Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Continental a marcat cea de-a 20-a aniversare la Sibiu, evidențiind evoluția companiei, așa cum saltul de la 500 de mii la peste 40 de milioane de unități electronice de control produse anual, vânzări de 1 miliard de euro și de la 1 la 70 de linii de producție până la extinderea de la 1 la 3 clădiri de cercetare și dezvoltare. Evenimentul aniversar s-a desfășurat la sediul Continental Sibiu, în prezența autorităților locale, partenerilor de afaceri, instituțiilor de învățământ și liderilor globali și locali ai companiei.

„De-a lungul acestei călătorii de 2 decenii, #PeopleOfContinentalSibiu, dar și partenerii noștri, au contribuit la creșterea continuă a echipei noastre, la extinderea activității, la consolidarea competențelor și la construirea încrederii necesare pentru a crește și pe viitor. Aniversarea noastră de 20 de ani în 2024 ne întărește viziunea de a face și de a păstra Continental Sibiu – locul în care să fii – pentru oameni, afaceri și comunitate – acum și în viitor.”,

a precizat Sonok Rivetto, Director General al Continental Sibiu.

Continental a demarat oficial începerea lucrărilor pentru noul modul de producție, al 7-lea, la Sibiu, cu o investiție planificată de peste 45 de milioane de euro, parțial acoperită din fonduri de stat.

Modulul, cu o suprafață de peste 15.000 m², va include 6.500 m² pentru producție, iar restul pentru logistică, birouri și alte spații. De asemenea, va cuprinde un nou corp pentru cantină. Finalizarea este planificată pentru finalul anului viitor, iar producția va începe în primăvara lui 2026.

În noul modul, ingineri, tehnicieni și operatori vor lucra într-o fabrică modernă, echipată cu tehnologii de ultimă oră și procese de industrie 4.0.

Parteneriatele educaționale și formarea talentelor sunt esențiale pentru Continental Sibiu, care colaborează cu Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Universitatea din Craiova, și alte universități din Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Alba Iulia și Pitești. Totodată, peste 150 de elevi sunt formați în clasele Continental de la Liceul Tehnologic „Independența”, Colegiul Tehnic Energetic și Liceul Tehnologic „Avram Iancu”, susținând învățământul dual din județ.

În cadrul aniversării a 20 de ani de activitate, Continental Sibiu a anunțat lansarea programului de responsabilitate socială „20 de ani, 20 de fapte bune”. Acesta include 20 de inițiative sociale, de mediu, de sănătate și culturale menite să sprijine ONG-urile locale și întreaga comunitate.

„La Continental Sibiu, simțim de multe ori că suntem un oraș în oraș, dar și mai important pentru oraș, fiind prezenți la cele mai importante evenimente din oraș, susținând diverse proiecte de responsabilitate socială sau venind cu noi inițiative în această direcție. Cu ocazia aniversării a 20 de ani, lansăm și un program prin care încercăm să dăm înapoi comunității tot ceea ce am primit ca sprijin în ultimii ani. Programul de CSR se numește «20 de ani, 20 de fapte bune» și cuprinde 20 de inițiative sociale, de mediu, de sănătate sau culturale prin care susținem ONG-urile locale, instituțiile și întreaga comunitate din care facem parte.”,

a declarat Lăcrămioara Dărăban, Head of Human Relations la Continental Sibiu.

Alături de companie, mulți dintre angajați au sărbătorit 20 de ani de carieră la Continental Sibiu. Acești veterani au contribuit la evoluția locației încă de la început, demonstrând pasiune, reziliență și angajament pentru dezvoltare continuă. Laurențiu Țerbea, R&D Software Leader, este unul dintre angajații care sărbătoresc 20 de ani la Continental Sibiu.

„Pentru mine, începutul a însemnat intrarea într-o lume nouă, diferită de tot ce întâlnisem până atunci, atractivă prin tehnologiile pe care le-am descoperit, dar și prin cultura organizațională. Am crescut și am evoluat împreună cu compania. În 20 de ani, cariera mea a fost și este o adevărată călătorie, care m-a purtat prin diferite roluri, diverse responsabilități și experiențe memorabile, fiecare cu provocările sale. Cu toate acestea, cred că a fi lider și responsabilitatea de a «lucra cu oamenii» rămâne întotdeauna o provocare, dar în același timp e ceea ce mă motivează să merg mai departe.”,

a mărturisit Laurențiu Țerbea, R&D Software Leader.

La ceremonia anuală de decernare a premiului “Logistica Anului” organizată de Assologistica, CEVA Logistics a primit prestigiosul premiu la categoria Inovație în formare pentru programul său de formare și dezvoltare LEAD2CEVA, realizat în colaborare cu POLIMI Graduate School of Management, școala de afaceri a Politehnicii din Milano.

Evenimentul Assologistica este unul dintre cele mai așteptate evenimente din sectorul logistic național din Italia.

CEVA Logistics a lansat în 2022 programul de dezvoltare a competențelor și de leadership în Italia, cu scopul de a însoți evoluția profesională a angajaților săi și de a spori competențele necesare pentru asumarea unor poziții de conducere în cadrul companiei. În 2023, au fost implicați 75 de angajați, selectați prin evaluări structurate și evaluări de performanță din ultimii trei ani. 

Dezvoltat în colaborare cu POLIMI Graduate School of Management, programul a oferit managerilor locali CEVA din Italia cursuri de leadership și management al oamenilor, concentrându-se pe abilități precum conducerea eficientă și gestionarea echipelor. Participanții au avut posibilitatea de a alege subiecte suplimentare pentru o explorare aprofundată în funcție de nevoile lor.

“Acest premiu acordat de Assologistica este rezultatul tangibil al angajamentului nostru de a ne implica și de a ne responsabiliza angajații. Chiar și pe o piață într-o schimbare rapidă, formarea reprezintă un pilon fundamental. De asemenea, angajamentul nostru față de paritatea și diversitatea de gen s-a reflectat și în componența extrem de diversă și echilibrată din punct de vedere al genului a echipei de conducere care a participat activ la această inițiativă de formare pentru dezvoltare.”,

a declarat Luisa Martino, vicepreședinte resurse umane, H&S și securitate pentru Italia, CEVA Logistics.

“Formarea profesională personalizată este una dintre caracteristicile ofertelor noastre. La POLIMI Graduate School of Management sprijinim companiile în parcursul lor de transformare și inovare prin programe de formare de perfecționare și recalificare concepute pentru a inspira, transfera cunoștințe și dezvolta întregul capital uman al companiei. Cu CEVA, exact acest lucru s-a întâmplat. Am pornit de la o analiză a nevoilor pentru a construi împreună un traseu unic, total personalizat și în concordanță cu cultura, procesele și organizarea unei companii de logistică de top. Recunoașterea pe care am primit-o demonstrează cât de eficientă a fost abordarea noastră personalizată și cum aceasta a fost absolut în concordanță cu așteptările unui jucător care dorește să continue să se afirme pe o piață în continuă și rapidă evoluție.”,

a precizat Mauro Mancini, decan asociat pentru relații corporative la POLIMI Graduate School of Management.