Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ministerul de Interne din Spania a publicat un proiect prin care intenționează să modifice Regulamentul General de Circulație. Scopul este de a actualiza secțiunea privind semnalizarea rutieră.

La elaborarea documentului a participat și Direcția Generală a Traficului Rutier (DGT), care are ca scop adaptarea la mobilitatea noilor vremuri.

După 18 ani de la intrarea în vigoare a actualului catalog, „schimbările în mobilitate, precum și în mediul social, tehnologic și cultural care au avut loc în ultimii ani ar trebui să valideze semnele rutiere sau să își mențină caracterul comunicativ la nivelul adecvat pentru a îmbunătăți capacitatea de transmitere a mesajelor și pentru a răspunde noilor nevoi care apar”, se arată în proiectul, care mai trebuie aprobat de Congres.

De asemenea, propunerea vizează obținerea unui consens pe drumuri pentru a pune capăt semnelor care nu sunt legalizate. Pe drumurile spaniole există peste 125 de semne de circulație care nu sunt recunoscute de niciun ghid oficial, potrivit Afasemetra, o asociație pentru apărarea siguranței rutiere și a mobilității, care a prezentat un raport vara trecută.

Noul catalog de indicatoare ar trebui să fie prezent pe șosele începând cu 2023 și înlocuite progresiv. Noile indicatoare au fost adăugate pentru mobilitatea actuală, precum cele pentru vehiculele de mobilitate personală sau zonele cu emisii reduse. Altele și-au actualizat, pur și simplu, pictogramele și au optat pentru unele mai moderne.

Squad este prima mașină de oraș, care se încarcă singură cu energie solară lansată pe piața din SUA și poate fi condusă de la vârsta de 16 ani. Prețul său de pornire este de 5.000 de euro.

Vehiculul este mic cu două locuri, conceput pentru a fi ușor și eficient. Panoul solar de pe acoperiș asigură o autonomie de până la 20 km în zilele însorite (Europa). Totodată, include baterii portabile pentru o autonomie suplimentară de 100 km.

Umplerea rezervorului înseamnă să lași soarele să-și facă treaba sau să încarci bateriile portabile la o priză obișnuită. Datorită prețului scăzut de achiziție sau de leasing și al costurilor lunare reduse, vehiculul SQUAD ar putea fi mai ușor accesibil ca preț.

Producătorul Squad Mobility este o companie olandeză fondată de Robert Hoevers și Chris Klok, doi foști angajați ai Lightyear, având același vis comun de a dezvolta mobilitatea cu energie solară. În prezent, compania lucrează la o mașină electrică solară, dar în mărime naturală, cu două motoare de 2 kW, având patru baterii de 1,6 kWh pentru alimentare, situate în partea din spate și care pot fi schimbate rapid.

Automobilul electric de oraș poate parcurge până la 100 km cu o singură încărcare a celor patru baterii și poate atinge o viteză maximă de 45 km/h. În prezent, mașina SQUAD Solar City Car este disponibilă pentru precomandă.