Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TreiRo, lider in domeniul transportului si distributiei produselor petroliere din Romania, a sarbatorit recent 20 de ani de activitate. Flota companiei numara peste 220 de mijloace de transport, care inregistreaza un parcurs anual de aproximativ 15.000.000 km.
„Cand ne-am inceput activitatea, in anul 1998, operam cu trei camioane. Prin investitii care, in total, au depasit 25 milioane de euro in cei 20 de ani de existenta, TreiRo s-a dezvoltat pana la nivelul unei flote ce cuprinde in prezent 220 de mijloace de transport, toate Euro 5 si Euro 6, si al unei echipe formate din 200 de angajati. Am reusit aceste performante investind constant in dezvoltare, cu obiectivul de a le furniza clientilor nostri standarde maxime de performanta. In acelasi timp, am acordat o atentie deosebita mediului inconjurator si performantei angajatilor companiei“, a declarat Renato Drusian, unul din cei doi administratori ai companiei.
 

„Ne-am dorit ca, la aniversarea celor doua decenii de existenta, sa le oferim multumiri speciale colegilor nostri cei mai loiali, drept urmare am decis sa ii premiem, in cadrul unei ceremonii speciale, pe primii 10 cei mai vechi angajati, care au o vechime mai mare de 10 ani in cadrul companiei“, a completat Angelo Sirtori, cel de-al doilea oficial.
TreiRo este unul din cei mai importanti jucatori din Romania ce activeaza in distributia de produse petroliere (toate sortimentele de benzina si motorina, CLU, bitum rutier) si transportul si distributia de gaz lichefiat pentru consum casnic, autogaz si propan catre recipiente. Activitatea de logistica petroliera include managementul stocurilor fizice ale depozitelor si ale benzinariilor, distributia produselor in functie de necesitatile stocurilor sau ale comenzilor directe ale clientilor. Produsele transportate sunt reprezentate de benzina si motorina destinate statiilor, GPL destinat atat statiilor de benzina, cat si consumului privat, precum si combustibil JET destinat aeroporturilor. In cei 20 de ani de activitate, compania a generat o cifra de afaceri totala de peste 1 miliard de lei. In anul compania s-a extins in afara granitelor tarii, prin deschiderea unei filiale in Ruse, Bulgaria.

Spre sfarsitul acestui deceniu, primele gaze din Marea Neagra ar trebui sa ajunga la tarmul romanesc, dupa o calatorie de aproape 10 ani. Tot atunci, se estimeaza ca in Romania vor exista circa 1.000 de statii pentru incarcarea vehiculelor electrice sau a celor care folosesc gazul, la nivelul lui 2020 fiind estimata si punerea in functiune a primei retele regionale de statii pentru vehiculele electrice.
 

Mixul de combustibil la nivel global este inca la 80% combustibili clasici si 20-30% combustibili alternativi, ceea ce inseamna ca inca vom avea cerere mare pe piata de combustibili clasici in urmatorii ani, a declarat Vitaliya Tsarik, Senior Manager, Regional Communications Lukoil, in cadrul ZF Power Summit 18, organizat de Ziarul Financiar. „Potrivit prognozei, vom avea o crestere a cererii pana in 2030 si chiar si dupa. Pentru ca populatia este in crestere si calitatea vietii creste, motoarele clasice vor domina industria in continuare, chiar daca se va majora cota de piata a celor electrice, ceea ce inseamna ca industria rafinariilor va fi inca o mare parte din sectorul energetic”.
Zona de combustibili alternativi are o pondere de 4,5% in Europa, din care 3% pe GPL, in timp ce deocamdata ponderea din Romania este maximum 1%, a declarat si Razvan Mitu, director general al Bulrom Gas. "Am deschis prima statie de incarcare electrica si suntem atenti la trend. Vrem sa investim si in combustibili alternativi. Avem un buget de investitii de 5-7 mil euro, un plan de 10 statii mixte anul acesta. Depindem insa de ritmul de autorizare. Dureaza cam 1-5 ani deschiderea unei statii", a spus acesta, completand: „dat fiind ca si transportatorii incep sa fie atenti la eficientizare si investesc in GPL, incercam sa convingem autoritatile sa ne ofere facilitati, asa cum se intampla si in alte tari, inclusiv o ecotaxa echilibrata, care sa sustina dezvoltarea combustibililor alternativi. Am discutat cu Ministerul Mediului despre ecotaxa si solutii privind reducerea poluarii. Legislatia europeana trebuie aplicata si in Romania.“