Acesta va avea 132.000 m2, este amplasat pe un teren cu suprafață totală de 21,5 ha din Trade Port Noord (în Venlo, unde se află cel mai mare terminal feroviar din țară), este dedicat contract logistics pentru clienți din diverse industrii și este conceput pentru a se adapta la creșterea actuală din comerțul electronic.
Venlo este unul dintre centrele logistice cele mai importante din Europa, aflat lângă granița Germaniei cu Olanda, și funcționează ca legătură între aeroporturile și porturile din Amsterdam, Rotterdam și Anvers și piețele industriale majore de pe continent, având conexiuni excelente cu infrastructura multimodală pe șosea, ape de interior, cale ferată, ocean și pe cale aeriană.
Construcția noului centru va începe în 2022 și ea se va face ținând cont de mediu și de bunăstarea angajaților. Clădirea va avea certificare BREEAM Outstanding și WELL Silver – aceasta din urmă destul de rară printre spațiile logistice din lume.
Pentru a garanta toate aceste standarde, GEODIS colaborează cu CBRE, care va acorda atenție tuturor detaliilor legate de materialele folosite și de design, inclusiv de designul sistemelor de economisire a energiei.
Criza sanitară nu a întrerupt creșterea și expansiunea GEODIS, care a cumpărat, printre altele, compania poloneză PEKAES și a continuat să contribuie la livrarea de bunuri esențiale, garantând în același timp protecția echipelor sale.
Modul în care și-a desfășurat activitatea de la începutul pandemiei a subliniat agilitatea și abilitatea GEODIS de a reacționa, cu soluții inovatoare, la situațiile de criză, pentru a asigura fiabilitatea și rezistența lanțurilor de aprovizionare. De exemplu, în 2020, în contextul perturbărilor din transport maritim și aerian, compania a implementat peste 650 de chartere aeriene pentru a asigura expedierile la nivel mondial.
Ca răspuns la creșterea semnificativă a comerțului electronic, GEODIS a lansat două oferte noi, eLogistics și MyParcel, care au poziționat compania ca pe un partener preferat al mărcilor ce caută să crească pe piața online. eLogistics oferă, în timp real, o imagine de ansamblu a stocului disponibil și permite managementul comenzilor de-a lungul tuturor canalelor de vânzare, precum și aflarea celei mai bune surse de aprovizionare, metode de livrare și opțiuni de retur. Iar MyParcel este un serviciu de livrare B2C din SUA către 27 de țări europene în 4-6 zile.
Compania va continua eforturile de folosire eficientă a resurselor și de reducere a emisiilor de CO2, parte a strategiei sale din ultimii peste 10 ani, și a fost în 2020 unul dintre liderii pieței de transport multimodal din Europa, inaugurând în acest scop platforma Dourges din Franța și configurând un program de compensare a emisiilor de CO2 pentru clienții săi.
Veniturile totale ale GEODIS au crescut în 2020 cu 4,5%, performanță care sprijină implementarea planului strategic Ambition 2023. Un alt indicator cu care se mândrește compania sunt cei 90% de clienți satisfăcuți (față de 87% în 2019).
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit