Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noua competiție dovedește că: în timp ce tehnologia pregătește scena, șoferul este cel care face diferența.

Prima cursă Truck Efficiency Run powered by KRONE și-a făcut debutul la International ADAC Truck-Grand-Prix de la Nürburgring. Organizat de ADAC Mittelrhein și ETRA Promotion, evenimentul a reunit șoferi din întreaga Europă pentru o provocare unică pe legendarul Nordschleife.

Concurând în trei categorii – diesel, LNG și electric – șoferii și-au propus să realizeze cel mai eficient tur în condiții reale. Pe lângă prezentarea diferitelor tehnologii de propulsie, evenimentul a demonstrat influența semnificativă pe care abilitatea, strategia și calmul șoferilor sub presiune o au asupra eficacității unui autocamion pe șosea.

A fost o ocazie pentru șoferi să iasă din rutina lor zilnică și să accepte o provocare complet nouă. Concurența sub presiune, pe o pistă solicitantă și în fața unui public a fost un teritoriu necunoscut – și numai această experiență a oferit informații valoroase. Presiunea, nervii și lumina reflectoarelor au jucat un rol în formarea rezultatelor diferite, însă fiecare participant a acceptat provocarea cu profesionalism și angajament, făcând din prima cursă Truck Efficiency Run o experiență memorabilă pentru toți cei implicați.

„Truck Efficiency Run powered by KRONE pune șoferul în lumina reflectoarelor, arătând cât de multă îndemânare, strategie și precizie sunt necesare pentru a optimiza consumul de combustibil și a debloca întreaga efficiență a unui camion”, a declarat Georg Fuchs, director general al ETRA. „Nordschleife a fost locul perfect pentru această provocare unică, iar rezultatele confirmă că șoferul face cu adevărat differența.”

Dincolo de rezultatele puternice, răspunsul pozitiv al piloților a arătat cât de mult a rezonat evenimentul cu ei: au salutat provocarea și sunt dornici să revină: „Vă mulțumim pentru acest weekend fantastic”, a declarat Dominik Kabelitz de la Koch International, care a terminat pe locul al doilea în clasa Electric. “Organizarea și execuția au fost excelente, iar întregul eveniment a lăsat o impresie grozavă. Aș fi fericit să particip din nou”.

După competiție, participanții au avut, de asemenea, șansa de a experimenta International ADAC Truck-Grand-Prix, bucurându-se de acțiunea curselor, de atmosfera unică și de comunitatea care face din acest eveniment un punct culminant al sezonului.

Truck Efficiency Run 2025 a reușit mai mult decât să încoroneze campioni: s-a dovedit a fi un concept care contează, stârnind noi conversații și subliniind rolul vital al șoferilor în transportul efficient și durabil. Cu un feedback puternic și un interes în creștere, scena este pregătită pentru și mai multe în viitor.

Într-o cursă plină de adrenalină pe circuitul de la Nürburgring, Norbert Kiss a obținut cea de-a 13-a victorie la Goodyear FIA ETRC, reușind să treacă primul linia de sosire după o luptă intensă în ultimul tur cu Jochen Hahn. Cursa a început în forță, cu Hahn preluând conducerea, în timp ce Kiss a avut o problemă suspectă la cutia de viteze, ceea ce l-a făcut să coboare pe locul patru în clasament. Kiss a explicat că a întâmpinat dificultăți în selectarea treptei de viteză, dar a reușit să mențină camionul în mișcare și să continue cursa.

După ce și-a revenit, Kiss a trecut rapid de Sascha Lenz și José Eduardo Rodrigues, revenind în spatele lui Hahn și pregătindu-se pentru un nou atac. În cea mai mare parte a cursei, părea că Hahn avea controlul, dar o greșeală în turul 11 i-a permis lui Kiss să profite și să treacă în frunte. Hahn a încercat să recupereze poziția, dar Kiss a avut o ieșire mai bună din virajul anterior și a reușit să-și mențină avansul până la final.

Sascha Lenz a avut o cursă stabilă, terminând pe locul trei și consolidându-și poziția în clasamentul general al campionatului. Rodrigues a avut și el o performanță remarcabilă, terminând pe locul patru și extinzându-și avansul în clasa Chrome. Lukas Hahn a ocupat locul cinci, iar André Kursim a profitat de o cursă mai puțin reușită a lui Antonio Albacete, terminând pe locul șase. Albacete a terminat pe locul șapte, dar va pleca din pole position în Cursa 4 datorită grilei inverse.

Steffi Halm, care a ieșit de asemenea din fruntea grilei în Cursa 4, a avut o cursă dificilă, la fel ca și Albacete. Mark Taylor și Steffen Faas au completat podiumul clasei Chrome, terminând pe locurile nouă și zece la general. Restul grilei a fost completată de John Newell, Luis Recuenco, Jonathan André, Bradley Smith și Luke Garrett, cu toți cei 16 camioane trecând linia de sosire.

Această cursă intensă a demonstrat din nou abilitățile impresionante ale lui Norbert Kiss, consolidându-și poziția de lider și entuziasmând fanii prezenți la Nürburgring.