Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Freshful by eMAG a atins peste 38 de milioane de produse livrate, sărbătorind 2 ani cu o campanie specială pentru clienții

  • Foto: Freshful by eMAG

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a înregistrat peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe piață. În această perioadă, clienții Freshful au comandat peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele și legumele proaspete, totalizând 1.850 de tone. În perspectiva anului 2023, compania estimează o dublare a cifrei de afaceri și a numărului de clienți față de 2022.

În doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit în dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, mărindu-și echipa operațională la 550 de angajați responsabili de comenzi și livrări. De asemenea, au crescut capacitatea de lucru în depozit, într-un ritm normal, capabil să asigure 4.000 de comenzi pe zi, cu posibilitate de suplimentare în perioade aglomerate, și în egală măsură, flota de mașini pentru livrări până la 180 de autovehicule.

Comportamentul de consum al clienților s-a schimbat în acești doi ani, plasând comenzi în special dimineața și seara, în funcție de programul acestora. Valoarea medie a coșului de cumpărături cu produse alimentare se ridică la 720 de lei, în timp ce clienții loiali care comandă săptămânal depășesc bugetul lunar de 1.250 lei.

Plata online cu cardul reprezintă peste 65% dintre comenzile plasate, cu mai mult de jumătate dintre comenzile cu plata la livrare achitate la POS, în timp ce 5% plătite cu cardul electronic de tichete de masă. Clienții Genius au fost printre cei mai fideli serviciului, reprezentând peste 75% din portofoliul de clienți activi.

Freshful by eMAG a lansat recent o secțiune specială de rețete, oferind peste 110 preparate ușor de gătit, cu posibilitatea de a adăuga ingredientele necesare direct în coșul de cumpărături pentru fiecare rețetă.

Rețetele sunt împărțite pe categorii, precum salate, supe, feluri principale, deserturi sau băuturi, și includ informații despre costul acestora pentru o porție. De asemenea, fiecare rețetă este marcată cu o etichetă care ușurează și mai mult căutarea, precum internațional, gustos sau econom pentru rețetele care costă mai puțin de 10 lei pentru o porție.

Mai mult, Freshful by eMAG a pregătit oferte foarte bune clienților cu ocazia aniversării de 2 ani de activitate, printr-o campanie specială în care zilnic vor fi prezentate produse la prețuri speciale, timp de două săptămâni, începând cu data de 16 octombrie. Beneficiile din această campanie includ unele dintre cele mai bune oferte din acest an.

„Am intrat pe piață cu intenția de a aduce consumatorilor o experiență facilă de cumpărături, 100% online și ne bucurăm să vedem că după doi ani numărul celor care preferă acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai în ultimul an au intrat în platformă 100.000 de clienți noi și estimăm că până la sărbătorile de iarnă vom ajunge la 140.000 de clienți. Tocmai de aceea, avem în plan ca în următorul an să ne concentrăm în continuare pe București, dar luăm în calcul și deschiderea unui al doilea depozit în a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim să continuăm investițiile în tehnologie și ne propunem să îmbunătățim functionalitățile pe care aplicația Freshful le are, ca să răspundem și mai bine nevoilor clienților noștri.”,

a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Articole similare

Ad