Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Potrivit companiei Bosch, software-ul este elementul esențial pentru modelarea viitorului mobilității, compania acoperă toate aspectele pentru software-ul unui vehicul în toate domeniile, de la calculatoarele centrale ale vehiculelor la soluții cloud și semiconductori. Bosch are avantajul unei poziții puternice nu doar în software-ul auto, ci și în hardware-ul necesar acestuia.

De asemenea, compania Bosch anticipează că va înregistra vânzări de 3 miliarde de euro în domeniul computerelor pentru asistența șoferilor și infotainment până în anul 2026. Cu toate că mediul economic și industrial rămâne volatil și dificil, Bosch pare să își păstreze direcția pozitivă în ceea ce privește evoluția afacerilor.

În sectorul de afaceri al mobilității, Bosch prognozează o creștere solidă de 10% în 2023, după ajustarea efectelor cursului de schimb. Această creștere include nu doar creșteri de prețuri, ci și o creștere semnificativă a volumului de vânzări.

„Bosch se pricepe la software și îl folosește pentru a modela viitorul mobilității. Tehnologia noastră va face din vehiculul definit de software o realitate și va contribui la punerea acestuia pe șosele. În viitorul mobilității definite de software, nu doar hardware-ul va fi vital, ci și interacțiunea dintre software din diverse surse.”,

a declarat Dr. Stefan Hartung, președintele consiliului de administrație Bosch, la IAA Mobility 2023 din München.

Mai mult, Bosch se poziționează ca o companie de software pentru mobilitate, menținând în același timp dezvoltarea expertizei sale în hardware. Reorganizarea sectorului de afaceri Mobility, programată pentru 1 ianuarie 2024, va stimula colaborarea între divizii, consolidând poziția sa în industrie. Bosch își menține angajamentul față de inovare, angajând nu mai puțin de 38.000 de dezvoltatori de software numai în cadrul operațiunilor sale de mobilitate, depășind oricare altă companie din industria auto.

Compania dezvoltă o nouă arhitectură IT și electronică centralizată pentru vehiculele definite de software. Totodată, oferă software agnostic pentru hardware, inclusiv sisteme de asistență a șoferului și de conducere automată. Acest middleware special ajută la decuplarea software-ului și a hardware-ului, permițând vehiculelor să ofere o experiență de conducere digitală și personalizată. De asemenea, actualizările de software pot adăuga noi funcții, similar dispozitivelor inteligente.

La vehiculele electrice software-ul facilitează gestionarea energiei conectate și termice, reducând timpul de încărcare a bateriilor la automobilele electrice cu până la 20%.

„Ne-am obișnuit cu actualizări constante pe dispozitivele noastre inteligente. Și mașinile ar trebui să poată primi oricând noi funcții, indiferent de orice schimbare de față sau de model. Cu soluțiile Bosch pentru software-ul auto, mașinile vor fi capabile de mai multe. Acest lucru se datorează faptului că software-ul este cheia pentru a spori în continuare confortul și durabilitatea.”,

a declarat Dr. Markus Heyn, membru al consiliului de administrație și președinte al sectorului de afaceri Mobilitate.

Bosch are o creștere solidă în domeniul electromobilității, cu perspective de a atinge vânzări de 6 miliarde de euro până în 2026. În producția de componente pentru automobilele electrice, compania a înregistrat o creștere de aproximativ 50% în ultimul an, iar pentru acest an, compania consideră că producția de motoare electrice se va dubla. Software-ul dezvoltat de Bosch are un rol crucial în această industrie, inclusiv în sistemele automate de reciclare a bateriilor, identificând originea și starea bateriilor și facilitând dezasamblarea rapidă și sigură a pachetelor de baterii.

În ciuda separării crescânde dintre ingineria hardware și cea software, ele aduc beneficii reciproce. Un exemplu este noul concept de control al dinamicii vehiculului 2.0, precum noul ESP. Acest software inovator poate interveni în sistemul de frânare, propulsia electrică și direcția electrică, reducând contravirarea și distanțele de frânare, sporind astfel siguranța pentru șoferi. Producătorii auto pot integra acest sistem fie în computerul central al vehiculului, fie în unitatea de control ESP, și va fi disponibil ca pachet software distinct în viitor. Acesta va face parte din managementul mișcării vehiculului, coordonând controlul centralizat al frânelor, direcției, grupului motopropulsor și șasiului.

Software-ul dezvoltat de Bosch nu doar transformă experiența de conducere, ci schimbă și modul în care sunt fabricate vehiculele. Compania implementează soluții de urmărire și localizare pentru securizarea lanțurilor de aprovizionare ale autovehiculelor, asigurând o urmărire transparentă și sigură a poziției și stării lăzilor de transport. Prin intermediul software-ului Industrie 4.0 Nexeed, Bosch reduce semnificativ ratele de rebut în fabricile de celule de baterii, iar utilizarea inteligenței artificiale ajută la detectarea precoce a anomaliilor și erorilor în producția de automobile, contribuind la scăderea costurilor de producție. Aceste soluții au avut deja succes la locații din Bursa, Turcia, unde au adus o reducere semnificativă a costurilor de producție.

UTA Edenred, un furnizor de servicii de mobilitate lider în Europa și parte a companiei Edenred, a câștigat pentru al treilea an consecutiv două premii importante pentru serviciile sale de mobilitate.

Compania a depășit 13 concurenți de clasă medie în categoria cardurilor de combustibil și a fost recunoscută ca cel mai bun furnizor de carduri de combustibil de către revista germană de afaceri, WirtschaftsWoche. De asemenea, a primit premiul German B2B Award din partea Societății germane pentru studii de consum (Deutsche Gesellschaft für Verbraucherstudien DtGV), care oferă o perspectivă orientativă asupra furnizorilor de servicii din diverse industrii pentru clienții de afaceri.

UTA Edenred a fost recunoscută ca cel mai bun furnizor de servicii pentru IMM-uri în 2023 de către institutul german pentru studii de piață, ServiceValue. De această dată, au fost chestionați online peste 16.000 de manageri, clienți și utilizatori cu privire la 541 de furnizori de servicii din 42 de industrii. UTA Edenred s-a clasat pe primul loc, cu un scor total de 79 de puncte, depășind semnificativ media industriei, de 71,7 puncte.

Premiul German B2B Award, acordat anual de Asociația independentă germană pentru studii de consum (Deutsche Gesellschaft für Verbraucherstudien DtGV), a recunoscut din nou performanța excelentă a UTA Edenred. Compania a primit calificativul „Excelent” pentru relația cu clienții, satisfacția clienților și raportul calitate-preț în toate industriile, pentru al treilea an consecutiv. În ceea ce privește industria cardurilor de combustibil, UTA Edenred a ocupat primul loc în categoriile de satisfacție a clienților, cât și pentru raportul calitate-preț.

„Întotdeauna am adoptat o abordare centrată pe client în dezvoltarea produselor și serviciilor noastre de mobilitate și sunt încântat că angajamentul nostru, de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență posibilă, a fost din nou recunoscut prin aceste premii. Este o confirmare a faptului că ne aflăm pe drumul cel bun și totodată este o motivație pentru a continua să ne îmbunătățim.”,

a declarat Carsten Bettermann, CEO al UTA Edenred.