Activitatea P3 in Romania si in parcul P3 Bucharest Park continua sa se desfasoare in parametri normali, independent de masurile impuse de starea de urgenta si de limitarile generate de actuala criza de sanatate, afirma Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania. Dezvoltatorul nu a inregistrat anulari sau amanari ale proiectelor, insa discutiile pentru proiecte noi au fost oprite in aceasta perioada.
„Pentru angajatii nostri am implementat telemunca, permitand doar deplasarile strict necesare, iar in cadrul parcului logistic P3 Bucharest A1 am dezvoltat impreuna cu firma de mentenanta un plan de lucru si de masuri de siguranta, pentru a asigura buna functionare a activitatilor in cadrul depozitelor si continuitatea businessului”, explica Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania. Oficialul recunoaste totusi ca o serie de discutii incipiente pentru proiecte noi au fost oprite, totul din cauza incertitudinilor legate de impactul economic in perioada imediat urmatoare. Insa dezvoltatorul nu a inregistrat nicio amanare sau anulare a proiectelor in desfasurare, ceea ce a exclus luarea unor masuri „drastice pentru angajatii nostri”, cum ar fi concedierea sau somajul tehnic. In plus, P3 si-a intensificat activitatile de curatenie si dezinfectie, insa datorita faptului ca spatiile comune sunt preponderent exterioare, nu se asteapta ca acestea sa creasca taxa de servicii. „Clientii nostri sunt oricum deja afectati de propriile masuri sporite de igienizare a personalului si a spatiilor de depozitare”, completeaza managerul.
Sinziana Pardhan crede ca situatia generata de pandemie a contribuit la schimbarea obiceiurilor de cumparare ale romanilor si a propulsat consumatorii catre o adoptare mai accelerata a comertului online, generand, totodata, si o crestere substantiala in cererea de produse alimentare sau de igiena personala. „Un procent ridicat din chiriasii parcului nostru logistic isi desfasoara activitatea in aceste domenii, ceea ce a insemnat ca volumul de activitate din parcul nostru a crescut considerabil in aceasta perioada. Unele companii chiar au avut nevoie de personal suplimentar pentru a putea face fata volumului ridicat de munca si pentru a veni in intampinarea acestei probleme, am incercat sa ii punem in legatura cu alte companii care au inregistrat reduceri ale activitatii si forta de munca in exces”.
CTP a achizitionat parcul logistic A1 Bucharest Park, in urma unei tranzactii in valoare de aproximativ 40 milioane euro. Proiectul logistic A1 Bucharest Park, aflat pe autostrada A1 la kilometrul 13, a fost dezvoltat de catre AIC RE si cumparat de CTP, de la Vabeld Group, iar tranzactia a fost perfectata pe 27 iunie a.c.
Terenurile si cladirile nou achizitionate vor fi integrate pe deplin in CTPark Bucharest si vor beneficia de aceleasi standarde de management ca restul parcului, inclusiv amenajarea teritoriala adecvata si administrarea proprietatii, se arata intr-un comunicat. A1 Bucharest Park acopera 14 hectare de teren pe care sunt dezvoltate opt cladiri logistice, ocupate in totalitate, cu o suprafata inchiriabila de 78.000 mp. Printre chiriasii actuali ai parcului se numara retaileri si companii de transport cunoscute la nivel national si international, cum ar fi: Delamode, Augsburg, Kalapod etc. „Achizitia va permite companiei sa acceseze o noua gama de chiriasi care isi doresc sa-si extinda operatiunile in Romania”, a declarat Remon Vos, CEO al CTP.
Dezvoltatorul mai detine alte trei proprietati in vecinatatea capitalei: CTPark Bucharest West, CTPark Bucharest si CTPark Bucharest Chitila. „Cel mai nou proiect adaugat in portofoliul CTP se integreaza foarte bine cu restul proprietatilor noastre de la km 13 de pe autostrada A1 si, de asemenea, sustine proiectul nostru de a oferi un nou produs pe piata, respectiv spatii mici la standarde ridicate: unitati de 1.000 – 3.000 mp, recent construite, de inalta calitate, care au un consum redus de energie si ofera maximum de confort”, a adaugat Ana Dumitrache, Country Head al CTP Romania. Tranzactia a fost finantata de Alpha Bank, asistata de CMS Cameron McKenna. Compania CTP a fost asistata in aceasta tranzactie de firma de avocatura NNDKP, iar partea financiara si fiscala a fost coordonata de Mazars.