Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz România se pregătește să devină Electric Only în următorii ani, urmărind strategia de mobilitate electrică a brandului la nivel global. Compania va oferi o alternativă electrică fiecărui segment din gama sa până în 2025, urmând să lanseze variante noi electrice la fiecare jumătate de an până atunci.

„Industria automobilelor trece prin cea mai mare transformare din acest secol. La 135 de ani după ce Mercedes-Benz a inventat automobilul, compania se reinventează pentru a fi pregătită pentru viitor,” a spus Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România, prezentă la Mercedes-EQ Pop-Up Store în Piața Victoriei din București.

A evidențiat dorința brandului de a oferi clienților experiențe unice, făcând în același timp produsele Mercedes-Benz dezirabile și aducându-le mai aproape de public. „Ne dorim ca luxul să fie o parte din viața de zi cu zi a clienților noștri,” a notat aceasta.

În cadrul unei conferințe de presă susținută astăzi, Amanda Zhang a pus accent pe tranziția care a început deja în cadrul Mercedes-Benz și pe viitorul sustenabil pe care compania dorește să-l ofere. Ținta ambițioasă a brandului pe plan local este de a avea un share de autovehicule electrice și plug-in hybrid (xEV) de până la 50% până în 2025.

Pe piața din România, 2 din 10 autoturisme Mercedes-Benz sunt electrificate, fiind fie complet electrice, fie plug-in hybrid. Directorul de vânzări al Mercedes-Benz România, Radu Mocanu, a subliniat momentul bun: „Programul local Rabla de subvenționare a contribuit cu siguranță la impulsionarea tranziției către electrificare. Suntem țara din Europa cu unul dintre cele mai avantajoase programe de acest fel.”

„Avem produsele, cu ingineria, tehnologia și confortul tipice unui Mercedes-Benz. În oferta pentru clienții noștri avem și o soluție de încărcare: anul acesta, prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu ENGIE Romania, fiecare autoturism electric cumpărat vine la pachet cu o stație de încărcare gratuită. Asigurăm prin acest parteneriat și instalarea acestei stații, astfel încât clienții noștri să se bucurie de o tranziție ușoară spre mobilitatea electrică,” a mai declarat Radu Mocanu.

În prezent, portofoliul de produse Mercedes-Benz conține nouă modele plug-in hybrid, acoperind aproape toate segmentele – de la compact cars precum A-Class sau B-Class, până la limuzina etalon S-Class. În plus, cele trei modele complet electrice disponibile pentru comandă sunt EQC, primul autoturism Mercedes-EQ, EQA și noul EQS.

Mercedes-Benz se așteaptă ca până la finalul anului viitor, după ce alte patru modele electrice vor fi lansate, una din patru autoturisme să fie electrificate. EQB, EQE și două modele EQS – o variantă SUV și o variantă Mercedes-AMG – vor fi disponibile în 2022. Toate acestea au fost prezentate în această lună la salonul IAA de la München, alături de Mercedes-Maybach EQS, care va deveni etalonul în segmentul high-luxury.

„Alături de dealeri și partenerii noștri, suntem pregătiți să accelerăm procesul de electrificare al produselor noastre și la nivel local. Datoria noastră, a tuturor, este să convingem clienții noștri să facă trecerea la produse electrice. De aceea am adus Mercedes-EQ Pop-Up Store în inima Bucureștiului – pentru a arăta lumii cum putem transforma această strategie a noastră în realitate,” a concluzionat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz.

La Mercedes-EQ Pop-Up Store, vizitatorii au șansa să descopere universul electric al Mercedes-Benz printr-o serie de activități și evenimente speciale. Modele electrice precum EQA, EQC și EQV sunt expuse în zona dedicată din Piața Victoriei și pot fi cunoscute în cele mai mici detalii de către vizitatori.

Deschiderea Mercedes-EQ Pop-Up Store a fost posibilă alături de dealerii autorizați Mercedes-Benz: Autoklass Group și Țiriac Auto. Instalația temporară va fi deschisă publicului zilnic între orele 10 și 20 (22 vineri și sâmbătă) până pe 14 octombrie.

Mercedes-Benz România anunță că Amanda Zhang (43 de ani), Senior Manager Marketing Communications în cadrul Mercedes-Benz AG, va prelua funcția de CEO de la Martin Schulz (47 de ani), începând cu 1 martie 2021. După un mandat de 2 ani la conducerea Mercedes-Benz România, în care a îndrumat echipa locală de-a lungul unei perioade fără precedent, Martin Schulz va prelua funcția de Președinte și CEO al Mercedes-Benz Cars Middle East.

Cariera Amandei Zhang a debutat cu un Program Internațional de Management în cadrul Daimler, acum aproape 20 de ani. De atunci, a supervizat proiecte internaționale complexe precum „Journey to China” – care a constat în transferarea operațiunilor de vânzări din Hong Kong în Beijing. De asemenea, Amanda Zhang a contribuit semnificativ la consolidarea performanțelor echipei de Sales Market Management din Japonia și la dezvoltarea echipei de Product Management și Marketing din Regiunea Europa. Începând cu 2016, Amanda a fost implicată direct în elaborarea unui centru de competență dedicat zonei de Product Management și Marketing, cu două locații în Europa, dezvoltând totodată proiecte locale și regionale în 18 piețe europene. Amanda Zhang are o vastă experiență în senior management și o expertiză amplă, dobândite în urma proiectelor de succes în cadrul Daimler, aptidudini cheie pentru a conduce Mercedes-Benz România către mobilitatea viitorului din toate punctele de vedere.

Precum Amanda Zhang, Martin Schulz s-a alăturat companiei Mercedes-Benz în urmă cu 20 de ani, iar parcursul său profesional a inclus roluri în mai multe țări. Înainte de poziția de CEO al Mercedes-Benz România, Martin a coordonat activitățile de Sales & Marketing din Vietnam și Thailanda şi, din 2016, a ocupat funcția de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.