plus de 48,85% la export fata de 2017.

„Piata cosmeticelor din Romania se adapteaza tendintelor internationale, iar Farmec s-a preocupat intotdeauna de ceea ce isi doresc consumatorii romani, atat in ceea ce priveste calitatea produselor, cat si in materie de pret. Astfel, planurile ambitioase si grija pentru frumos ne-au ajutat sa ne mentinem in topul celor mai importanti producatori de cosmetice, iar trendul ascendent al vanzarilor inregistrat pe toate palierele confirma potentialul companiei. Mentinand ritmul, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri de peste 15% pentru 2019, prin consolidarea si dezvoltarea brandurilor existente, lansarea de noi produse si extinderea magazinelor de brand, care in momentul de fata au ajuns la 26. De asemenea, un pas important in planurile pentru 2019 il reprezinta proiectul de francizare pe plan local si international, care va incepe in primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Piata de cosmetice din Romania este in plina ascensiune, considera Mircea Turdean, director general Farmec, dezvoltare la care producatorul clujean va contribui si prin strategia de expansiune a magazinelor proprii, in acest an urmand sa fie deschise 10 spatii noi – opt magazine Gerovital si doua centre Farmec. Extinderea nu neglijeaza nici e-commerce-ul, un segment in plina dezvoltare pentru cel mai mare producator local de cosmetice, care anul trecut a generat venituri de peste 1,5 milioane de euro.
 

Cu investitii permanente in dezvoltarea retelei de magazine de brand, Farmec Cluj-Napoca a bugetat si in acest an 11 milioane de lei pentru extinderea lantului de centre comerciale proprii, dar si pentru modernizarea si retehnologizarea productiei. „Pana la finalul lui 2018 am planificat deschiderea a 10 spatii noi. Analizam si posibilitatea de a deschide noi magazine nationale in sistem franciza. Suntem in discutii cu un partener cu expertiza si experienta in domeniu in Romania, pentru a vedea cum putem implementa acest model, astfel incat sa se dovedeasca avantajos pentru ambii actori implicati“, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec. Compania este singurul producator local de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand, ce include in momentul de fata 21 de centre – opt magazine Farmec amplasate in Cluj-Napoca (trei), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 14 magazine Gerovital, care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (trei), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Ramnicu-Valcea si Oradea.