Ad
Ad
Ad

Grupul italian Grimaldi, cu sediul în Napoli, și-a reconfigurat conexiunile între Italia și Grecia.

În următoarele săptămâni, legătura zilnică Ancona-Igoumenitsa-Patras va fi îmbunătățită cu două servicii exclusive din portul doric către Igoumenitsa și Patras.

Vor fi alocate patru nave – de două ori mai multe decât cele operate până acum – asigurând astfel servicii și mai frecvente între cele două maluri ale Mării Adriatice.

Două nave vor fi dedicate conexiunii Ancona-Patras, care va funcționa de șase ori pe săptămână, iar alte două nave vor fi de asemenea desfășurate pe linia zilnică Ancona-Igoumenitsa, și anume „Florencia” și „Corfu”. Ambele unități pot atinge o viteză de 23 de noduri și pot găzdui aproximativ 35 de remorci.

Toate navele care urmează să facă legăturile dintre portul Ancona și Grecia arborează pavilionul italian.

In 2021, compania finlandeza Finnlines, controlata de italianul Grimaldi, va pune in functiune prima nava hibrida Ro-Ro, a carei productie a fost demarata la inceputul acestei luni in santierul naval chinez Nanjing Jinling. Comanda include trei unitati similare, din care prima va intra in functiune in 2021, iar celelalte doua in anul urmator.
Grupul tehnologic Wärtsilä va furniza sistemul hibrid de conversie a energiei electrice. Solutia, care include un sistem de stocare a energiei de 5.000 kWh, le va permite acestor nave sa functioneze cu zero emisii in timp ce se afla in port si sa indeplineasca notatia de clasa Green Plus a Registrului Naval Italian (RINA). De asemenea, acestea vor beneficia de clasificarea Ice 1A Super, potrivit celor mai ridicate cerinte anti-gheata din legislatia finlandeza si suedeza.
Nava va avea lungimea de 238 m si latimea de 34 m, oferind o capacitate de incarcare de 5.800 de metri liniari pentru material rulant si 300 TEU.