Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

5 to go anunță semnarea unui parteneriat cu rețeaua națională de benzinării RO concept OSCAR, conturând astfel o etapă strategică importantă în extinderea către canale complementare de vânzare, cu trafic intens. RO concept OSCAR este franciza de benzinării dezvoltată de OSCAR Downstream, cea mai mare companie petrolieră din România cu capital 100% românesc și una dintre cele mai dinamice rețele de benzinării din țară, cu peste 90 de unități la nivel național. Parteneriatul deschide drumul unei asocieri durabile între două branduri puternice, cu ADN românesc.

Colaborarea a debutat oficial pe 1 decembrie 2025, iar astăzi, conceptul We serve 5 to go coffee with love este deja implementat în primele două stații RO concept OSCAR, din cele nouă selectate ca proiect pilot. Inițiativa reprezintă prima integrare amplă a 5 to go în segmentul stațiilor de carburant, unde până acum erau disponibile doar punctual produse din gama pentru retail a brandului.

Noua direcție reflectă viziunea 5 to go de a inova constant și de a fi prezent acolo unde consumatorii au cea mai mare nevoie de energie, confort și o cafea de calitate, pentru a ține ritmul unui stil de viață dinamic.

„Ne doream un parteneriat care să facă accesibilă cafeaua 5 to go în benzinării, locuri în care oprirea poate să însemne nu doar necesitate, ci și o pauză de relaxare, cu o cafea care îți place. Este un nou pas către accesibilitate pentru consumatorii aflați mereu în mișcare, în căutare de soluții rapide, calitative și cu un bun raport calitate-preț. Apreciez deschiderea celor de la OSCAR Downstream, mă bucur că această colaborare aduce plus valoare pentru ambele branduri, iar primele două locații RO sunt doar începutul unui proiect mai amplu pe care îl vom dezvolta împreună”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Prin această colaborare, 5 to go și RO concept OSCAR construiesc baza unui parteneriat cu potențial de creștere accelerată, având în vedere rețeaua extinsă de benzinării RO, dezvoltată în cei 8 ani de activitate și recunoscută pentru standardele ridicate de infrastructură, servicii și calitate a carburantului.

„Unul dintre obiectivele noastre este să dezvoltăm stații moderne, care să răspundă cât mai bine nevoilor actuale ale consumatorilor. Ne dorim ca experiența din benzinăriile RO să fie completă, de la alimentare, servicii de spălătorie auto și magazine deschise 24/7, până la o cafea de calitate, care să transforme orice oprire într-un moment plăcut. Similar cu 5 to go, ne extindem constant, inclusiv către orașe mici și medii, pentru a oferi clienților din toată țara acces la produse și servicii integrate, la standarde ridicate”, completează Nicolae Bănică, CEO Oscar Downstream.

Primele două stații RO în care s-a implementat conceptul We serve 5 to go coffee with love sunt cele din RO Marginea (județ Suceava) și RO Bumbești Pițic (Gorj). În aceste locații, consumatorii au acces la un aparat automat de cafea, pahare co-branded și o selecție din meniul clasic 5 to go, care include varietăți de Espresso, Americano, Cappuccino, Flat White, Caffè Latte și ceai.

Parteneriatul marchează alinierea strategică a două branduri românești puternice, care împărtășesc valori comune – sustenabilitate, eficiență și orientare către consumator – și își propun să transforme stațiile de carburant în spații moderne, multifuncționale, depășind funcția tradițională de alimentare și oferind experiențe complete pentru clienți.

Cel mai mare distribuitor independent de carburant din România, OSCAR Downstream a primit patru distincții în cadrul ediției a VII-a Community Index 2025 pentru proiecte din educație, sănătate și mediu, confirmând direcția strategică a companiei de a investi în proiecte cu impact real și pe termen lung în comunitățile din țară.

Printre proiectele premiate se numără „Mândru să fiu fermier”, laureat cu 🥇 GOLD, un program care îi familiarizează pe elevi cu rolul fermierilor și importanța agriculturii locale, prin activități practice și materiale dedicate.

Tot 🥇 GOLD a obținut și „Vreau la facultate”, o inițiativă menită să sprijine elevii cu sesiuni de mentorat, consiliere și resurse pentru alegerea parcursului educațional.

La categoria Reduce, Reuse, Recycle, OSCAR Downstream a fost recompensat cu 🥇 GOLD pentru „Caravana Reciclării” (Ediția a IV-a), un program desfășurat în școlile situate în 20 de județe, prin care elevii au învățat despre colectarea selectivă și responsabilitatea față de resurse.

Distincția de 🥈 SILVER a fost acordată proiectului „Caravana Sanovan”, o inițiativă de prevenție și educație pentru sănătate. Cu 25 de caravane medicale, peste 8.000 de kilometri parcurși și peste 1.100 de beneficiari direcți în 14 județe, programul aduce copiilor consultații gratuite și activități informative.

„Pentru noi, responsabilitatea față de comunitate este o direcție strategică, nu un gest punctual. Doar în ultimul an, proiectele noastre au ajuns la peste 100.000 de copii, elevi și studenți, iar acțiunile de sustenabilitate și educație pentru mediu au implicat zeci de școli din întreaga țară. Distincțiile Community Index 2025 reprezintă o validare a faptului că investițiile constante și bine direcționate generează impact real. Le mulțumim tuturor partenerilor și colegilor care contribuie la aceste inițiative și ne angajăm să extindem programele noastre pentru a ajunge la și mai multe comunități.”, a precizat Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream.

„Ne bucurăm că anul acesta patru dintre proiectele noastre au fost recunoscute la Community Index, cu trei distincții Gold și una Silver. Este o confirmare că programele noastre — fie că vorbim despre educație, sustenabilitate sau sănătate — sunt relevante și răspund unor nevoi reale. În 2024–2025 am derulat peste 50 de acțiuni pe teren, de la sesiuni educaționale și workshopuri, până la caravane medicale și activități de reciclare. În total, am crescut cu peste 30% numărul beneficiarilor față de anul precedent, un rezultat care ne motivează să continuăm să dezvoltăm platforma noastră de sustenabilitate, România Tot Înainte, cu și mai multă energie.”, a adăugat Luiza Dumitru, Communication & Marketing OSCAR Downstream.