WattHub, cea mai mare zonă din lume pentru încărcarea rapidă a camioanelor electrice și a vehiculelor off-highway, a fost inaugurată în Țările de Jos de către TSG Netherlands și Kempower. La deschiderea oficială a participat și Majestatea Sa Regală Regele Willem Alexander.
TSG Netherlands în colaborare cu Kempower au proiectat și construit zona de încărcare WattHub, inclusiv furnizarea și instalarea încărcătoarelor, precum și stațiile de transformare.
TSG s-a ocupat de toate lucrările electrice pentru ca WattHub să funcționează exclusiv pe energie eoliană și solară.
Kempower a furnizat soluțiile sale de încărcare rapidă pentru WattHub, care a fost inaugurat oficial în orașul olandez Geldermalsen. Instalația a fost proiectată și construită de TSG Olanda.
Dezvoltarea WattHub marchează un pas important în tranziția industriei construcțiilor către tehnologii bazate pe energie regenerabilă care produc zero emisii.
Sistemul de încărcare Kempower de la WattHub are o capacitate totală de 3,6 MW cu șase unități de putere Kempower de 600 kW și 36 de sateliți Kempower. Sateliții sunt controlați în grupuri de șase și oferă o putere maximă de încărcare între 25 și 400 kW, fiind cea mai rapidă viteză de încărcare disponibilă oriunde în Olanda. Locația WattHub este strategic poziționată între Rotterdam și autostrada spre Germania pentru o oprire perfectă a camioanelor electrice în tranzit.
De asemenea, Kempower a furnizat pentru zona WattHub software-ul său de gestionare a încărcării, numit Kempower ChargEye Depot Master. Sistemul bazat pe cloud asigură monitorizarea și gestionarea securizată a încărcărilor, minimizează costurile de energie electrică pentru încărcare și distribuie dinamic energia electrică către încărcătoare, eliminând riscul de supraîncărcare.
„Suntem încântați de faptul că WattHub este acum deschis și accesibil șoferilor olandezi de vehicule electrice și de faptul că impresionanta sa capacitatea de încărcare este utilizată pe deplin. Zona de încărcare joacă deja un rol important în electrificarea flotelor și a echipamentelor grele de construcții din regiune și oferă o soluție în lipsa unei infrastructuri insuficiente pentru încărcarea camioanelor electrice.”,
a declarat Tomi Ristimäki, directorul general al Kempower.
„Construirea primei locații WattHub este o mare realizare pe care am finalizat-o împreună cu Kempower. Suntem foarte mândri că ne putem folosi experiența noastră de zeci de ani în domeniul (E-)mobilității pentru a contribui la emisii zero în proiectele de construcții și la încărcarea echipamentelor grele.”,
a completat Tommy van der Sluijs, EV Business Development Manager la TSG Olanda.
Asociația olandeză de transport și logistică TLN informează că de la 1 ianuarie 2024 în Olanda va avea loc o schimbare majoră în ceea ce privește salariul minim: salariile minime fixe lunare, săptămânale și zilnice sunt înlocuite cu un salariu minim pe oră bazat pe săptămâna de lucru de 36 de ore. În plus, o majoritate parlamentară dorește să implementeze o creștere suplimentară a salariului minim legal de 1,2024% începând cu 1 ianuarie, pe lângă creșterea anuală obișnuită care ar fi de 3,6%.
TLN amintește că în contractul colectiv de muncă pentru transportul rutier profesionist de mărfuri și închirierea macaralelor mobile angajarea cu normă întreagă este de 40 de ore pe săptămână, pe când în alte industrii este de 38 sau 36 de ore, ceea ce înseamnă că acum oamenii câștigă de fapt mai puțin pentru o săptămână de 40 de ore decât pentru una de 36 de ore. Or, introducerea salariului minim pe oră asigură că fiecare angajat beneficiază de un salariu orar minim uniform, care se bazează pe angajarea cu normă întreagă de 36 de ore. Asociația își propune să analizeze impactul exact al acestei măsuri, dar deocamdată propune diverse exemple de calcul și estimează că noua lege va aduce în transporturi o creștere totală a salariului minim, pentru unii angajați, de cel puțin 16%, nu doar de 3,6%, ceea ce va modifica semnificativ structura costurilor firmelor din domeniu.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit