Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG organizează pe 7 noiembrie a 15-a ediție a Black Friday, când clienții vor beneficia de peste 2,2 milioane de oferte speciale din partea eMAG și a sellerilor din Marketplace, dintre care cel puțin 1,5 milioane la cel mai bun preț din an. Printre produsele propuse se numără 100.000 de televizoare, 600.000 de electrocasnice mici, 1.500.000 de articole de îmbrăcăminte, 3.500.000 de produse cosmetice, 400.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 150.000 de laptop-uri și echipamente IT, 120.000 de frigidere și mașini de spălat, 1.000.000 de produse pentru casă și bricolaj, precum și produse speciale: abonamente la energie electrică la cel mai mic preț de pe piață, de 1 leu/KW, și 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an, peste 40.000 de bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well sau Beach, Please! începând de la 10 lei și ajungând la reduceri de până la 90%, mii de articole oficiale ale cluburilor de fotbal din Liga 1 (în premieră), peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming românești, 25.000 de abonamente și servicii medicale la cel mai mic preț din an, reducere de 45% pentru peste 7.000 de vouchere de bilete de avion, reducere de până la 80% la peste 44.000 de nopți de cazare în România și destinații externe, 21 kg de aur, 126 de mașini (dintre care 42 hibrid, 37 pe benzină, 26 electrice și 21 diesel) și peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri.

Pentru ca un număr cât mai mare de clienți să poată profita la maximum de oferte sunt disponibile soluții de finanțare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG, pentru peste trei milioane de utilizatori eligibili, plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu, așa cum a detaliat Tudor Manea, CEO-ul companiei. În plus, primul preț redus de Black Friday este cel al unui abonament Genius, care poate fi achiziționat la 49 de lei, jumătate din prețul standard, și pentru care clienții vor primi 250 de lei înapoi sub formă de vouchere pe care le pot folosi pe eMAG, FashionDays și Flip și apoi în restul anului vor beneficia de livrări gratuite și de oferte exclusive în cinci aplicații: eMAG, FashionDays, Freshful, Wolt și Flip.

În plus, pentru prima data în Black Friday, eMAG pune la bătaie premii în valoare totală de peste două milioane lei pe care clienții care plasează comenzi de cel puțin 150 de lei le pot câștiga învârtind în aplicație „Roata Norocului” după plasarea comenzii. Totodată, dacă parcurg pașii din Ghidul de Black Friday, clienții se pot înscrie și la tombola specială, unde pot câștiga peste 140 de premii, printre care noul iPhone 17 Pro MAX sau greutatea lor în Pizza Romana de la Luca.

Datorită acestor pregătiri, eMAG estimează vânzări de 940 de milioane de lei, cu 44 de milioane de lei mai mult decât la ediția din 2024, care a setat noi recorduri pentru comerțul online. Comenzile de Black Friday vor fi livrate până pe 22 noiembrie.

MHS Truck & Bus a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri totală de 114 milioane euro, realizată în mare parte din vânzări de camioane noi: aproape 800 de unități. La acestea se adaugă 400 de vehicule rulate.

A fost un an în care au predominat vânzările cu bucata și în care doar 34% din camioane – majoritatea autotractoare, dar și autobetoniere și autobasculante – au reprezentat flote, livrate către 14 clienți.

Modelele preferate au fost autotractoarele MAN TGX 18.480 4×2, autobasculantele MAN TGS 41.480 8×4 și autobetonierele MAN TGS 41.400 8×4 BB.

Variantele de bază pentru transport internațional din oferta MHS Truck & Bus includ configurații care se încadrează în clasa 2 de poluare conform Toll Collect. „Atât vehiculele standard, cât și cele mega vor necesita anvelope clasa A pentru îndeplinirea cerințelor clasei 3. Diferențele de preț între un camion clasa 1, 2 sau 3 nu mai sunt atât de mari, având în vedere faptul că dotarea standard a vehiculelor este foarte generoasă”, a declarat Elena Claudia Iordache, CEO MHS Truck & Bus. „Totuși, nu toate comenzile pentru 2025 sunt pentru vehicule care corespund clasei 3 de poluare, ci operatorii de transport își optimizează vehiculele comandate în funcție de traseele pe care estimează că le vor folosi.”

Ca în fiecare din ultimii ani, camioanele livrate în 2024 au fost finanțate în principal prin leasing financiar și credit extern. Tendința la nivel european de reducere a dobânzii a adus și în România condiții mai bune de finanțare pentru clienții transportatori din a doua parte a lui 2024.

„Ne așteptăm să continue tendința de scădere a dobânzilor, ceea ce ar putea face finanțarea mai

atractivă pentru clienții noștri.” Distribuitorul unic al mărcii MAN în România nu s-a confruntat cu cazuri semnificative de clienți care să întâmpine dificultăți în plata ratelor de leasing, deși prima parte a anului trecut s-a caracterizat prin volume mai reduse de transport, iar tarifele au scăzut continuu. Însă clienții români au gestionat bine situația, așteptând îmbunătățirea condițiilor de piață.