Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford lansează astăzi cel mai inteligent, versatil și capabil Ranger de până acum – oferind clienților un partener de muncă fiabil și un vehicul numai bun pentru viața de familie și aventură.

„Acest pick-up a fost întotdeauna un partener de încredere pentru proprietarii de afaceri mici, fermieri, familii, aventurieri, flote comerciale și multe altele, din peste 180 de piețe din întreaga lume. Iar cu noul Ranger, acesta este momentul nostru de a livra nu doar un produs pe care clienții noștri îl vor adora, ci o experiență permanentă care ne va ajuta să construim relații puternice și de durată cu aceștia. Acesta este pick-up-ul de dimensiuni medii pe care oamenii vor dori să îl dețină și să experimenteze cu el”, a declarat Jim Farley, președinte și director executiv, Ford Motor Company.

Noua generație Ranger va fi disponibilă pentru comandă în Europa la sfârșitul anului 2022. Livrările către clienți se vor face la începutul lui 2023. Actualul Ranger este liderul european al segmentului de pick-up și a stabilit recent un nou record de vânzări, în luna septembrie pentru 2021 cumulat, de 45.539 de unități, cu o cotă de piață de 39,9%.

În România, Ford Ranger este lider al segmentului pick-up pentru al patrulea an consecutiv cu o cotă de piață de 39,5% conform datelor disponibile pentru perioada ianuarie-octombrie 2021. 72% din vânzările Ranger din România sunt înregistrate pe seriile superioare ale modelului, respectiv Limited, Wildtrak, MS-RT si Raptor. Versiunea Ford Performance Ranger Raptor înregistrează aproximativ 30% din total vânzări în 2021.

O prezentare a noului model Ranger puteți citi în ediția de decembrie a suplimentului Tranzit VAN.

Ford Motor Company a anunțat că noul model Ford Ranger va fi lansat pe 24 noiembrie. Ford a reimaginat, regândit și reproiectat noul Ranger pentru a fi cel mai inteligent, versatil și capabil Ranger pentru clienții din peste 180 de piețe din întreaga lume. Ford a realizat peste 5.000 de interviuri și a lucrat cu sute de proprietari de pick-up, în zeci de ateliere de pe tot globul, pentru a afla cum proprietarii își foloseau pick-up-urile, ce le-a plăcut, ce și-ar fi dorit să aibă mai mult și ce experiențe au contat cel mai mult pentru ei.

Această abordare centrată pe client a ajutat Ford să proiecteze și să conceapă soluțiile pe care clienții și le-ar dori și le-ar aprecia de la noua generație Ranger

Cu un nou aspect robust și o serie de funcții noi care sporesc productivitatea, capacitatea și versatilitatea, următoarea generație Ranger este concepută pentru a parcurge și mai multe tipuri de terenuri, pentru a munci mai mult și pentru a oferi mai mult confort și rafinament decât oricând. Directorul de design al next-gen Ranger, Max Tran, a dezvăluit într-un interviu video cum mii de informații despre proprietarii din întreaga lume au influențat design-ul pick-up-ului și multe dintre caracteristicile sale cheie: “În calitate de designeri, am implicat clienții mult mai devreme în proces, am petrecut mai mult timp cu ei și am obținut mai multe informații decât oricând înainte.Am descoperit că indiferent de piață, clienții noștri sunt autori. Le place să-și rezolve propriile probleme și le place să se simtă încrezători în pick-up-ul lor… nu doar modul în care funcționează vehiculul, ci și felul în care se simt când îl conduc.”