Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Una dintre cele mai mari companii globale de pe piața produselor lactate, FrieslandCampina a lansat joi, 4 mai, noul său centru logistic din parcul industrial de clasa A Mureș City Logistics, aflat în Cristești, lângă Târgu Mureș, consolidându-și astfel operațiunile din România.

FrieslandCampina a fost primul partener în proiectul Mureș City Logistics, dezvoltat de compania românească Global Vision în parteneriat cu Globalworth, care dispune de un sfert din clădirea nou construită. O soluție „Built-to-Suit” a fost implementată în cei 4.500 mp, unde FrieslandCampina România va beneficia de operațiuni optime de livrare a comenzilor atunci când vine vorba de calitate, eficiență, timp și costuri.

Spațiul face parte dintr-un singur proiect de dezvoltare de tip single roof având o suprafață totală de 18.000 mp. Proiectul de tip city logistics este situat într-o zonă strategică, în apropiere de Târgu Mureș, având o conectivitate logistică foarte bună. Apropierea de oraș și de unitatea sa de producție din Târgu Mureș sunt factorii cheie care au determinat compania să-și consolideze activitățile la Mureș City Logistics din Cristești.

La evenimentul de inaugurare au participat reprezentanții FrieslandCampina România, Global Vision și Globalworth, precum și autorități locale și centrale, potrivit unui comunicat de presă.

Mureș City Logistics este un prim proiect dintr-o serie de parcuri city logistics care urmează să se dezvolte în apropierea orașelor principale și secundare. Astfel, Târgu Mureș devine unul dintre punctele cheie de pe harta planurilor de extindere a proiectelor logistice și industriale.

Proiectul Mureș City Logistics reprezintă o investiție de peste 12 milioane de euro si este amplasat strategic de-a lungul coridoarelor principale de transport național și internațional. Accesul facil la autostrada A3, precum și la rețeaua rutieră existentă, oferă o bună conectivitate cu vestul, centrul țării și cu Capitala.

„Noul centru logistic este în concordanță cu creșterea sustenabilă a companiei, acest pas pe care l-am făcut în dezvoltarea zonei de logistică contribuind la creșterea competitivității operaționale a FrieslandCampina România. În noul centru logistic – un spațiu automatizat, care încorporează atât cea mai nouă tehnologie, cât și un consum eficient de energie, fiind din punct de vedere al procesului mai prietenos cu mediul – toate activitățile noastre zilnice se vor desfășura în conformitate cu standardele și valorile noastre și va susține livrările de produse lactate de 100.000tone/an.”,

a precizat Ferenc Szecskó, CEO FrieslandCampina Romania.

„Proiectele dezvoltate de Global Vision, axate pe soluții personalizate și sustenabile sunt menite să genereze impact economic major la nivel regional și local. Mureș City Logistics este proiectul pilot din seria City Logistics Last Mile, concept lansat anul trecut, parte din strategia noastră de a dezvolta proiecte industriale și de logistică în proximitatea marilor orașe din toate regiunile țării. Fiecare proiect livrat cu succes reprezintă un nou pas în direcția dezvoltării unor comunități de afaceri puternice – parcurile noastre devenind hub-uri de business ce acomodează jucători din industrii diferite care își doresc extindere pentru optimizarea operațiunilor.”,

a precizat Sorin Preda, CEO & Founder Global Vision.

„Ne bucură întotdeauna când putem să livrăm sub umbrela Globalworth Industrial spații sustenabile care să corespundă celor mai exigente cerințe ale pieței. Spațiile cu temperatură controlată adresează o piață de nișă în expansiune, iar faptul că un partener precum FrieslandCampina, pentru care cele mai bune opțiuni în materie de localizare, calitate și funcționalități practice avansate sunt normă a ales Mureș City Logistics confirmă standardele înalte ale proiectelor noastre.”,

a adăugat Mihai Zaharia, Director de Investiții Globalworth România și Director Piețe de Capital Globalworth Group.

Globalworth, principalul investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (ECE), liderul pieței de birouri din România, anunță un nou contract de închiriere pe mai mulți ani cu RetuRO Sistem Garanție Returnare (RetuRo), o companie fondată de producătorii de băuturi și asociațiile comerciale, pentru a gestiona sistemul de garanţie-returnare atât pentru ambalajele reutilizabile, cât și pentru cele de unică folosință (DRS) și a-și extinde operațiunile în Globalworth Campus A.

RetuRO este cel mai mare proiect de colectare și reciclare a ambalajelor din țară. Compania a fost constituită ca o societate administrată în sistem dualist, care se bazează pe principiul nonprofit, ceea ce înseamnă că, prin actul constitutiv, și-a asumat obligația de a reinvesti orice profit exclusiv în dezvoltarea sistemului. De asemenea, statul român, prin Ministerul Mediului, s-a alăturat societății în calitate de acționar.

Misiunea RetuRO este aceea de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară din România – sistemul de DRS. Prin punerea în aplicare a acestui proiect, compania plănuiește să realizeze un mediu mai sustenabil și mai prietenos cu mediul înconjurător, îndeplinind în același timp obiectivele de colectare și reciclare stabilite de noul pachet de măsuri al Uniunii Europene privind economia circulară. Sistemul DRS va impulsiona piața de reciclare din România, oferind cantități importante și de calitate de materii prime.

„Globalworth Campus, cel mai mare parc de afaceri de clasă A din România, este un proiect foarte ambițios care își propune să creeze un ecosistem echilibrat pentru comunitatea noastră. Suntem încântați să găzduim RetuRO în locația noastră privilegiată, unde atât mediile interioare, cât și cele exterioare pot stimula inovarea și dezvoltarea. Dorim să mulțumim companiei RetuRO pentru încrederea acordată, ca loc în care afacerea lor se va dezvolta.”,

a declarat într-un comunicat Ramona Dirlea, Corporate Account Manager la Globalworth România.

Complexul Globalworth Campus este un proiect important de birouri din cadrul portofoliului Globalworth și oferă chiriașilor spații axate pe sustenabilitate și design avangardist, încurajând inovația, relaxarea și creativitatea. În prezent, proiectul înglobează cele mai înalte standarde de eficiență energetică având certificat BREEAM Excellent. Clădirea a obținut calificativul WELL Health-Safety Rating, care demonstrează și mai mult că activele companiei oferă locuri sigure și sănătoase pentru corporații, în care companiile își desfășoară activitatea, pot vizita sau lucra. Anul trecut, Globalworth a primit 47 de certificări legate de ESG pentru portofoliul său din România, ceea ce demonstrează angajamentul său de a oferi partenerilor și părților interesate spații de înaltă calitate și ecologice.

Globalworth Campus este o dezvoltare de ultimă generație, care echilibrează birourile, magazinele și alte facilități de sprijin, precum și cea mai bună experiență de birou. Totodată, include trei clădiri de birouri de clasa A cu spații de birouri extinse, un centru de conferințe care poate găzdui peste 1.200 de persoane, puncte de vânzare cu amănuntul și diverse alte facilități care se întind pe o suprafață închiriabilă de peste 92.000 mp. Complexul a fost construit pentru a oferi o experiență de lucru completă și a fost ales până în prezent de companii, precum Amazon, Allianz, Unicredit Services, Dell, Stefanini, Carrefour, Mindspace, Garrett Advancing Motion, Universum, APS România, Lagardere, Delphi Diesel Systems, Chain IQ, Mazars, P4Cards, Hoist, Ademco, Emerson, Stradale, Starbucks și Arc Bakery.

„Prin amplasarea sediului nostru central în Globalworth Campus, un spațiu care acordă prioritate sustenabilității, facem un pas mare înainte în angajamentul nostru de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară din România (DRS – the deposit return system). Această mutare se aliniază cu valorile și misiunea noastră de a crea un impact pozitiv, nu doar prin investițiile noastre, ci și prin modul în care funcționăm ca afacere.”,

a precizat Cătălina Marga, CFO și membru al Directoratului RetuRo.