Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Banca ING a lansat platforma online de shopping DealWise, facandu-si astfel intrarea in comertul de moda. Printre produsele vandute pe platforma de tip marketplace se numara atat haine si echipamente sportive, cat si articole de ingrijire sau jucarii. Unele oferte sunt disponibile direct in aplicatie, pe cand in cazul altora se face trimitere direct la site-ul retailerilor. „Suntem o inovatie a ING Bank NV. Asta inseamna ca avem in spate forta si stabilitatea unei banci, dar flexibilitatea si viteza unui start-up. Suntem primul asemenea business ING Bank NV in Romania, iar asta e de doua ori un lucru bun: pe de o parte pentru ca banii si datele tale beneficiaza de siguranta unei banci, iar pe de alta pentru ca avem insighturile locale“, se arata pe site-ul DealWise.
Banca avea deja un bazar de oferte pentru clienti, de la peste 100 de parteneri precum Flanco, elefant.ro, Happy Tour, Otter sau Hervis, insa acestia puteau prin intermediul serviciului doar sa acceseze o serie de reduceri si oferte, nu sa si cumpere.

Directorul Quehenberger Logistics, Alexandru Catana, estimeaza ca situatia actuala va duce la o criza economica puternica din care tara noastra isi va reveni abia dupa cativa ani.
Compania opereaza in circa 200.000 m2 de depozit pentru clienti din diferite domenii de activitate. In prezent, cele mai afectate au fost industriile automotive, odata cu inchiderea fabricilor de la noi, dar si de fashion traditional dupa inchiderea mall-urilor. Astfel ca in cazul unor clienti activitatea s-a redus si cu 90%. In acest context, compania a fost nevoita sa trimita in somaj cateva zeci de persoane, numar care in curand se va ridica la peste 100. „Nu am apelat la somajul tehnic deoarece acolo exista multa birocratie si, in plus, companiile trebuie sa isi ia unele angajamente pe care in situatia actuala nu stiu daca ni le putem asuma.? Criteriile de pastrare a oamenilor au fost cele de vechime in cadrul companiei.
Restul de personal a fost redistribuit in celelalte depozite. Astfel, circa 33% a fost repartizat in alte operatiuni.
Pentru respectarea normelor impotriva raspandirii virusului, costurile companiei au crescut cu peste 20%, respectiv in masti de protectie, manusi si dezinfectanti. Alte masuri vizeaza soferii care vin la incarcare sau descarcare, si care nu au acces in depozit si nici in alte locuri unde ar putea intra in contact cu angajatii firmei.
Sectoarele care au inregistrat cresteri usoare in aceasta perioada au fost cele alimentare si de „Do it yourself?, cu care Quehenberger Logistics a reusit sa mai compenseze din pierderile din celelalte domenii.
Compania a renuntat complet la flota proprie din decembrie anul trecut, iar transporturile le efectueaza acum exclusiv cu transportatorii subcontractati. Daca cei cu care are contracte in derulare au pastrat preturile sau au venit cu usoare scaderi influentate de pretul combustibilului, la cursele „spot? tarifele au crescut chiar si cu 40%.
Desi unii clienti au cerut amanarea termenelor de plata, directorul companiei nu a fost de acord, justificand ca in acest mod va fi nevoit sa amane mai departe plata la furnizori.
Cu toate ca se asteata la o scadere a cifrei de afaceri de anul acesta, planurile de extindere ale Quehenberger continua. Alexandru Catana estimeaza ca in iulie-august va reusi sa depaseasca 200.000 m2 de depozit cu clienti din domeniile care in prezent au cunoscut o crestere.