Dover, un producător global diversificat și furnizor de soluții, și-a deschis recent un birou pentru funcția de Business Services (DBS) în Globalworth Plaza București. Suprafața de 1.170 de metri pătrați închiriată va permite echipei DBS să ofere în continuare servicii cu valoare adăugată companiilor care opereză cu Dover în domeniul finanțelor, tehnologiei informației și resurselor umane.
Echipa Dover, recunoscută pentru abordarea sa antreprenorială de peste 65 de ani, are 24.000 de angajați în întreaga lume și venituri anuale de aproximativ 7 miliarde de dolari. Compania livrează echipamente și componente inovatoare, consumabile, piese de schimb, software, soluții digitale și servicii de asistență prin cinci segmente de operare: produse tehnice, soluții de alimentare, imagistică și identificare, pompe și soluții de proces și echipamente pentru refrigerare și produse alimentare.
Intrarea pe piața din România a unei companii precum Dover reprezintă o mare oportunitate pentru dezvoltarea și diversificarea comunității de business. Globalworth se poziționează ca Place To Grow și ne bucurăm că Dover ne-a ales ca sediu în care business-ul lor să crească. Compania cu sediul in SUA este acum parte din Globalworth District, cea mai mare comunitate de business din țară. Le urăm bun venit, proiecte reușite și îi asigurăm de întregul nostru sprijin ca partener în dezvoltarea lor în România și nu numai, a spus Ema Iftimie, Head of Leasing & Customer Care, Globalworth România.
Suntem încântați să facem parte din această comunitate și credem că prezența în cea mai vibrantă zonă de business a Bucureștiului va răspunde foarte bine nevoilor noastre, a adăugat Darrin Belcher, VP of DBS Operations. Aflată în nordul orașului București, clădirea de clasă „A” Globalworth Plaza este situată la intersecția șoselei Pipera cu Barbu Văcărescu. Ea are front stradal larg la ambele artere, ceea ce îi oferă o vizibilitate deosebită. Accesul la mijloacele de transport în comun este foarte rapid, la 2 minute regăsindu-se stațiile de autobuz, iar la 3 minute stația de metrou Aurel Vlaicu. Clădirea de 19 etaje a fost reamenajată în anul 2017 și a primit certificarea verde Breeam Excellent.
Mirus, grup internațional specializat în consultanță multidisciplinară, devine chiriașul Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est și liderul pieței de birouri în România. Suprafața tranzacționată se ridică la 700 de metri pătrați și a fost intermediată de Cushman & Wakefield Echinox în clădirea Green Court C, pentru o perioadă de 5 ani de zile.
Cei 60 de angajați ai grupului Mirus (care include companiile Mirus, Lexington, Tax Representation și Nexia CRG) își vor desfășura activitatea în clădirea Globalworth începând cu luna octombrie 2021 și vor dispune de beneficiile celei mai mari comunități de business din țară: Globalworth District.
Dezvoltat după cele mai noi tendințe de pe piața de birouri, proiectul Green Court este certificat LEED Gold și asigură un nivel ridicat de calitate, confort și un spațiu eficient energetic. Amplasat în cea mai dinamică zonă a orașului, Floreasca-Barbu Văcărescu, la 5 minute de mers pe jos de metrou, clădirea are acces către o curte interioară relaxantă. În contextul pandemic, astfel de caracteristici au devenit tot mai importante în procesul de închiriere.
„Starea de bine a angajaților, precum și siguranța acestora au devenit elemente-cheie în negocierile tranzacțiilor post-pandemice. Ne bucurăm că o companie renumită la nivel global se alătură comunității noastre de business și apreciază eforturile continue pe care le depunem. Green Court este un spațiu inovativ, plin de culoare, în care ideile noi prind contur și creativitatea își face ușor loc. Îi urăm bun venit echipei Mirus și suntem convinși că acesta va fi un parteneriat pe care îl vom consolida de la un an la altul. Îi dorim multe proiecte de succes la noi acasă și îi mulțumim pentru încrederea oferită”, a spus Ema Iftimie, Head of Leasing & Customer Care, Globalworth România.
Tendința de întoarcere la birou este deja resimțită în piața din România, ca un semn de revenire la normalul de dinaintea pandemiei. Tot mai mulți parteneri de business Globalworth spun că a lucra de acasă nu poate fi o soluție pe termen lung, deoarece angajaților le este greu să își delimiteze viața personală de cea profesională, lipsindu-le interacțiunea cu colegii.
Noul birou va avea multiple facilități și săli de conferințe, precum și un design care să creeze un mediu de lucru funcțional și relaxant. Amplasarea și proximitatea mijloacelor de transport, dar și a birourilor a numeroși clienți și parteneri ai noștri, reprezintă avantaje esențiale pentru noi”, a adăugat Raluca Țuțu, Partener, Tax Services, Mirus Group.
În luna iulie, Globaworth a lansat campania OFFICE RENAISSANCE pentru a marca întoarcerea chiriașilor în clădirile de birou din portofoliu. Inspirată de direcția artistică pe care investitorul mereu a urmat-o, campania subliniază mesajul de întâmpinare al Grupului către persoanele care lucrează fizic sau vizitează proprietățile Globalworth. Din ce în ce mai multe companii se alătură celei mai mari comunități de business din România, Globalworth District, și au anunțat intenția de a reveni fizic la birou. Decizia lor a fost susținută de convingerea că un mediu de lucru sănătos și sigur crește productivitatea, încurajează creativitatea, inovația și promovează o cultură corporativă coerentă.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit