Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pentru al cincilea an la rand, MOL Romania va sustine festivalul TIFF de la Cluj-Napoca, primul festival international de film de lung-metraj din Romania, lansat in urma cu 17 ani.
Completand atmosfera efervescenta specifica festivalului, MOL va inaugura anul acesta un stand special Fresh Corner pentru a oferi o doza de energie celor pasionati de lumea filmului. Pe toata perioada festivalului, intre 25 mai si 3 iunie, la standul MOL Fresh Corner de la TIFF, amplasat in foaierul Casei de Cultura a Studentilor din Cluj-Napoca, cinefilii vor avea la dispozitie diverse tipuri de cafea aromata marca Fresh Corner, sandvisuri delicioase, deserturi si bauturi reci. In plus, de  Ziua Internationala a Copilului, cei mai mici dintre vizitatori vor avea parte de surprize speciale.
 

„Fresh Corner este un concept lansat de catre Grupul MOL in urma cu trei ani, care acorda o mai mare importanta gastronomiei si care se regaseste in aproximativ 100 din cele 215 statii de servicii prin care MOL este activ in Romania“, anunta compania. Irina Margareta Nistor, unul dintre cei mai apreciati critici de film, dar si un realizator de emisiuni despre lumea filmului, foarte prezenta in mass media, se alatura campaniei MOL pentru a oferi in exclusivitate recenzia celor mai bune cinci filme din cadrul festivalului. Recenziile vor fi postate pe pagina facebook MOL, in cadrul campaniei #FilmulZilei #TIFF2018 #PoweredbyMOL. Mai multe informatii, alaturi de surprize si concursuri pot fi gasite pe pagina facebook a companiei.

MOL Romania si Arobs Transilvania Software au lansat solutia integrata de alimentare si monitorizare a flotei auto – Gold Fleet Manager. Scopul serviciului este de a oferi clientilor optimizarea costurilor generate de parcul auto, eficientizarea activitatii flotei si reducerea costurilor operationale.
Se estimeaza ca implementarea noii solutii poate genera o reducere cu 15 – 25 % a costurilor operationale pentru clienti, prin monitorizarea consumului, protectie impotriva utilizarii neautorizate a vehiculului, diminuarea uzurii parcului auto, cresterea eficientei flotei prin optimizarea rutelor si a timpului de livrare, arata compania intr-un comunicat.
 

Gold Fleet Manager reprezinta imbinarea cu succes a avantajelor cardului de carburant cu acceptare interna si internationala MOL Gold si ale solutiei nr. 1 de optimizare a rutelor din Romania – Track GPS. Cardurile de carburanti MOL Gold sunt dedicate companiilor cu un consum lunar ce depaseste 500 de litri de carburant si pot fi configurate in functie de optiunea clientului, care poate stabili categoriile de produse si servicii ce pot fi achizitionate in benzinarii, criteriile de identificare sau limitarile cantitative. Solutia Gold Fleet Manager poate fi achizitionata pe baza de contract, in regim B2B, serviciul de contractare fiind accesibil atat clientilor posesori de card MOL Gold, cat si potentialilor noi clienti.