Producătorul de anvelope premium Hankook a lansat în Europa noua marcă secundară Optimo, ca parte a unei acțiuni strategice de extindere a cotei de piață și de diversificare a portofoliului său de produse.
Optimo axat pe anvelope pentru autoturisme, răspunde cerințelor în creștere dintr-un segment de piață esențial.
Numele Optimo provine de la una dintre cele mai de succes anvelope all-season ale Hankook și simbolizează fiabilitatea și versatilitatea. Marca reflectă capacitatea de a răspunde cererii ridicate printr-un portofoliu optimizat, conceput pentru toate sezoanele și diversele cerințe ale clienților.
„În ultimii ani, Hankook a înregistrat pe piața din Europa o creștere enormă”, a precizat Jongho Park, COO al Hankook Tire Europe. „Cu introducerea Optimo, ne orientăm într-o direcție care permite continuarea acestei povești de succes și în viitor.”
Adăugarea brandului Optimo în portofoliul Hankook sprijină creșterea companiei, oferind o opțiune fiabilă și de încredere consumatorilor și consolidând cota de piață în contextul unei competiții intense. De asemenea, Optimo deschide oportunități în teritorii și canale cu potențial neexploatate, oferind o gamă bine definită de anvelope de vară, all-season și de iarnă, cu accent pe performanță și fiabilitate.
Hankook va susține brandul Optimo cu instrumente de suport pentru vânzări, disponibile online și offline, pentru a crește notorietatea și loialitatea clienților.
Marca va beneficia de susținerea Hankook prin adăugarea „Optimo, a Brand by Hankook Tire”, asigurând clienților încredere și reputație solidă.
Adăugarea mențiunii „Optimo, a Brand by Hankook Tire” va fi promovată intens în materialele de marketing, consolidând credibilitatea și fiabilitatea brandului. Extinderea Optimo pe piețe din afara Europei este planificată pentru al doilea trimestru al lui 2025.
Hankook a lansat anterior brandul Laufenn în 2015, care s-a stabilit cu succes în Europa, oferind o gamă completă de produse pentru autoturisme, SUV-uri, autoutilitare, autobuze și camioane. Ca lider în industria anvelopelor, Hankook este furnizor de echipamente originale pentru producători auto premium, precum Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Volkswagen.
Hankook echipează noul model VW Tiguan, a treia generație a SUV-ului compact, cu anvelopele premium Ventus evo SUV. Noile anvelope sunt disponibile în cinci dimensiuni, între 18 până la 20 de inchi, adaptate specific pentru versiunea de model corespunzătoare. Modelele de 18 și 19 inchi prioritizează confortul excelent la deplasare, în timp ce versiunea de 20 de inchi se orientează spre adecvarea caracterului sportiv. Toate anvelopele includ pe lateral simbolul „+”, care indică echiparea originală VW. În viitor, acestea vor fi disponibile și în comerț.
Inginerii din cadrul Hankook au lucrat intens, timp de doi ani la dezvoltarea anvelopelor Ventus evo SUV, axându-se pe caracteristicile de deplasare ale acestui model cu un nivel de zgomot remarcabil de mic. Configurarea atentă a profilului și amestecul special de materiale folosite pentru suprafața de rulare au permis obținerea unui nivel de zgomot sub 66 de decibeli, mai redus decât respectarea limitei standard de 68 de decibeli pentru întregul autovehicul. Atât tehnologia Opti Pitch care optimizează poziționarea și dimensionarea ideală a blocurilor de profil, cât și modelul Ventus evo SUV urmăresc generarea celui mai mic nivel de zgomot posibil. Astfel, tehnologia Dual Pitch reglează numărul de blocuri pe suprafața de rulare, la interior și la exterior, asigurând cea mai bună precizie a direcției în viraje și un profil cât mai silențios posibil. Înălțimea profilului a fost ajustat pentru reducerea zgomotului, menținând tracțiunea, comportamentul de frânare, stabilitatea în viraje și durabilitatea.
Toate dimensiunile de anvelope Ventus evo SUV de la Hankook sunt personalizate individual, în funcție de motorizările disponibile ale VW Tiguan. Totodată, anvelopele premium Hankook au primit diferite caracteristici în funcție de dimensiune. Variantele de 18 și 19 inchi prioritizează confortul, în timp ce versiunea pentru Tiguan R-Line este ajustată pentru un comportament sportiv, evidențiind caracterul dinamic al modelului. Varianta sport de 20 de inchi utilizează un amestec special de materiale testat pe piste de curse, inclusiv pe circuitul Nürburgring Nordschleife, și a fost supusă unor teste rulare ultraexigente pentru performanțe de top.
Compania Hankook a optimizat noile anvelope Ventus evo SUV pentru a oferi cea mai mică rezistență la rulare posibilă, care să corespundă caracterului VW Tiguan, disponibil și ca model hibrid. Aceste anvelope sunt produse exclusiv în locația modernă din Rácalmás, Ungaria, și sunt disponibile în întreaga lume pentru toate dimensiunile VW Tiguan, subliniind calitatea și versatilitatea modelului de înaltă calitate.
„Cooperarea strânsă și bazată pe încredere dintre noi și Volkswagen la dezvoltarea anvelopelor pentru noul VW Tiguan a dat roade. Am realizat combinația optimă pentru fiecare dimensiune și am putut astfel contribui la păstrarea caracterului inconfundabil de deplasare al îndrăgitului model VW.”,
a precizat Klaus Krause, Vice President și Head of Europe Technical Center în cadrul Hankook.
02.10.2020
Ultimul număr: Mai 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit