P&O Ferries anunță adăugarea navei Longstone la flota sa, mărind capacitatea de transport de marfă pe ruta Tilbury (lângă Londra) – Zeebrugge (Belgia). Această navă ro-ro închiriată pe termen lung va permite companiei să transporte mai multe mărfuri pe rețeaua din Marea Nordului, oferind clienților mai multă capacitate și flexibilitate. O navă soră a Longstone va fi adăugată flotei până la finalul lui 2025.
Capacitatea Longstone este cu peste 50% mai mare decât cea a navelor existente ale P&O Ferries pe ruta Tilbury-Zeebrugge. Cu 4.076 de metri liniari și o capacitate de transport de 346 de unități de marfă, noua navă este primul pas în planul de expansiune al P&O Ferries, bazat pe cererea pentru serviciile sale din Marea Nordului, și se așteaptă să intre în serviciu la începutul lui septembrie.
Pentru a completa această expansiune maritimă, P&O Ferries – cu sprijinul clienților săi – și-a extins serviciul de manipulare feroviară din Zeebrugge cu noi servicii intermodale spre/dinspre Germania și Europa Centrală. Această creștere semnificativă a capacității pentru ruta Zeebrugge-Tilbury, va fi susținută de noile legături feroviare, care vor asigura fluxuri comerciale mai fluide între Marea Britanie și Europa.
„Ne extindem rețeaua din Marea Nordului ca răspuns la cererea clienților”, a declarat Peter Hebblethwaite, CEO al P&O Ferries. „Această investiție pe termen lung este doar primul pas în planul nostru de expansiune pentru această rețea. Este vorba despre a avea tonajul potrivit, susținut de o manipulare feroviară eficientă, astfel încât clienții noștri să poată planifica pentru noi oportunități. Creșterea capacității pe rutele noastre între Tilbury și Europa continentală este ceea ce au nevoie clienții noștri și le va oferi și mai mult acces direct la Londra și la legăturile sale de transport.”
„Eficiența și capacitatea navei Longstone, împreună cu serviciile feroviare integrate, vor contribui, de asemenea, la reducerea emisiilor de CO₂ asociate transportului de mărfuri și la reducerea congestionării drumurilor din jurul porturilor și în zona mai largă.
Vom asigura o creștere semnificativă a transportului neînsoțit în Marea Nordului, oferind clienților noștri capacitate scalabilă și gama potrivită de servicii în porturi și pe feriboturile noastre. Acest lucru contribuie în mod direct la serviciile logistice de la un capăt la altul ale societății noastre mamă DP World.”
Luni, 19 februarie, s-au împlinit trei luni de la capturarea navei Galaxy Leader și a celor 25 de membri ai echipajului său în Marea Roșie.
Industria maritimă din întreaga lume s-a unit pentru a-și exprima îngrijorarea față de soarta marinarilor luați ostatici, cerând eliberarea lor. Reamintim că nava, specializată în transportul de vehicule roll-on/roll-off, a fost sechestrată pe 19 noiembrie.
Mai multe grupări au precizat că cei 25 de angajați ai echipajului sunt victime nevinovate ale agresiunii continue împotriva transportului maritim mondial și atrag atenția asupra pericolului la care este expusă comunitatea de transport maritim. De asemenea, apelul este adresat organizațiilor internaționale și statelor pentru a depune eforturi concertate în vederea eliberării marinarilor.
Detaliile complete, inclusiv lista co-semnatarilor acestor declarații, sunt disponibile pe https://news.cision.com/world-shipping-council/r/shipping-industry-calls-for-release-of-galaxy-leader-crew-still-held-captive,c3931241.
„Cei 25 de angajați care alcătuiesc echipajul navei Galaxy Leader sunt victime nevinovate ale agresiunii continue împotriva transportului maritim mondial, iar situația lor este o preocupare majoră, în condițiile în care comunitatea navelor comerciale continuă să fie atacată.”
„Organizațiile internaționale și statele trebuie să depună toate eforturile pentru a asigura eliberarea marinarilor.”
„Este deplorabil faptul că navigatorii au fost sechestrați de forțele militare și că au fost ținuți departe de familiile lor și de cei dragi pentru prea mult timp. Toți cei 25 de membri ai echipajului de pe Galaxy Leader trebuie să fie eliberați acum”.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit