DKV Mobility, furnizorul european de top de servicii și soluții de plată B2B pentru transportul rutier, devine membru cu ChargeUp Europe, vocea industriei de infrastructură de încărcare a vehiculelor electrice.
ChargeUp Europe deține un sediu central la Bruxelles și colaborează alături de membrii săi din industrie pentru a implementa rapid și eficient infrastructura de încărcare a vehiculelor electrice în Europa. ChargeUp Europe are o echipă activă în 27 de state membre UE și deservesc o rețea de acceptare de 500.000 de puncte de încărcare.
De la infrastructura de încărcare la planificare și de la consiliere la instalare, DKV Mobility oferă soluții personalizate de încărcare pentru vehiculele electrice și asigură o ofertă completă și transparentă pentru acestea, inclusiv pe drum, acasă sau la locul de muncă. De asemenea, cu susținerea GreenFlux, DKV Mobility va dispune de o rețea de acceptare de 468.000 de puncte de încărcare în toată Europa. Totodată, GreenFlux este un contribuitor principal la accelerarea implementării a infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice în Europa. Platforma SaaS a companiei permite operatorilor de puncte de încărcare și furnizorilor de servicii de electromobilitate să opereze și să își extindă rețelele de încărcare și serviciile pentru șoferi. DKV Mobility și GreenFlux conduc tranziția către un viitor eficient și sustenabil al mobilității.
„Suntem încântați să ne alăturăm ChargeUp Europe și să contribuim astfel cu experiența noastră într-o perioadă de tranziție a mobilității, pentru a ajuta domeniul electromobilității să devină un real succes în întreaga Europă, oferind cele mai bune soluții dedicate”,
a precizat Christopher Schäckermann, Director eMobility la DKV Mobility.
„Suntem încântați să urăm bun venit DKV Mobility în ChargeUp Europe, pe măsură ce aceștia își extind rețeaua generală de încărcare a vehiculelor electrice în Europa. Odată cu întâmpinăm DKV Mobility în rândul membrilor noștri, experiența noastră în domeniu și rolul flotelor comerciale se vor consolida și mai mult.”,
a adăugat Lucie Mattera, Secretarul general al ChargeUp Europe.
În timpul celor mai grele luni ale pandemiei, sectorul restaurantelor a văzut în livrarea la domiciliu un important canal alternativ de afaceri, din cauza restricțiilor cu care multe restaurante au fost nevoite să se confrunte. Departe de a fi o modă trecătoare, adevărul este că mulți clienți au continuat să folosească serviciile de livrare după ce situația dificilă a fost depășită.
Până nu demult, pizzerii erau locurile cele mai asociate cu acest tip de afacere, dar, în prezent, posibilitățile s-au extins la tot felul de opțiuni de catering. Dacă o persoană își dorește un anumit fel de mâncare va avea întotdeauna o companie care îi poate livra la ușă.
La fel ca în cazul mobilității urbane în general, vehiculele de livrare evoluează în mod constant pentru a îmbunătăți atât munca șoferilor, cât și păstrarea alimentelor în timpul transportului.
Această idee, are toate atuurile necesare pentru a deveni un viitor vehicul ideal pentru acest sector, creată de Anastasia Berg, studentă la Industrial Design (Universitatea de Științe Aplicate) HTW din Berlin. Primul lucru care atrage atenția este designul acestui amestec unic de motocicletă electrică și micromașină.
Formele sale ascuțite și moderne îi conferă un aspect cu adevărat dinamic. Numeroase elemente care atrag atenția, cum ar fi acoperișul panoramic de mari dimensiuni, partea din spate ascuțită și configurația cu trei roți, îl fac să atragă toate privirile. Puntea spate cu două roți este concepută pentru a spori stabilitatea și confortul acestei inițiative electrice.
Acest lucru sporește siguranța și confortul șoferului, asigurând în același timp un transport mai bun a încărcăturii. Această distribuție poate diminua agilitatea în virajele de viteză, dar reprezintă un avantaj în aproape toate celelalte privințe în cazul livrării de mâncare gătită la domiciliu.
Nu trebuie trecut cu vederea nici sistemul de suspensie robust al D-Vil, care este proiectat pentru un comportament dinamic, mai eficient și mai echilibrat, luând în considerare eventualele zone pietruite din orașe. Poziția de conducere și manevrabilitatea sunt similare cu cele ale unui automobil, cu un volan futurist și un scaun cu cotieră. Compartimentul de încărcare din spatele zonei șoferului este complet ascuns în timpul condusului și oferă o protecție optimă pentru genți și cutii. Nu este pentru prima dată când vehicule similare sunt concepute pentru utilizarea în oraș.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit