Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mec-Diesel anunță cu entuziasm schimbarea numelui companiei și o noua imagine de identitate. Datorită parteneriatului cu C.E.I. Costruzione Emiliana Ingranaggi S.p.A. și cu companiile italiene afiliate Le.ma S.r.l. și Centro Rotazione Diesel S.r.l., Dubhe va promova și distribui mărcile proprii Mec-Diesel, CEI și Le.ma. Astfel ca, MEC DIESEL SEE devine incepand cu data de 18 octombrie 2024, DUBHE ROMANIA SRL.

Cu o prezență atât pe piața italiană, cât și pe cea internațională a pieselor de schimb, Dubhe va îndeplini un dublu rol: se va prezenta atat ca distribuitor cat și ca specialist în piese de schimb și accesorii pentru vehiculele ușoare și grele, având o expertiză tehnica solidă în motoare, cutii de viteze și componente pentru diferențiale.

Misiunea noii entități este de a crește prezența pe piața națională și de a facilita o expansiune deja în curs de desfășurare pe piata internationala. Aceasta va include si investiții în logistică pentru a asigura disponibilitatea maximă a stocurilor, o poziționare mai bună în apropierea clienților și o cercetare continuă în dezvoltarea gamei de produse, valorificând tehnologia, producția și know-how-ul grupului.

Viziunea noastră se bazează pe ambiția clară de a deveni un partener esențial în domeniul reparatiilor vehiculelor comerciale, asigurând piese de origine sau de calitate echivalentă cu cele originale. Ne propunem să acoperim întreaga gamă de piese pentru flotele de vehicule comerciale grele din Europa.

Mediul dinamic, ambițios și competitiv reflectă angajamentul Dubhe de a ține pasul cu tendințele din industrie și de a răspunde proactiv cerințelor clienților, anticipând și depășind astfel nevoile viitoare ale pieței.

Numele „Dubhe” provine de la una dintre cele mai strălucitoare stele și simbolizează aspiratia de a deveni un partener recunoscut la nivel internațional, capabil să ghideze clienții spre soluții aftermarket ce respectă cele mai înalte standarde.

Un logo proaspăt și dinamic reprezintă legătura dintre companii și fluxul continuu al tuturor proceselor organizatorice și logistice, esențiale în industrie. Acesta comunică un sentiment de mișcare derivat din angajamentul Dubhe față de misiunea sa și autodeterminarea de a îndeplini viziunea stabilită. Designul sugerează viteză și agilitate, evocând traseul evolutiv caracteristic unei stele.

Această fuziune strategică a elementelor vizează nu doar atractivitatea vizuală, ci și transmiterea esenței unei abordări proactive și a unui angajament față de obiectivele corporative. Culorile mărcii au fost alese cu grijă, reflectând un spirit inovator și disruptiv, evocând încredere, stabilitate și profesionalism, inspirate din spectrul lumii cerești.

În cele din urmă, „Move as One” este mesajul care marchează oficial începutul unui nou capitol în istoria fiecărei companii din cadrul grupului, subliniind ideea de unitate și acțiune sincronizată în vederea atingerii obiectivelor comune.

PETRONAS Lubricants International (PLI) a lansat la final de septembrie noua gamă de uleiuri PETRONAS Urania, pentru camioane ușoare și grele și pentru vehicule comerciale, proiectată pentru a rezista mai mult, având, datorită noii tehnologii Strong Tech™, durabilitatea necesară pentru a face față chiar și celor mai dificile situații din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

În fața temperaturilor înalte din motoare, oxidării și depunerilor, Urania aduce un plus de rezistență camioanelor și vehiculelor care trebuie să lucreze în condiții aspre și la încărcături grele, pe vreme extremă și când cererea pentru reaprovizionarea rapidă a rafturilor magazinelor este mare.

Noua gamă de uleiuri de înaltă calitate mărește intervalul de schimb, minimizează uzura, reduce timpul în care vehiculul nu poate fi utilizat și, în cele din urmă asigură flexibilitate operațională completă.

Dezvoltată cu tehnologia StrongTech™ în cadrul Centrului PLI Global Research & Technology din Santena (Torino, Italia), noua formulă le permite vehiculelor să ruleze un timp mai lung, deoarece uleiul formează un film fluid puternic. Lanțurile de molecule robuste blochează funinginea pentru a menține vâscozitatea optimă și pentru a se apăra împotriva uzurii și oxidării, extinzând eficiența uleiului până la următoarea revizie.
PETRONAS Urania este conceput pentru a spori durata de viață a motorului sub presiune, astfel încât să atenueze și provocările cu care se confruntă în prezent conducătorii auto.

Rentabilitatea, care vine odată cu timpul mai lung pe șosea și cu maximizarea capacităților vehiculului, se datorează experienței PLI de 20 de ani în îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil și reducerea costului total de întreținere. În plus, serviciile de asistență continuă pe care PLI le oferă clienților le permit utilizatorilor să obțină tot ce este mai bun de la lubrifianții PETRONAS Urania. Datorită celor mai inteligente tehnologii și sprijinului oferit, șoferii pot avea încrederea deplină în camionul lor pentru a-și realiza toate sarcinile în timp util și în limita bugetului.

PETRONAS Urania este proiectat și pentru reducerea emisiilor de CO2, astfel încât conducătorii auto pot maximiza timpul de funcționare fără a compromite durabilitatea. De exemplu, noul Urania 5000 5W-30 menține o peliculă mult mai subțire în comparație cu uleiurile convenționale 5W-30, reducând semnificativ consumul de combustibil și emisiile. În ansamblu, gama îndeplinește cele mai stricte standarde internaționale privind calitatea și impactul asupra mediului.

Menținând vehiculele, în mod responsabil, pe drum mai mult timp, managerii de flote și șoferii acestora nu numai că pot respecta reglementările dure în ceea ce privește mobilitatea durabilă, ci rămân și în prima linie a exploatării responsabile a parcului auto.

Noua formulă PETRONAS Urania le oferă camioanelor forța de a funcționa intens mai mult timp datorită dezvoltării și testării în cele mai extreme evenimente, inclusiv Formula 1, Moto GP și Raliul Dakar.

Pentru a împărtăși mai mult din forța de bază a PETRONAS Urania, echipa PLI a adus evenimentul Eroi de neoprit – PETRONAS Urania Roadshow în Europa, sub forma unui tur ce își propune să sărbătorească eforturile eroice ale șoferilor de camion în perioada pandemiei și să testeze fiabilitatea și durabilitatea noii game de uleiuri de motor.

În România, evenimentul a fost organizat de MEC DIESEL SEE, partener Petronas de peste 20 de ani.

MEC DIESEL SEE este, așa cum știți deja, specialist în motoare și piese de motoare, iar lubrifianții reprezintă peste 20% din cifra sa de afaceri. Compania are o rețea națională în 13 dintre cele mai importante orașe ale țării.

Evenimentul a avut loc la Academia Titi Aur, a fost prezentat de Andi Moisescu și Roxana Ciuhulescu și la el au participat reprezentanți ai MEC DIESEL și Petronas, clienți și jurnaliști din domeniul auto.