Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear a primit prestigios rating de „Master” din partea DAF pentru al treilea an consecutiv. Acest titlu reprezintă o recunoaștere a performanței în ceea ce privește dezvoltarea produselor, suportul pentru operațiuni și alinierea la obiectivele de afaceri ale DAF, conform evaluării programului lor de gestionare a performanței furnizorilor (SPM).

Furnizorii sunt eligibili pentru trei categorii, așa cum Achiever, Leader și Master. Categoria „Master” este rezervată furnizorilor care demonstrează în mod constant performanțe remarcabile și care promovează activ colaborarea cu DAF.

Menținerea ratingului „Master” de către Goodyear subliniază angajamentul său față de colaborarea strânsă cu producătorii de echipamente originale (OEMs). Prin menținerea acestui statut prestigios timp de trei ani consecutivi, Goodyear și-a demonstrat capacitatea de a oferi o valoare excepțională clienților săi.

„Suntem mândri să primim calificativul «Master» din partea DAF pentru al treilea an consecutiv. Această recunoaștere este o dovadă a eforturilor neîncetate ale echipelor noastre de a oferi produse de înaltă performanță și un suport excelent pentru DAF. De asemenea, reflectă parteneriatul profund între Goodyear și DAF, construit pe încredere, calitate și succes reciproc.”,

a declarat Xavier Fraipont, vicepreședinte comercial PBU EMEA la Goodyear.

„Rămânem dedicați să atingem cele mai înalte standarde de calitate și excelență în servicii, și așteptăm cu nerăbdare colaborarea noastră cu liderii din sectorul vehiculelor grele de marfă în anii următori. Prin prioritizarea nevoilor și preferințelor clienților noștri, Goodyear se asigură că produsele și serviciile sale oferă valoare și satisfacție. Această dedicare față de centrarea pe client se reflectă în fiecare aspect al operațiunilor Goodyear, de la dezvoltarea produselor până la asistența post-vânzare.”,

a adăugat Xavier Fraipont.

Dunlop și-a consolidat portofoliul prin lansarea a două noi anvelope pentru camioane ușoare, așa cum Dunlop Econodrive AS (all-season) și Dunlop Econodrive Winter. Acestea extind gama existentă, inclusiv anvelopele de vară Dunlop Econodrive și Dunlop Econodrive LT, poziționându-se competitiv pe segmentul valoric al pieței. Decizia vine în urma prognozelor din studiile de piață care arată că segmentul valoric al anvelopelor pentru camioane ușoare va crește cu 9,3% până în 2028.

Noile produse vor fi disponibile în multiple dimensiuni, adaptate celor mai populare camioane ușoare. Dunlop Econodrive AS promite performanță și durabilitate în diverse condiții, în timp ce Dunlop Econodrive Winter se evidențiază prin performanțe excelente pe timp de iarnă, cu un kilometraj și o durabilitate puternică. 

Dunlop Econodrive AS dispune de un număr mare de lamele și un nou compus de acoperire pentru a îmbunătăți aderența și frânarea pe carosabil umed, și maximizând kilometrajul cu o adâncime mare a benzii de rulare, în plus este ideală pentru performanțe pe tot parcursul anului. Dunlop Econodrive Winter are un model al benzii de rulare în formă distinctivă de “V” pentru evacuarea apei și o manevrabilitate fiabilă, în timp ce caneluri centrale pentru aderență în zăpadă au rolul de a prinde și de a se agăța de zăpadă atunci când se află în mișcare. Mai mult, blocul benzii de rulare este întărit de conectori pentru rigiditatea structurală a anvelopei și creșterea kilometrajului.

„Suntem mândri să investim în segmentul camionetelor ușoare din portofoliul nostru având o gamă de produse de înaltă calitate, care prezintă o serie de caracteristici interesante. Pe măsură ce această zonă a pieței continuă să se extindă, marca puternică Dunlop este pregătită să profite de tendințele pieței. Acum, cu o gamă LT cuprinzătoare care cuprinde echipări de vară, all season și de iarnă, avem un produs pentru fiecare șofer.”,

a declarat Sonia Leneveu, Director Marketing Consumer Europe la Goodyear.