Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Olandezul Wopke Hoekstra a fost numit pe 5 octombrie în funcția de comisar european pentru Acțiuni Climatice, iar asociația olandeză de transport și logistică TLN așteaptă o propunere din partea acestuia referitoare la transportul combinat. Mai ales că el a primit încrederea majorității parlamentarilor deoarece i-a convins prin obiectivele sale ambițioase în domeniul climei și sustenabilității. Timpul însă este scurt, dat fiind faptul că anul viitor vor avea loc alegeri europene, iar în martie 2024 este vacanță electorală.
Printre ambițiile lui Wopke Hoekstra se numără introducerea unei taxe globale pe kerosenul pentru aviație, a unei taxe maritime și a unei taxe pe combustibilii fosili, alături de reducerea cu 90% a emisiilor de CO2 din UE până în 2040.
Și revizuirea Directivei privind transportul combinat este în curs de desfășurare, iar propunerile prezentate anterior, cum ar fi CountEmissionsEU, revizuirea Directivei privind greutățile și dimensiunile și Euro 7, nu au fost încă finalizate.
În aceste condiții, TLN declară că apreciază ambițiile europene ale lui Wopke Hoekstra, ale Parlamentului European și ale Consiliului European în domeniul climei, dar recomandă să se țină cont și de accesibilitatea și fiabilitatea soluțiilor propuse.

Sursă foto: Parlamentul European (https://www.europarl.europa.eu/resources/library/images/20231004PHT06312/20231004PHT06312_original.png)

GEODIS, liderul global în transport și logistică, își extinde rețeaua în Asia prin investiții strategice în capacitățile și infrastructura din regiune. Rețeaua rutieră este integrată cu porturile aeriene și maritime, oferind opțiuni multimodale pentru a satisface nevoile clienților în lanțurile de aprovizionare flexibile.

Astfel, compania își consolidează poziția în furnizarea de soluții sigure și eficiente din punct de vedere al costurilor conectând Singapore, Malaezia, Thailanda, Vietnam și China. Totodată, rețeaua dispune de tehnologia IoT pentru siguranța și eficiența transportului de mărfuri în domenii, precum High Tech, Semiconductoare, Automobile, Inginerie, Retail și Bunuri de Consum (FMCG).

GEODIS a investit în creșterea serviciilor sale și în echipele vamale respectând în conformitate comerțul la punctele de trecere a frontierei, pentru a facilita circulația fără întreruperi a mărfurilor.

De asemenea, pe 23 august lansează oficial rețeaua către Shenzhen, urmând să se extindă către Hong Kong și Indonezia în viitorul apropiat, conectându-le printr-un serviciu intermodal rutier-maritim.

În ultimii ani, schimburile comerciale dintre ASEAN și China au crescut rapid, subliniind importanța logisticii în facilitarea comerțului. Chiar și transportul rutier de mărfuri a cunoscut cea mai rapidă creștere pe piața de transport de mărfuri din ASEAN, Thailanda și Vietnam, GEODIS intenționând să investească în continuare în infrastructură pentru a sprijini comerțul transfrontalier. Rețeaua rutieră va permite companiei GEODIS să acceseze în expansiune sectorul logistic din Asia-Pacific, care se estimează că va ajunge la 4,5 trilioane de dolari americani până în 2029, cu o creștere anticipată de 5,24% între 2023 și 2029.

„ASEAN și China sunt două dintre economiile cu cea mai rapidă creștere din lume. Întrucât regiunea rămâne pregătită pentru creștere, GEODIS vede extinderea rețelei noastre rutiere către China ca pe o oportunitate de a ne îmbunătăți soluțiile multimodale și conectivitatea prin intermediul principalelor hub-uri aeriene și porturi maritime pentru a oferi clienților o mai mare flexibilitate și fiabilitate. Am făcut investiții semnificative în securitatea, infrastructura și capacitățile noastre pentru a asigura un flux de mărfuri sigur și eficient pentru clienții noștri. În cele din urmă, dorim să le oferim acestora un avantaj competitiv pentru a-și dezvolta afacerile.”,

a declarat Onno Boots, președintele regional și directorul executiv al GEODIS Asia Pacific și Orientul Mijlociu.

GEODIS a investit semnificativ în echipamente și procese avansate de securitate IoT pentru protejarea transporturilor cu valoare ridicată în întreaga rețea rutieră. Rețeaua rutieră, așa cum containerele, motoarele și remorcile sunt echipate cu senzori care pot fi urmărite prin GPS în timp real, de la un capăt la altul, inclusiv la punctele de trecere a frontierei prin soluția de gestionare a mărfurilor de la GEODIS, astfel clienții pot primi actualizări automate ale transporturilor. De asemenea, se pune accent pe siguranța camioanelor și a șoferilor, utilizând tehnologii, precum asistența la frânare, asistența la controlul stabilității, asistența la deal și monitorizarea oboselii șoferului.

Compania vizează performanță economică, operațională și de mediu sporită, incluzând încărcarea containerelor cu două etaje și reducerea emisiilor de carbon prin flota sa de camioane moderne. Această investiție extinsă face parte din eforturile GEODIS de a-și dezvolta infrastructura și capacitățile pentru a răspunde cerințelor clienților din regiunea Asia-Pacific.