Scania lansează Services 360, un pachet de servicii modulare destinat flotelor internaționale, în contextul în care tot mai mulți clienți își extind afacerile și operează în mai multe țări simultan.
Potrivit lui Mikael Blom, Product Manager la Scania, această soluție oferă o abordare ușoară pentru achiziționarea și accesarea serviciilor în întreaga Europă. Până acum, soluțiile de transport aveau caracteristici și condiții care variau de la o țară la alta. Scania își propune să standardizeze aceste servicii, astfel încât clienții să aibă o experiență uniformă și să stabilească nivelul de servicii dorit printr-un dialog direct cu compania. Această claritate va fi benefică atât pentru clienți, cât și pentru rețeaua de service Scania.
„Această lansare vine într-un moment în care vedem clienții noștri crescând în dimensiune și facând afaceri cu noi în mai multe țări simultan”, precizează Mikael Blom, Product Manager la Scania. „Vehiculele sunt folosite dincolo de frontiere mai des, iar flotele cresc. Cu Services 360, Scania devine primul OEM care poate oferi proprietarilor de flote o modalitate ușoară de a accesa și cumpăra exact aceleași soluții în toată Europa.”
„De acum încolo, proprietarii europeni de flote pot avea încredere că, oriunde ar merge pe continent, vor primi recunoaștere și sprijin deplin pentru soluția lor completă de service”, a completat Blom. „Services 360 aduce adevărate beneficii pentru clienți și reprezintă fundamentul pentru a duce experiența clienților lor la noi niveluri.”
Portofoliul de servicii Scania oferă blocuri predefinite și standardizate la nivel european, permițând clienților să aleagă între opțiuni de bază și servicii avansate. Printre acestea se numără întreținerea flexibilă, bazată pe condițiile vehiculului, pentru a reduce vizitele la atelier și a crește timpul de funcționare, și Scania ProCare, care oferă înlocuiri preventive ale componentelor critice și monitorizare digitală a flotei. În plus, Scania introduce serviciul Max24, care garantează că orice camion defect va fi reparat și funcțional în 24 de ore, oriunde în Europa.
„Înlocuirile preventive vor fi completate de un nou serviciu numit Scania Guardian”, precizează Blom.
„Clienții cu un contract Scania Guardian vor primi o informație de la noi înainte ca ceva să se spargă sau să eșueze, pe baza conectivității, a datelor și a algoritmilor noștri generați de utilizatori. Este mijlocul suprem pentru a menține camioanele pe drum și în producție.”
Ford Otosan anunță o nouă campanie de angajări pentru ocuparea a 1.300 de noi locuri de muncă în noua sa fabrică de vehicule și motoare din Craiova.
Noile locuri de muncă vor susține capacitatea de producție Ford Otosan de la Craiova, care va crește de la 250.000 de vehicule pe an la 272.000 vehicule pe an.
Potrivit comunicatului, compania dorește să angajeze la începutul lunii iunie, în principal, operatori de producție, precum și experți în inginerie, întreținere și finanțe.
Cei interesați pot afla mai multe detalii despre campania de angajare derulată de Ford Otosan pe pagina de LinkedIn a companiei (https://www.linkedin.com/showcase/ford-otosan-romania/) sau pot aplica pentru oricare dintre pozițiile disponibile la agențiile specializate din Craiova – Manpower și Prohuman, partenerii Ford Otosan în acest proiect. De asemenea, compania va prezenta oferta de angajare și la târgul de locuri de muncă organizat în Craiova de către Agenția Națională pentru Ocuparea forței de Muncă (AJOFM) pe data de 12 mai.
„Acesta este momentul perfect să te alături și să urmezi o carieră în industria auto și sunt încrezător că împreună cu partenerii noștri, vom reuși să atragem talente noi la Ford Otosan România. Odată cu adăugarea celor 1.300 de locuri de muncă, vom ajunge la un număr de aproximativ 6.500 de angajați la fabrica din Craiova, ceea ce va asigura un program de lucru în 3 schimburi, mai târziu în acest an.”,
a precizat Müjdat Tiryaki, Președintele Ford Otosan Craiova.
Anul trecut în iulie, Ford Otosan a preluat fabrica Ford din Craiova și este în prezent, cel mai mare producător de vehicule comerciale din Europa și totodată unul dintre cei mai mari producători de autoturisme la nivel european, cu noi generații de vehicule care vor fi produse în cele patru fabrici ale companiei, din două țări (Turcia și România).
Ford Otosan a anunțat anul trecut o investiție de 490 de milioane de euro la fabrica de la Craiova, ce urmează să fie implementată în perioada 2022 și 2024 pentru a sprijini lansarea următoarei generații a modelului Courier și a proceselor de inginerie a acestui model. De asemenea, fabrica va produce noua generație Courier (în variantele Transit și Tourneo) care vor intra în producție în acest an, fiecare cu o versiune complet electrică în 2024. Anul viitor, cel mai bine vândut autoturism Ford din Europa, modelul Puma urmează să fie produs la fabrica din România beneficiind de o versiune complet electrică.
„Încă de la preluare, Ford Otosan a angajat noi talente pentru a susține obiectivele ambițioase ale companiei în paralel cu planurile sale de dezvoltare, dar aceasta este prima noastră campanie majoră de angajare, și scopul nostru este nu doar sa angajăm din orașul Craiova, dar și să extindem căutarea în zonele vecine, în timp ce lucrăm îndeaproape cu autoritățile locale relevante.”,
a adăugat Müjdat Tiryaki.
02.10.2020
Ultimul număr: Mai 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit