Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

OSCAR Downstream, cea mai mare companie independentă de distribuție a carburantului din România, sprijină și în acest an evenimentul „Gândit în România – George Emil Palade”, organizat de Asociația pentru Educație Teofor, care va premia campionii inovației românești pe 14 noiembrie la Ateneul Român.

Proiectul prioritar al Ministerului Culturii, susținut de diverse entități, inclusiv Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Ministerul Educației, Academia Oamenilor de Știință din România, Muzeul Național al Literaturii Române și Universitatea din București, va acorda 11 premii celor care au avut realizări deosebite din lumea culturală, științifică și de business.

Premiile din acest an vor fi acordate la aceleași categorii ca și anul trecut, precum Bizinvent, Mentorat, Startup, Lyceum, Universitaria, Academica, Cercetare Românească, România în lume, Știință Cultură, Marele Premiu GIR și Premiu Concurs.

De asemenea, evenimentul va fi transmis în direct pe TVR Internațional și pe TVR Cultural, începând cu ora 19:00, în timp ce invitații pot vizita, de la ora 18:00, expozițiile unor instituții de cercetare și ale unor echipe de tineri inventatori în foaierul Ateneului Român. Detalii sunt disponibile pe pagina evenimentului și pe canalele de social media (Facebook, Instagram și YouTube). 

„Inițiativa domnului Mihai Vișinescu, fondatorul Gândit în România, este lăudabilă, și suntem onorați să îi fim alături și în acest an. Încă de anul trecut am descoperit, datorită acestui proiect, români extrem de talentați. Sunt oameni despre care trebuie să vorbim mai mult în societatea românească și să inspirăm, astfel, generațiile viitoare.”,

a declarat Nicolae Bănică, CEO OSCAR Downstream.

„Gândit în România premiază marile personalități ale creativității culturale și științifice românești, ale succeselor în business din inovație, ale campionilor minții românești, în general. Avem astfel de personalități pe care o astfel de gală le readuce în ochii și mintea unui public larg, și care ne fac să nu uităm să fim mândri că suntem români!”,

a declarat Dumitru Prunariu, primul român care a zburat vreodată în spațiul cosmic.

„Anul trecut, în luna noiembrie, am avut surpriza de a fi contactat de echipa proiectului Gândit în România, care m-a provocat la un dialog despre ce înseamnă impunerea personalităților din România în toate domeniile de știință și creație, în dialog cu marile valori ale lumii. În acest context am primit Premiul Cultură, acordat de Ministerul Culturii. Am plecat de acolo cu certitudinea că România are un viitor, că indiferent de greutățile prin care trecem, există un potențial de personalități nesperat de mare, atât în țară, cât și în diaspora. Felicit echipa Gândit în România care lucrează pe parcursul unui an întreg pentru a aduce în dialog, în preajma sărbătorilor, marile valori culturale, științifice și de creație din România!”,

a declarat Constantin Chiriac, Directorul General al Teatrului Național Radu Stanca Sibiu și Președintele Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu.

Furnizorul român de produse petroliere Oscar Downstream aniversează luna aceasta 20 de ani de la înfiinţare. Compania are în prezent peste 5.000 de parteneri – firme de transport, construcții, fermieri, agricultori, dar şi din alte domenii de activitate – iar numărul de angajaţi depăşeşte 450.  Investiţiile totale în ultimii 5 ani s-au ridicat la 50 de milioane de euro.

Oscar Downstream oferă o gamă largă de servicii şi produse adaptate cerinţelor clienţilor B2B şi B2C: 80 de stații de alimentare în toată ţara, pe pricipalele rute comerciale, cu 49 de benzinării în franciză sub brandul RO și 31 de stații exclusive B2B, sub brandul DIESELpoint Access, 2.400 de staţii de incintă active la nivel național, precum şi un lanţ logistic integrat, ce asigură o calitate controlată pe fluxul de distribuție, cu 65.500 m3 capacitate de stocare a carburantului în cele 7 depozite (dintre care 4 „greenfield”) şi 77 de autocisterne în flota proprie.

Cei 20 de ani se împlinesc după traversarea unui an atipic, cu o dinamică aparte și o predictibilitate foarte scăzută, datorită restricțiilor impuse la nivel global. Pe perioada pandemiei s-a pus accent pe consolidare, pe susținerea colaboratorilor și pe parteneriatele pe termen lung, reușindu-se astfel atingerea obiectivelor propuse de optimizare a activității, creștere a bazei de clienți B2B cu companii din toate domeniile de activitate și extinderea rețelei de benzinării în franciza RO.

Pe termen lung, obiectivul Oscar Downstream este acela de a păstra flexibilitatea și adaptabilitatea business-ului la o piață tot mai dinamică, atât B2B cât și B2C, de a extinde activitatea punând clientul pe primul plan și în același timp, de a continua să respecte promisiunea: Aceleași valori, în fiecare parteneriat.