Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lanțul de retail La Cocos își extinde prezența în România prin deschiderea unui nou magazin în Brașov, al patrulea hipermarket al său în țară, printr-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Noul magazin va avea o suprafață de aproximativ 10.000 de metri pătrați și va fi situat în complexul de retail Brintex-Brașov, în zona Bartolomeu. Această expansiune face parte din planul de creștere al lanțului de retail local La Cocos, care vizează deschiderea a încă cinci unități în perioada 2024-2025.

La Cocos Supermarket a devenit primul retailer independent din România care a înregistrat vânzări de aproximativ 1 miliard de lei în 2023, obținute prin activitatea a trei unități – două în Ploiești și una în București.

BRINTEX Discount Shopping Center a trecut recent printr-o remodelare majoră după 18 ani în aceeași locație, adăugând un total de 200 de magazine cu ocupare completă. Noul magazin La Cocos va completa oferta Brintex, preconizându-se că va genera o creștere semnificativă a traficului, ajungând la 5.000 de vizitatori zilnici. Atât La Cocos, cât și Brintex consideră că această colaborare reprezintă o potrivire perfectă, creând o experiență de cumpărături unică prin oferirea unei game variate și valoroase pentru locuitorii județului Brașov.

“Piața de retail alimentar este extrem de competitivă, având în vedere prezența marilor rețele internaționale, dar și a afacerilor locale care au reușit să se impună ca jucători importanți. La Cocos este unul dintre cele mai de succes branduri locale de hipermarketuri, un succes realizat printr-o poziționare atent cercetată pe piață. Deschiderea noii unități din Brașov, într-o locație cheie, cu o tradiție îndelungată, este rezultatul direct al unei bune colaborări cu proprietarul centrului comercial Brintex și al experienței acumulată de-a lungul anilor al echipei noastre de retail, care ne-a permis să identificăm cea mai bună soluție adaptată pentru a reproduce succesul brandului în acest oraș.”,

a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency la Cushman & Wakefield Echinox.

La Cocos reprezintă un nou concept pe piața din România, un format de retail care oferă clienților săi trei niveluri de preț, în funcție de cantitatea cumpărată. Aceste magazine operează pe suprafețe extinse, punând la dispoziție aproximativ 12.000 de produse dintre cele mai cunoscute și mai bine vândute din țară.

Primul magazin La Cocos a fost deschis în 2014 în Ploiești. După câțiva ani de creștere continuă, unitatea, care avea o suprafață de 3.950 mp, a înregistrat vânzări impresionante de 54,4 milioane de euro în 2019. Planul de extindere a început în noiembrie 2020 prin deschiderea celui de-al doilea magazin în București, în cadrul Centrului Comercial Vitantis, cu o suprafață de aproximativ 11.400 mp. Mai mult, a treia unitate a fost inaugurată în noiembrie 2023, tot în Ploiești, având o suprafață de circa 13.000 mp, reprezentând astfel cel mai mare magazin operat de un lanț alimentar independent de retail din țară.

Retailul alimentar a fost unul dintre cele mai rezistente segmente de pe piață, înregistrând rate de creștere peste inflație în perioada 2019 – 2022, în ciuda creșterii generale a prețurilor și a erodării puterii de cumpărare și a consumului.

Studiul Romania Retail Snapshot 2023 realizat de Cushman & Wakefield Echinox a remarcat că lanțurile de hipermarketuri/supermarketuri au înregistrat o creștere cumulată a cifrei de afaceri de 18,2% în 2022, marcând astfel o performanță importantă într-un context economic complex.

Maxi Pet, lider național în comerțul cu hrană și accesorii pentru animale de companie, a anunțat extinderea rețelei sale cu un nou hipermarket, în Râmnicu Vâlcea, printr-o investiție de 250.000 de euro.

Magazinul va fi deschis începând cu 30 noiembrie în Retail Park Râmnicu Vâlcea (strada Posada, nr. 51), astfel reprezentând primul hipermarket Maxi Pet din județul Vâlcea. De asemenea, acesta va avea o suprafață de 400 mp și 8 angajați, oferind o gamă variată de peste 15.000 de produse de tip hrană, jucării, accesorii și de igienă și sănătate pentru animale de companie, șampoane, soluții de igienă, suplimente și medicamente, inclusiv un punct farmaceutic veterinar, cu personal specializat care oferă gratuit sfaturi privind sănătatea, nutriția și igiena animăluțelor. Clienții beneficiază de o promoție inaugurală de 15% la toate produsele, timp de trei zile, în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie, în limita stocului disponibil.

Totodată, o parte din business este generată de vânzările în creștere ale magazinului online Maxi-pet.ro, unde ajung comenzi din întreaga țară, inclusiv din mediul rural, unde cererea este în creștere.

Maxi Pet are una dintre cele mai mari rețele de hipermarketuri cu produse pentru animale de companie, cu unități în București, Iași, Sibiu, Ploiești, Craiova, Timișoara, Piatra Neamț, Târgu Mureș, Târgu Jiu, Suceava și Cluj-Napoca. Totodată, Maxi Pet face parte din grupul Pet Network, alături de magazinele Animax. Pet Network, liderul pieței de pet retail, este rețeaua omnichannel de produse și servicii pentru animale de companie, ce operează în Europa de Sud-Est prin mai multe branduri prezente în România, Croația, Slovenia, Serbia și Bulgaria.