Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Operatorul feroviar Rail Cargo Austria, parte a ÖBB Group, își consolidează poziția în Europa de Sud-Est prin extinderea serviciilor din România și conectarea acestora cu rețeaua sa internațională.

Potrivit reprezentantului Rail Cargo Austria, Eduard Boros, compania efectuează 16 trenuri pe săptămână din Curtici, unul dintre cele mai mari și mai moderne terminale feroviare din regiune, cu planuri de creștere la 20 de trenuri începând cu luna mai. De asemenea, planurile pe termen scurt includ o conexiune de la Curtici spre portul Constanța, iar pe termen lung legături către Cehia, Bulgaria și Polonia, consolidând axa logistică dintre Est și Vest.

Rail Cargo Group oferă transporturi convenționale și intermodale între Austria, România, Turcia, Ungaria, Italia și țările din zona Benelux și Germania, utilizând o flotă proprie de peste 700 de locomotive și vagoane mixte. Acestea permit transportul diversificat al semiremorcilor (inclusiv P400), containerelor de 20, 30, 40 și 45 de picioare, precum și echipamentelor specializate.

Compania oferă certificate de sustenabilitate clienților pentru reducerea amprentei de carbon și susține tranziția către transportul intermodal.

Urmăriți un scurt interviu cu Eduard Boros, reprezentantul Rail Cargo cu ocazia conferinței Tranzit de la Oradea.

Citește și:

După investițiile în depozitele pentru produse farmaceutice și, recent, într-un nou depozit ADR, H.Essers a ajuns să opereze în România 60.000 mp de pentru mărfuri specializate, majoritatea în proprietate.

La finalul lui 2024, compania a extins suprafața de depozitare pentru mărfuri periculoase la București cu 10.000 mp, devenind, cu 30.000 mp de astfel de spații, furnizorul de servicii logistice care operează cea mai mare suprafață de depozitare certificată SEVESO.

Tocmai datorită investițiilor din 2024, dar și unor clienți noi, H.Essers Logistics și-a crescut volumul de activitate (mai ales distribuția locală de farmaceutice) în primul trimestru din 2025 cu 20% față de perioada similară din 2024. Și are noi proiecte în industria farmaceutică (Direct to Pharma), prin care livrează medicamente scumpe direct către farmacii, decât cele din lanțurile mari – o tendință nouă pe piață.

În ceea ce privește transportul internațional, compania caută să se adapteze la noile realități de pe piață – scăderea volumelor, Pachetul Mobilitate – și a scăzut în ultimul timp flota din România de la 330 la 190 de camioane grele.