Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cele mai mari active dintre firmele de transport din Top 30 după profit le are, ca și în 2022, Internațional Alexander (102,11 milioane de euro), urmată de Internațional Lazăr Company (61,54), Total NSA (50,43), Dolo (48,87), de patru firme cu peste 30 de milioane de euro (Romstyl, Transpeco, Filip și Duvenbeck), de alte trei cu peste 20 de milioane de euro (Est Europa Expediții, Lagermax și Hoedlmayr-Lazăr), de alte 11 cu peste 10 milioane de euro și de opt cu valori mai mici.

Cea mai mare creștere de active față de 2022 dintre firmele din Top 30 după profit o are Filip (8,61 de milioane de euro), urmat de Trans Euro Express 94 (7,39), Total NSA (5,80), Titanic (5,05), Lagermax (5,03), Logistic E van Wijk și Laguna, cu peste trei milioane de euro, Maracana, Blue River, Proiect Personal Leasing, Marymantes și Duvenbeck, cu peste două milioane de euro, de alte șase firme cu diferență de peste un milion de euro, de trei cu diferență mai mică și de nouă care și-au diminuat activele, cel mai mult Euro Fleet Transport, cu 19,75 de milioane de euro, Dolo, cu 9,74, și Dianthus, cu 7,58 de milioane de euro.

Cele mai mari medii ale activelor pe cinci ani le au grupul Alexander, 89,14 milioane de euro, urmat de Dolo, cu 59,01, de ILC, cu 58,42, de Total NSA și Transpeco, peste 30 de milioane de euro, de Romstyl, Duvenbeck, Euro Fleet Transport, Lagermax și Filip, cu peste 20 de milioane de euro, de alte 12 firme cu mai mult de 10 milioane de euro și de alte opt cu mai puțin, cea mai mică medie având-o Flitexim, cu 2,84 de milioane de euro.

Cele mai valoroase active dintre firmele de transport din România din Top 30 după cifra de afaceri le au, ca și în 2022, Internațional Alexander (102,11 milioane de euro) și Internațional Lazăr Company (61,54), cu flote mari și mai multe depozite de logistică în proprietate, urmate de această dată de Routier (51,51), care a făcut investiții atât în autovehicule și semiremorci, cât și în vagoane și alte echipamente de manipulat pentru transport intermodal, și Total NSA (50,43), care, pe lângă autovehicule de transport marfă generală și construcții a investit mult și în proprietăți real-estate.

Alte șase firme au avut active de peste 30 de milioane de euro – Dolo, Romstyl, Transpeco, Luscan, Filip și Duvenbeck – alte nouă de peste 20 de milioane de euro – Vos, Arcese, Est Europa Expediții, Lagermax, Hoedlmayr-Lazăr, European Logistics, Speed Line Impex, Trans Sese și Dunca – alte cinci au avut active de peste 10 milioane de euro și alte șase, mai mici, cea mai mică valoare a activelor dintre aceste 30 de firme având-o Gartner, 2,94 de milioane de euro, în scădere continuă din 2019 încoace, când a avut 9,15 milioane de euro, apoi 7,35, 6,65 și 5,44 de milioane de euro în 2022.

Cea mai mare creștere de active față de 2022 dintre firmele din Top 30 după cifra de afaceri pe 2023 o are Routier (14,50 de milioane de euro), urmat la mare distanță de Filip (8,61), Arcese (6,09), Total NSA (5,80) și Lagermax (5,03 milioane de euro), urmate de două firme cu creștere de peste patru milioane de euro, Eliton și HTR, două de peste trei milioane, Com Divers Logistic și E van Wijk, trei de peste două milioane, Speed Line, Luscan și Duvenbeck, șase de peste un milion și două cu mai puțin. Iar 11 firme au avut active mai mici în 2023 decât în 2022.

TOP 30 firme de transport cu cele mai mari active va fi publicat în revista Tranzit de octombrie.

Citește și: