Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GXO Logistics, cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale din lume, a anunțat că realizează un proiect-pilot de validare a conceptului pentru „Digit”, robotul centrat pe om al Agility Robotics. Robotul este testat pentru sarcini logistice la sediul SPANX din Flowery Branch, Ga, unde GXO gestionează operațiunile de depozitare pentru comenzile directe către consumatori și comenzile din magazine ale brandului global de îmbrăcăminte pentru femei.

„Suntem încântați să facem acest pas inovator cu Agility în evoluția tehnologiei pentru operațiunile de depozitare”, a declarat Adrian Stoch, Chief Automation Officer, GXO. „În calitate de lider al industriei în materie de inovație, GXO colaborează cu companii tehnologice globale pentru a dezvolta și implementa tehnologii care îi vor ajuta pe clienții noștri să îmbunătățească siguranța, eficiența, productivitatea și implicarea angajaților în operațiunile lanțului de aprovizionare.”

Digit – care are o înălțime de 1,70 m, cântărește 64 kg și poate ridica până la 16 kg – este proiectat să lucreze în spații umane și poate fi adaptat cu ușurință la diverse sarcini de depozit prin actualizări de software.

Jonathan Hurst, co-fondator și Chief Robot Officer, Agility Robotics, a declarat: „Roboții multifuncționali care pot opera în spații umane vor fi o parte integrantă a viitorului nostru și suntem încântați să lucrăm cu GXO pentru a dezvolta această tehnologie pentru aplicații în industria lanțului de aprovizionare. Este important de menționat că nu este nevoie de reproiectarea depozitului sau de instalarea unei infrastructuri în afara celei care este deja proiectată în jurul oamenilor.”

Agility Robotics și GXO îl învață pe Digit să efectueze sarcini repetitive, cum ar fi mutarea lăzilor de la roboții mobili autonomi (AMR) și plasarea lor pe benzile transportoare. Reducerea unor astfel de sarcini repetitive reduce efortul, crește siguranța membrilor echipei și îi eliberează pe aceștia pentru a face mai multe activități cu valoare adăugată în depozit. Studiul recent al GXO confirmă un angajament mai bun și o satisfacție mai mare la locul de muncă în rândul membrilor echipei atunci când lucrează cu tehnologia. Dacă această fază inițială se dovedește a fi de succes, ea va deschide calea pentru pilotarea Digit într-o varietate mai mare de roluri în 2024.

GXO Logistics, cel mai mare furnizor de logistică contractuală dedicată din lume, a anunțat recent extinderea parteneriatului cu Red Bull, liderul mondial în domeniul băuturilor energizante, pentru a gestiona depozitarea și distribuția filialei italiene de la sediul companiei din Trezzo sull’Adda, Italia.

GXO furnizează servicii logistice pentru Red Bull în Franța. Totodată, GXO va oferi suport logistic de la un capăt la celălalt pentru Red Bull, inclusiv logistică inversă, servicii cu valoare adăugată și distribuție locală, atât pentru băuturi, cât și pentru articole promoționale, într-un depozit de 10.000 de metri pătrați.

Lider în soluții logistice ESG, GXO a aplicat o soluție de distribuție pentru clienții cu amănuntul și angro ai Red Bull care optimizează emisiile de carbon.

Compania GXO are o experiență de zeci de ani în gestionarea produselor alimentare și a băuturilor în Europa, precum și peste 50 de clienți în depozite cu temperatură controlată și ambientală, cu temperaturi de funcționare de la temperatura ambientală până la -20 grade Celsius, în aproape 125 de locații din Europa.

„Suntem încântați să ne extindem parteneriatul cu Red Bull în Europa pentru a le optimiza depozitarea și distribuția. Am proiectat un depozit care are capacitatea de a se extinde rapid pentru a susține creșterea Red Bull și am început operațiunile într-un timp aproape record. Așteptăm cu nerăbdare să ajutăm acest mare brand global să își optimizeze logistica.”,

a declarat Paul Mohan, director general pentru Europa Continentală, GXO.