Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Taylor Davis, inginer electric, și Jingwei Yu, directorul financiar al Goodyear Tire & Rubber Company, au fost recunoscute drept câștigătoare ale Women MAKE Awards 2025.

Prezentate de Manufacturing Institute (MI), partenerul pentru dezvoltarea forței de muncă și al educației din cadrul Asociației Naționale a Producătorilor, premiile anuale Women MAKE Awards pun în evidență liderii de sex feminin din sectorul producției, încurajând câștigătoarele să îndrume și să inspire următoarea generație de femei din domeniu. Premiile fac parte din inițiativa Women MAKE a MI, o platformă care permite femeilor să prezinte oportunitățile vaste și dinamice din industria prelucrătoare.

Davis a fost numită Women MAKE Emerging Leader pentru capacitatea sa de a face față provocărilor tehnice și de a oferi soluții care să răspundă nevoilor clienților și consumatorilor Goodyear. Mai mult, Davis a inițiat un program de mentorat cu echipa Global Engineering a Goodyear, îndrumând atât studenți, cât și noii angajați Goodyear.

Taylor Davis, staff electrical engineer, is a 2025 Women MAKE Awards Emerging Leader

„Fie că abordează proiecte complexe sau identifică oportunități de creștere, sărbătorim angajamentul lui Taylor pentru învățarea continuă și primirea acestui premiu”, a declarat Don Metzelaar, vicepreședinte senior al Goodyear, Global Manufacturing and Supply Chain. „Cariera lui Taylor a început în forță, iar contribuțiile ei ajută la îmbunătățirea continuă a proceselor noastre de producție și inspiră noi talente.”

Jingwei Yu, finance director, Asia Pacific Operations, is a 2025 Women MAKE Awards Honoree

Leadership-ul financiar al lui Yu în extinderea Goodyear și inițiativele de sustenabilitate sunt recunoscute prin această desemnare Women MAKE Awards Honoree 2025. Leadership-ul ei în implementarea capacităților de automatizare și digitalizare Industry 4.0 ajută la avansarea inovației în producția Goodyear din regiune. În plus, Yu este un antrenor pentru liderii aspiranți din producție și finanțe la Goodyear și a avut un rol esențial în crearea de parteneriate cu instituțiile academice pentru a împărtăși carierele STEM cu studenții.

„Conducerea financiară a lui Jingwei a transformat operațiunile de producție și lanțul de aprovizionare din regiune ale Goodyear”, a declarat Nathaniel Madarang, președintele Goodyear Asia Pacific. „Eforturile ei de a conecta fabricile noastre cu universitățile locale în promovarea educației STEM sunt benefice atât pentru Goodyear, cât și pentru comunitatea locală.”  

MI le va recunoaște pe Davis și Yu printre cele 130 de participante în cadrul galei Women MAKE Awards din 24 aprilie de la Washington, D.C. Seara va evidenția povestea fiecărei câștigătoare a premiului, inclusiv leadership-ul și realizările lor în sectorul de producție.

În cadrul Campionatului European de Camioane, Norbert Kiss și-a continuat dominația în calificări, obținând al optulea pole position al sezonului la Nüburgring. Timpul său de 1:54.033 a fost suficient pentru a-l menține în frunte, deși Jochen Hahn a fost foarte aproape, cu doar 0,274 de secunde mai lent, situându-se pe locul doi.

În mod neobișnuit pentru ultimele cinci minute ale calificărilor, mai mulți piloți au reușit să îmbunătățească timpii de tur. Sascha Lenz, José Eduardo Rodrigues și Lukas Hahn au reușit să găsească timp suplimentar în a doua lor tură, îmbunătățindu-și astfel timpii personali. Ordinea finală nu a fost afectată de aceste îmbunătățiri, Lenz ocupând locul trei, Rodrigues locul patru și pole position-ul Chrome, iar Lukas Hahn fiind pe locul cinci și al doilea la Chrome. Aceasta a fost prima dată când doi piloți Chrome au ajuns în calificările finale, Lukas Hahn marcând astfel prima sa apariție în Q3 din acest sezon.

Antonio Albacete a reușit să intre în primii șase, dar o problemă mecanică la camionul său, manifestată prin fum negru, a dus la ștergerea timpilor săi. Astfel, a început Cursa 3 de pe locul șase. André Kursim și Steffi Halm, câștigătorul cursei 2, nu au reușit să intre în primii șase, terminând pe locurile șapte și respectiv zece. Clemens Hecker și Mark Taylor s-au plasat între ei, stabilind timpi competitivi de 1:55.7, cu o zecime mai rapizi decât Halm. Hecker s-a clasat al optulea în clasamentul general, obținând și locul trei Chrome, iar Taylor locul patru Chrome.

Steffen Faas și John Newell au completat primii 12, cu timpi de 1:56. Luis Recuenco a fost cel mai bun dintre cei eliminați în Q1, ocupând locul 13, chiar dacă timpul său a fost șters din cauza unei încălcări a limitelor pistei. El va pleca înaintea lui Bradley Smith, Jonathan André și Luke Garrett.

Garrett, care a avut probleme de direcție în prima jumătate a sezonului, a început să se simtă mai confortabil cu camionul său MAN, după ce a schimbat puntea față. Speră să demonstreze un ritm competitiv în cursele 3 și 4, dorind să arate unde ar trebui să fie în clasament în acest punct al sezonului.