Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Companiile de transport Cartrans Preda din Prahova, International Lazăr Company și Com Divers Auto Ro – ambele din Argeș – au fost recompensate anul acesta cu câte un premiu special de excelență în transporturi, cu ocazia aniversării a 30 de ani de activitate. Toți cei trei antreprenori pionieri ai pieței de transport din România – Cristian Preda, Ion Lazăr și Dan Lazăr – au reușit să își pregătească transferul managementului companiilor pe care le-au fondat către noua generație, asigurând astfel continuitate în implicarea familiei atât în deciziile strategice, cât și în activitatea operațională.

Fiecare dintre cele trei companii cu o lungă tradiție în transporturi s-a dezvoltat între timp și pe alte segmente de activitate – service auto, imobiliare, logistică sau chiar agricultură/zootehnie – diversificând aria de servicii și contribuind la dezvoltarea comunităților în care s-au creat și au crescut.

Revista Tranzit îi felicită pe fondatorii celor trei companii emblematice pentru transporturile românești, care încă se implică activ în companiile pe care le-au creat, fiind dedicați acestei industrii extrem de dificile, dar care oferă și satisfacții pentru fiecare proiect finalizat cu succes.

A 14-a ediție a Galei Tranzit a prilejuit întâlnirea a peste 800 de actori din industria transporturilor și logisticii la Cluj, pentru a lua pulsul pieței, a vedea cele mai noi camioane, abia lansate la IAA Hanovra, dar și pentru a vedea care sunt premianții din acest an. Conferința a durat, fără pauze, nu mai puțin de 7 ore, în care s-a vorbit despre digitalizare, despre cum îți pregătești vânzarea firmei de transport atunci când nu mai ești motivat să continui și nici copiii nu arată interes pentru preluarea afacerii începute cu sacrificii cu mulți ani în urmă, despre oportunitățile aduse de domeniul Apărării și Armamentului pentru industria logistică, cât și despre audit și controlling. Nu puteau lipsi dezbaterile pe marginea deciziei Curții de Justiție a Uniunii Europene referitoare la Pachetul Mobilitate și care este însemnătatea acestei decizii pentru modul în care se vor face de acum înainte controale pe întoarcerea șoferilor, mai ales, dar și despre obligativitatea echipării cu tahograf inteligent de generația a doua. Inspecția Muncii Cluj a fost din nou gata să ofere explicații pe detașarea transnațională, fiind abordate și discuții legate de controalele de până acum pe detașare. Și pentru că unele subiecte meritau discutate cel puțin o lună, revista Tranzit va lansa serii de webinare pe fiecare temă, aproape, discutată la conferința din această lună, pentru a le putea dezbate pe larg cu cei interesați. Programul acestor workshop-uri va fi anunțat curând pe site-ul traficmedia.ro.

Un lucru este cert: deși volumele de transport au fost destul de firave în ultimii doi ani, eforturile continue de căutare a unor clienți noi și atenția, pe de o parte la costuri, iar pe de alta la creșterea rulajelor cu încărcătură, au dus la rezultate nesperate pe 2023 pentru firmele premiate pentru eficiență în 2023. Și la finalul conferinței, mulți transportatori ne-au “amenințat” mai în glumă, mai în serios, că la anul și ei vor fi pe podium, dovadă că 2024 nu va fi un an atât de prost pe cât s-a crezut.

Mulțumim tuturor partenerilor noștri care au susținut acest eveniment și vă invităm să urmăriți fotogrfii de la eveniment la linkul paginii de eveniment: