Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear a fost ales de Girteka Logistics, parte a FTL Transport Company, drept furnizor principal pentru cele 4.000 de camioane si 4.300 de semiremorci folosite de firma lituaniana la transport de marfuri in zona paneuropeana, urmand sa acopere 80% din volumul de anvelope al acesteia, in special pentru autotractoare cu 2-3 axe si dube frigorifice cu trei axe.
Girteka Logistics si-a inceput activitatea acum 20 de ani cu un camion, acum gestioneaza anual peste 320.000 de camioane incarcate cu marfuri, in intreaga Europa, iar preferinta pentru Goodyear se datoreaza costului mai bun pe kilometru, rezultat in urma evaluarii detaliate a mai multor producatori de anvelope. Pentru managementul pneurilor, compania planuieste sa instaleze un Drive-over-Reader din gama Goodyear la cel mai mare depozit al sau, din Siauliai (Lituania). Acest aparat foloseste o tehnologie automata de ultima generatie, prin intermediul careia poate verifica usor si rapid presiunea, adancimea de profil a anvelopelor si greutatea fiecarui vehicul in parte, ori de cate ori intra sau iese din depozit.
 

Tehnologia Drive-over-Reader face parte din Goodyear Proactive Solutions, un set complet de operatiuni de management si suport al flotelor de vehicule, sustinut de o tehnologie de analiza predictiva, pentru un control mai bun al costurilor operationale, o performanta ridicata a vehiculelor prin detectarea eventualelor probleme inainte ca ele sa apara si un consum mai eficient de carburant, deci implicit si o reducere a amprentei de carbon a flotei.

Producatorul de anvelope Continental este pe cale de a ocupa pozitia a treia in piata globala de anvelope pe segmentul autoturismelor si vehiculelor comerciale usoare, in fata competitorului Goodyear, potrivit unui studiu efectuat de Astutus Research , citat de portalul tyrepress.com.
 

Desi primele trei pozitii sunt ocupate in ordine de Bridgestone, Michelin si Goodyear pe segmentul de anvelope pentru turisme si camioane usoare, conform clasamentului „Anvelope si Accesorii“ (Tyres&Accessories), o noua analiza din partea sursei citate, sugereaza faptul ca lucrurile s-ar putea schimba in favoarea Continental, in mod traditional ocupantul locului patru. Astfel, potrivit ultimului raport Astutus Research, producatorul german de pneuri va inainta un loc in clasament, ajungand pe locul al treilea, detronand competitorul Goodyear.